Mitä miehet odottavat naisen kropalta vaatteiden alla? Millaiset
ulkonäkövaatimukset/-käsitykset miehellä siis on. Usea mies on täysin epärealistinen odotuksissaan naista kohtaan. Jos olet mies niin mitä ajattelet pömppömahasta, vatsamakkaroista, selluliitista, ei-pallotisseistä? Kun miehet usein kuolaavat sitä Instagram-mallia, jolla on sixpack ja sileä iho, täydelliset kasvot. Niin kun nainen esimerkiksi on alaspäin niin rinnat riippuvat ja näyttävät pienemmiltä, istuessa voi tulla mahamakkaroita ja kaksoisleuka, jos laittaa leukaa rintaa kohti. Tai sitten voi olla arpia, vaikka ei olisi synnyttänytkään.
Kommentit (43)
Toive olisi, että ei löydy penistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä sillä on, mitä miehet, joita et koskaan tule kohtaamaan, odottavat?
Onhan minullakin ollut melkein-tilanteita. Näytän varmaan vaatteet päällä ihan ok:lta, mutta minullakin on arpia ja selluliittia ja tulee pömppömaha. Tissitkään eivät ole kovin kivat ilman liivejä.
Ap
Oot tollanen suohirviö jostain disneyn elokuvasta oikein.
Sinä olet ihan kamala. Minä olen ehkä suohirviö, mutta sinä olet ihmishirviö!
Ap
Kaikenlaisilla sitä voi päätänsä vaivata.
Palstalla moni itkee hoikkaa naista itselleen ja onkin. Mutta varmasti osalla miehistä on normaalikok. tai tukevampi lady kumppanina kauppareissulla.
Niin, miehet eivät usko, että sille fitnesspimullekin tulee vatsamakkara istuessa tai että sillä voi olla arpia?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä sillä on, mitä miehet, joita et koskaan tule kohtaamaan, odottavat?
Onhan minullakin ollut melkein-tilanteita. Näytän varmaan vaatteet päällä ihan ok:lta, mutta minullakin on arpia ja selluliittia ja tulee pömppömaha. Tissitkään eivät ole kovin kivat ilman liivejä.
Ap
Oot tollanen suohirviö jostain disneyn elokuvasta oikein.
Sinä olet ihan kamala. Minä olen ehkä suohirviö, mutta sinä olet ihmishirviö!
Ap
KRAAK KRAAK!
Avaa ap jo silmäsi. Mene kauppaan ja tapahtumiin ja katso ympärillesi. Mikään ulkonäkö ei ole este pariutumiselle. Ei mikään. Jokaiselle ulkomuodolle on ottajansa. Biologia takaa jokaiselle jotakin vekkiä, näppylä ja ruttua. Tässä nyt kuulostaa ongelmasi olevan jokin kumma luulo kroppasi ylivoimaisesta rumuudesta, vaikka näkemättä voin vakuuttaa sen olevan aivan tavallinen ja ihanine kohtineen ja ns. virheineen oikein hyvän ja kelpoisa. Ongelma on korviesi välissä, ei siinä ettei miehille kelpaisi justiinsa se keho mikä sinulla on.
Vierailija kirjoitti:
Niin, miehet eivät usko, että sille fitnesspimullekin tulee vatsamakkara istuessa tai että sillä voi olla arpia?
Ap
Siis kenestä miehistä sä oikein puhut?
Oon hoikka, mutta mulla on pienet eripariset riipputissit, selluliittiperse ja jättimäiset reidet. Noh, voihan toi vatsakin olla timmimpi ja mielestäni toi kaksoisleuka on inhottava ja posketkin pulleat.
Siis omasta mielestäni.
Ikinä ei ole yksikään mies sanonut mitään pahaa, päinvastoin.
Me naiset tarkastellaan itseämme liian kriittisesti ja suurennuslasin kanssa.
Ja entä jos joku mies sanoisikin jotain ilkeää? Aina löytyy toinen.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä ei nyt paljon valinnanvaraa ole. On otettava se nainen minkä saa. Parisuhdemarkkina on hyvin pitkälti naisten markkina, Tinderin käyttäjistä noin 80% on miehiä ja naisia swaipataan oikealle noin 63 kertaa useammin kuin miehiä.
Ja naisilla mukamas on valinnanvaraa? Jo tinderit ja kaikki muutkin paikat on täynnä luusereita, jotka ei näytä miltään, ei pysty itse itsestään huolehtimaan ja jutut on umpityhmiä, nii n oikeesti hei, ei ole valinnanvaraa, koska parisuhteeseen kelvolliset miehet on vaan tosi harvassa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä miehet odottaa, että naisella on vaatteiden alla?
No tissit, pllllu ja perse mitä on ihana kosketella ja mihin voi upottautua.
Onkohan mieheni linjoilla 🙄. Kuulostaa turhan tutulta listalta...
Kropasta olis hyvä löytyä se pimppa.
t. Nimimerkki Minä raisiolaista ransvestiittiä ....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne Instagramin kuvathan on käsiteltyjä päästä varpaisiin. Ei kai kukaan normaalijärkinen odota sellaisia nukkeja elävässä elämässä kohtaavansa? Ja jos odottaa niin siinä ei kyllä yksikään nainen menetä yhtään mitään.
On siellä heitäkin, jotka ovat oikeasti aika upeita pitkine hiuksineen ja täydellisine vartaloineen.
Ap
Totta kai jotkut ovat upeita myös tosielämässä. Mutta mitä järkeä naisen on verrata itseään joihinkin harvinaisiin kaunottariin tai mitä järkeä tavismiehen odottaa saavansa sellainen nainen?
Köyhälläkin on varaa kunnon vartaloon. Se vie vain aikaa, ei niinkään rahaa.
Itseä ei haittaa mahamakkarat, selluliitti, raskausarvet, tai roikkuvat rinnat.
Nainen on sellainen kun on, ja siinä vaiheessa kun itse haluan nähdä sen alasti on jo tunteita pelissä, jolloin joku "vika" vartalossa ei ole vika.
Outo ketju. Naisia on rumempia ja kauniimpia. Toisille miehille käy rumempi ja toisille kauniimpi. Ja kaikki aste-erot tuolta väliltä.
Eikö tässä riitä, että 2 ihmistä löytää yhteensopivan?
Vierailija kirjoitti:
Toisilla tulee, toisilla ei. Ilmeisesti et nyt ole kauneusjanan kärkipaikoilla. Koita elää asian kanssa sovussa sepittämättä "kaikki muutkin on rumia"-satuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Siis kenestä miehistä sä oikein puhut?
Oon hoikka, mutta mulla on pienet eripariset riipputissit, selluliittiperse ja jättimäiset reidet. Noh, voihan toi vatsakin olla timmimpi ja mielestäni toi kaksoisleuka on inhottava ja posketkin pulleat.
Siis omasta mielestäni.
Ikinä ei ole yksikään mies sanonut mitään pahaa, päinvastoin.
Me naiset tarkastellaan itseämme liian kriittisesti ja suurennuslasin kanssa.
Ja entä jos joku mies sanoisikin jotain ilkeää? Aina löytyy toinen.
Todennäköisesti miehen silmään tissisi eivät ole eriparia, eivätkä riipparitkaan. Iso perse, reidet ja hoikkuus on vain plussaa. Oliko tämä viesti humblebrag?
Samaa mieltä olen siitä että naiset tarkastelee itseä liian kriittisesti ja lisäisin vielä että naisilla ei tunnu olevan mitään kunnon käsitystä siitä, mitä miehet haluaa. Sikoja sen sijaan naiset ovat valmiita palvelemaan ihan älyttömyyksiin asti.
Vierailija kirjoitti:
Mitä miehet odottaa, että naisella on vaatteiden alla?
No tissit, pllllu ja perse mitä on ihana kosketella ja mihin voi upottautua.
Tämä.
Kärsin aikoinaan anoreksiasta. Luut törrötti ja tein kuo lemaa ja silti tuli "makkara" mahaan kun istuin. Melkein t a p o i n itseni sen makkaran poistaakseni ja saadakseni täydellisen sileän mahan.
Ei kannata. Ei todellakaan kannata.
Jos mies ei mahamakkaraa hyväksy, se ukko sietää heittää elämästä pihalle. Sellasta ukkoa ei tarvi kukaan.
Ja sama myös toisinpäin. Myös miesten makkarat on ok.
Me ollaan ihmisiä, ei muovinukkeja.
Kyllä niitä todella hyvävartaloisiakin naisia on paljon ja sellaisen odotan myös näkeväni!