Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettääkö sinua mennä ostamaan jotain ja sanoa että ihan edullinenkin käy koska

Vierailija
26.04.2022 |

esim. on ajoja niin vähän (renkaita ostaessasi) yms

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei - kysyn aina onko jotakin edullista versiota, silti joissakin asioissa maksan laadusta (renkaat olisi sellainen asia)

Vierailija
2/9 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei hävetä. Renkaat käy halvatkin, ihan sama mitkä on alla kaupungissa ajellessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, olen kuitenkin aika tarkka siitä mihin rahojani laitan, joten tiedän mitä haluan. En todellakaan välitä siitä mitä muut minusta ehkä ajattelevat. N47

Vierailija
4/9 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran pyysin halvimmat, jotka menee katsastuksesta läpi. Halpa vanha auto, jonka laitoin myyntiin, mutta piti eka katsastaa

Vierailija
5/9 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä?

Vierailija
6/9 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään hävettävää siinä, että ilmaisee haluavansa edullisempaa. Itse teen tuota. Jos myyjä esittelee jotakin tuotetta, sanon ihan suoraan sen olevan turhan hintava. Mitä järkeä ostaa kalliimpaa, jos halvempikin on hyvä!

Vierailija
7/9 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ihan auennnut tämä kysymys... Tai en saa kiinni jotenkin tosta tilanteesta yhtään. Ehkä se johtuu vaan siitä että ajan paljon ja melko kalliilla renkailla, mutta muihin tilanteisiin en osaa soveltaa tätä... Jos ostan kaupasta maitoa niin öö?

Vierailija
8/9 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edulliset renkaat ei käy, se nyt on vain tyhmää joustaa turvallisuudesta. Eikä hävetä, en minä kaikkia asioita arvosta niin että kiinnostaisi maksaa aina priimaa. 

Vierailija
9/9 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran pyysin halvimmat, jotka menee katsastuksesta läpi. Halpa vanha auto, jonka laitoin myyntiin, mutta piti eka katsastaa

Sama juttu. Olin päättänyt myydä edellisen noin 8 vuotta vanhan autoni ja kävin ostamassa siihen Rengaskirppikseltä ihan kelvot, mutta hieman käytetyt kesäkumit.