En halua asua Suomessa joka kuuluu NATOon. Minne minun pitää muuttaa? Venäjä ei ole vaihtoehto, koska kuljetan sinne sitten mukanani juurissani koko Euroopan alueen, Skandinavian ja Ukrainan. Haluan asua puolueettomassa Suomessa.
En halua asua Suomessa joka kuuluu NATOon. Minne minun pitää muuttaa? Venäjä ei ole vaihtoehto, koska kuljetan sinne sitten mukanani juurissani koko Euroopan alueen, Skandinavian ja Ukrainan. Haluan asua puolueettomassa Suomessa.
Kommentit (39)
Eritrea. Ne tuskin välittää mitä kuljetat.
Mikä maa on täysin puolueeton? Ei yksikään.
Ensin ajattelin Sveitsiä, mutta ne on tässä Ukrainan sodassa ottaneet vahvasti kantaa Venäjää vastaan. Takavarikoineet oligarkkien rahoja kovalla kädellä. Joten jos haluat venäjämieliseen puolueettomaan maahan niin aika vähiin käy vaihtoehdot.
Pysy siellä Pietarissa. Ei sinun tarvitse Suomeen muuttaa asumaan jos et halua.
Ap:lle demokratia ei ole ilmeisesti tärkeää?
Sveitsiä voisit harkita, paitsi onhan sekin Naton rauhankumppani.
Ruotsiin. Olen 100% varma ettei liity kun vähän diskuteerataan.
Suomi on jo EU:n jäsenenä liittoutunut muun Euroopan kanssa. Olet siis myöhässä muuttosi osalta.
Valko-venäjää kannattaa myös harkita. Mutta pysy vain Venäjällä, se on just oikea maa sulle.
Vierailija kirjoitti:
Sveitsiin.
Sveitsissä on huonosti töitä Pietarin trolleille.
Itävaltakaan ei taida olla NATO jäsen. Sinne vaan.
Katsoppas, Kremlissä on näköjään keksitty tällainen uusi "kekseliäs" strategian päivitys horjuttamaan Suomea sisäisesti. Ei onnistu. Ainoastaan Suomen älyllisesti heikkolahjainen aines lankeaa näin tökeröön propagandaan. VKK:laiset ja muut kallut. Ja heidän näkemyksillään ei ole mitään merkitystä. Kourallinen kylähulluja ei muuta mitään.
Irlanti. Tosin Venäjä sai sielläkin Naton kannatuksen nousuun.
Oho, Ap-trolli koittaa olla ovela.
Pohjois-Korea. On kai puolueeton ja ydinasemaa.
Vierailija kirjoitti:
En halua minäkään. Tiedä mitä konflikteja tännekin ollaan suunniteltu. Puolueeton Suomi takaisin!
Muuta -70 luvulle. Puolueettomuus ei ole enää realismia.
Viihdyt Valko-Venäjällä varmasti.
Pohjois-Korea, Valko-Venäjä, Brasilia, Kiina, Intia , Stanit, onhan näitä persläpiä maailmassa.
Afrikkaan