Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

te toimisto sai asiakkailta hyvän arvosanan

Vierailija
26.04.2022 |

https://www.te-palvelut.fi/-/kevaan-2022-asiakaskyselyiden-satoa?redire…

Te toimistot ovat empaattisia työttömien auttajia

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa hyvän arvosanan sai TE-asiakaspalvelukeskus eli puhelinpalvelu. Se on kieltämättä kiitoksensa ansainnut, koska sinne soitellaan, kun omassa te-toimistossa on saatu kieltävä vastaus ja sitten yritetään kieroudella saada päätöstä muutettua ja soitetaan haukkumapuhelu puhelinpalveluun.

Vierailija
2/35 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Suomi on maailman onnellisin maa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa hyvän arvosanan sai TE-asiakaspalvelukeskus eli puhelinpalvelu. Se on kieltämättä kiitoksensa ansainnut, koska sinne soitellaan, kun omassa te-toimistossa on saatu kieltävä vastaus ja sitten yritetään kieroudella saada päätöstä muutettua ja soitetaan haukkumapuhelu puhelinpalveluun.

Olin vuosia sitten työtön ja sain oikeasti aina tosi hyvää palvelua nimenomaan sieltä puhelinpalvelusta. Toimiston virkailijoita ei saanut millään kiinni, ei vastattu soittopyyntöihinkään eikä mitään, joten se oli ainoa mahdollinen asiointikanava muutenkin.

Onneksi pääsin opiskelemaan, eikä tarvinnut olla kauaa työkkärin armoilla. Ihan järjetön paikka.

Vierailija
4/35 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olen tyytyväinen puhelinpalveluun; asialliset vastaukset ja ystävällinen palvelu. Toisin on sitten itse näiden "asiantuntijoiden" kohdalla.

Vierailija
5/35 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin vuosia sitten työtön ja sain oikeasti aina tosi hyvää palvelua nimenomaan sieltä puhelinpalvelusta. Toimiston virkailijoita ei saanut millään kiinni, ei vastattu soittopyyntöihinkään eikä mitään, joten se oli ainoa mahdollinen asiointikanava muutenkin.

Onneksi pääsin opiskelemaan, eikä tarvinnut olla kauaa työkkärin armoilla. Ihan järjetön paikka.

Aika loogista: puhelinpalvelussa ollaan vain puheluita varten, te-toimistossa soitellaan itse asiakkaille eikä siellä ole mitään erityistä aikaa vastailla soittoihin. Vai miltä sinusta tuntuisi se, että olet virkailijan juttusilla varattuna aikana, mutta hän vastailisi muiden puheluihin koko ajan.

Vierailija
6/35 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Asiakastyytyväisyytemme on erinomaisella tasolla."

Jos te-toimiston toiminta on nyt erinomaista, niin minkähänlaista olisi huono taso?

Vierailija
7/35 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän niinkuin naapurimaan rehelliset vaalit. TE-toimistojen oma väki ollut aktiivisina palautteen annossa. Tämän tuloksen voi unohtaa. Täysin manipuloitu.

Vierailija
8/35 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika loogista: puhelinpalvelussa ollaan vain puheluita varten, te-toimistossa soitellaan itse asiakkaille eikä siellä ole mitään erityistä aikaa vastailla soittoihin. Vai miltä sinusta tuntuisi se, että olet virkailijan juttusilla varattuna aikana, mutta hän vastailisi muiden puheluihin koko ajan.

Soittopyynnön idea onkin, että henkilö, jolle pyyntö on jätetty, soittaa silloin, kun se omiin aikatauluihin sopii. Virkailijoille ei voi soittaa suoraan juurikin siksi, että heillä on muita töitä tehtävänä, ja että asia suodattuu siinä matkalla. Ts. todennäköisemmin ei tule pelkkää haukkumista korvaan, kun asiakas vihdoin saa yhteyden toimistoon. Pitää olla ainakin näennäisesti jotain asiaakin.

Vierailija
9/35 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olen tyytyväinen puhelinpalveluun; asialliset vastaukset ja ystävällinen palvelu. Toisin on sitten itse näiden "asiantuntijoiden" kohdalla.

Puhelinpalvelu voi hoitaa hyvin rajallisen määrän toimia, se ei tee lausuntoja eikä anna karensseja, joten toki siellä ollaan mukavampia kuin muussa virkamiestyössä. Tosin iso osa puhelinpalveluun tulleista soitoista on sellaisia, että tekisi mieli sanoa, että katso saamastasi vastaanottoilmoituksesta, niin minäkin teen eli se on lukupalvelua lukutaidottomille.

Vierailija
10/35 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuu on kuustoa ja lehmät lentää.

Vierailija
11/35 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soittopyynnön idea onkin, että henkilö, jolle pyyntö on jätetty, soittaa silloin, kun se omiin aikatauluihin sopii. Virkailijoille ei voi soittaa suoraan juurikin siksi, että heillä on muita töitä tehtävänä, ja että asia suodattuu siinä matkalla. Ts. todennäköisemmin ei tule pelkkää haukkumista korvaan, kun asiakas vihdoin saa yhteyden toimistoon. Pitää olla ainakin näennäisesti jotain asiaakin.

Virkailijalla on parhaiten aikaa klo 8-9, silloin työtön ei vastaa puhelimeen.

Vierailija
12/35 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän niinkuin naapurimaan rehelliset vaalit. TE-toimistojen oma väki ollut aktiivisina palautteen annossa. Tämän tuloksen voi unohtaa. Täysin manipuloitu.

Miksi oma väki antaisi palautetta puhelinpalvelusta?

Vierailija
13/35 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsin pohjoiskorealainen kyselytulos.

Vierailija
14/35 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos te-toimiston toiminta on nyt erinomaista, niin minkähänlaista olisi huono taso?

Miksi sotket te-toimiston ja te-puhelinpalvelun?

Vierailija
15/35 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TE- keskus keräsi ja analysoi "tutkimusdatan" luonnollisesti itse ja tuli tulokseen, että kylläpäs me olemmekin erinomaisia.

Sillälailla.

Vierailija
16/35 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lue OTSIKKO.

Ja sen jälkeen menet sieltä kahvihuoneesta töihisi, sinulla on vielä monta karenssipäätöstä tehtävänä tänään.

Vierailija
17/35 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lue OTSIKKO.

Ja sen jälkeen menet sieltä kahvihuoneesta töihisi, sinulla on vielä monta karenssipäätöstä tehtävänä tänään.

Otsikko on tämä: Kevään 2022 asiakaskyselyiden satoa: TE-asiakaspalvelukeskuksen palvelussa onnistuttiin jälleen saavuttamaan tavoitteet

Ap vain ei erota, mikä on TE-toimisto ja mikä TE-asiakaspalvelukeskus.

Ihan muistutuksena: kun 2.5. alkaa uusi palvelumalli ja haluat siirtää ajanvarausaikaasi (jos et saavu, voi tulla karenssi), niin sen ajan voi vaihtaa TE-asiakaspalvelukeskuksen virkailija. Tai sitten ei vaihda, vaan toteaa, että sorry, ota yhteyttä omaan TE-toimistoosi. Siellä voidaan tarkistaa, onko kertomasi syy sellainen, että ajan saa vaihdettua. Voisin sen toki tehdä minäkin, mutta vastuutetaan nyt asiakasta eli sinua. Että kivaa kevättä sitten.

Vierailija
18/35 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TE- keskus keräsi ja analysoi "tutkimusdatan" luonnollisesti itse ja tuli tulokseen, että kylläpäs me olemmekin erinomaisia.

Sillälailla.

Mitä kuuluu sinne 2000-luvun alkupuolelle? TE-keskukset lakkautettiin 2009.

Vierailija
19/35 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillälailla.

Te-palvelut, Työkkäri tai TE-keskus, asiakkaalle se nimike on se ja sama.

Tämä laitos on vuosikausia ollut asiakkaalle vain netti- ja puhelinpalvelu ja sen asiakkaan kohtaamiset kasvokkain on pyritty minimoimaan.

Rinnalle on sitten tuotu TYPPEJÄ ja Messiä, ja päälle näitä kunnallisia projekteja ja hankkeita.

Mutta voithan sinä saivarrella, jos se tuottaa sinulle noin suunnatonta iloa.

Mutta kun tuollainen laitos tutkii itse omaa osaamistaan ja asiakkaiden tyytyväisyyttä, niin tulos tuskin on koskaan kovin kriittinen? Tai objektiivinen?

Vierailija
20/35 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillälailla.

Ethän ole ollenkaan näsäviisas nipottaja? Taidat olla töissä ko. laitoksessa tai vastaavassa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme