Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä miehet odottavat naisen kropalta vaatteiden alla? Millaiset

Vierailija
26.04.2022 |

ulkonäkövaatimukset/-käsitykset miehellä siis on. Usea mies on täysin epärealistinen odotuksissaan naista kohtaan. Jos olet mies niin mitä ajattelet pömppömahasta, vatsamakkaroista, selluliitista, ei-pallotisseistä? Kun miehet usein kuolaavat sitä Instagram-mallia, jolla on sixpack ja sileä iho, täydelliset kasvot. Niin kun nainen esimerkiksi on alaspäin niin rinnat riippuvat ja näyttävät pienemmiltä, istuessa voi tulla mahamakkaroita ja kaksoisleuka, jos laittaa leukaa rintaa kohti. Tai sitten voi olla arpia, vaikka ei olisi synnyttänytkään.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseä ei haittaa mahamakkarat, selluliitti, raskausarvet, tai roikkuvat rinnat.

Nainen on sellainen kun on, ja siinä vaiheessa kun itse haluan nähdä sen alasti on jo tunteita pelissä, jolloin joku "vika" vartalossa ei ole vika.

Joillain se menee just toisin päin. Tunteita ei synny ennen kuin on nähty, että se ihminen on täydellinen myös ilman vaatteita. Sänkyyn mennään tarkistamaan asia, eikä siksi, että tunteita olisi.

Vierailija
42/43 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystävä 120 kg katseli saunassa mun vatsamakkaraa, että ei sillä ole väliä. Mulla ei ole koskaan ollut ylipainoa.

Mua ei haitannut miehen "raskausmaha", mutta järkyttävät elämäntavat, erittäin epäterveellinen ruokavalio (yhteiset ateriat) ja huono kunto. Eihän se sängyssäkään paljoa pystynyt, edes siinä iässä, kuinkahan ollenkaan ajan mittaan.

Nämäkin asiat ohitin, kunnes hänen luonteestaan paljastui liikaa ikäviä puolia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä topatut rintsikat aina aiheuttaa pienen pettymyksen tunteen.

Silloinkaan syy ei ole rinnoissa, vaan niiden omistajan halussa antaa väärä mielikuva.

En minäkään miehenä tunge täytettä alushousuihin että pulloittaisi enemmän.

Noin muuten rinnoissa tai muissa tärkeintä ei ole se miltä ne näyttävät, vaan että niitä on lupa koskettaa.