Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elvanse adult-jumittaminen

Vierailija
26.04.2022 |

Olen aikuinen nainen. Sain ADD dg. ja aloitin elvanse adult 30mg. Minulla on keskittymisvaikeuksia ja esimerkiksi koulutehtävien tekeminen vie ikuisuuden. Ilman lääkitystä olen tehnyt/pohtinut vastausta yhteen kysymykseen tunteja. Aloitin elvansen joka on sopinut mainiosti mitä nyt pientä pahoinvointia ja hikoilua. Lääke antaa virtaa ja hoidan hyvin kodin, ruuanlaiton ja jaksan huolehtia itsestäni. Lääke on loistava! Mutta…kummallisella tavalla pahentaa ylikeskittymistä ja teen tehtäviä vieläkin hitaammin. En jaksa lukea ja teksti pomppii silmissä. Ennen sain luovuudellani aikaiseksi hyviä vastauksia mutta nyt prosessointi n hidastunut entisestään enkä löydä sanoja tai osaa muodostaa edes lausetta. Tuijotan yhtä kohtaa pahimillaan tunnin enkä oikein ymmärrä lukemaani.

Lääke on muuten niin loistava mutta tämä on todella erikoinen vaikutus ja siten koen ettei se auta mitä tulee lukemiseen ja tehtävien tekemiseen. Muilla ADD-vastaavaa kokemusta lääkityksestä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee rasittavaa jumittamista

Vierailija
2/3 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha. Tämä "univalverytmini ja unireseptorini ovat tuhoutuneet"-"up" "+" trolli on laajentanut uusiin lääkkeiden haittavaikutuksiin.

Ilmiantakaa nämäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up