Hävettääkö sinua mennä ostamaan jotain ja sanoa että ihan edullinenkin käy koska
Kommentit (9)
No ei hävetä. Renkaat käy halvatkin, ihan sama mitkä on alla kaupungissa ajellessa.
Ei, olen kuitenkin aika tarkka siitä mihin rahojani laitan, joten tiedän mitä haluan. En todellakaan välitä siitä mitä muut minusta ehkä ajattelevat. N47
Kerran pyysin halvimmat, jotka menee katsastuksesta läpi. Halpa vanha auto, jonka laitoin myyntiin, mutta piti eka katsastaa
Ei ole mitään hävettävää siinä, että ilmaisee haluavansa edullisempaa. Itse teen tuota. Jos myyjä esittelee jotakin tuotetta, sanon ihan suoraan sen olevan turhan hintava. Mitä järkeä ostaa kalliimpaa, jos halvempikin on hyvä!
Mulle ei ihan auennnut tämä kysymys... Tai en saa kiinni jotenkin tosta tilanteesta yhtään. Ehkä se johtuu vaan siitä että ajan paljon ja melko kalliilla renkailla, mutta muihin tilanteisiin en osaa soveltaa tätä... Jos ostan kaupasta maitoa niin öö?
Edulliset renkaat ei käy, se nyt on vain tyhmää joustaa turvallisuudesta. Eikä hävetä, en minä kaikkia asioita arvosta niin että kiinnostaisi maksaa aina priimaa.
Vierailija kirjoitti:
Kerran pyysin halvimmat, jotka menee katsastuksesta läpi. Halpa vanha auto, jonka laitoin myyntiin, mutta piti eka katsastaa
Sama juttu. Olin päättänyt myydä edellisen noin 8 vuotta vanhan autoni ja kävin ostamassa siihen Rengaskirppikseltä ihan kelvot, mutta hieman käytetyt kesäkumit.
Ei - kysyn aina onko jotakin edullista versiota, silti joissakin asioissa maksan laadusta (renkaat olisi sellainen asia)