Kampaajaa paikalla?
Kommentit (78)
Voi miten ikävä kuulla että noin monen vuoden kasvatus mennyt vi***lleen ja häätkin tulossa :(
Olen töissä tehnyt juuri vaalennetuille hiuksille teho hoitoja jotka ovat palaneet, mutta valitettavasti olemme joka kerta päätyneet saksiin loppujen lopuksi :(
Jos mahdollista, niin käy jossain kampaamossa laittamassa tummempi väri, jotta saat sen valkoisen pois. Samalla voidaan se sinisyys poistaa otsatukasta.
Toivon kuitenkin oikein ihanaa hääaikaa morsiammelle!! :)
tätä ei toivoisi KENELLEKÄÄN!!!
NOSTAN JOS tuo kerasilkin suosittelija näkisi tämän! ap
Vieläkö tarvitset neuvoja ja vinkkejä? Mikä tilanne?
eli hiukset on vitivalkoiset/ harmaansiniset :( mitä niille pitäisi tehdä!! olewn tehnyt hoitoja...
miten järkevästi lähteä etenemään tässä korjaus-prosessissa?
ap
Hydrocortisonia tai oliiviölyjyä? APUA:`(
joo ei mulla kummemin käynyt, kun oli tumma tukka ja vaikka kampaaja itse olen niin oli saatava vaalea tukka ja se hiukan kärtsäs. Se kerasilk on tehohoito -eriitäin vaurioituneille hiuksille. aivan loistavan tehokas kun muistaa vaa koko tuubin käyttä putkeen. ei mitää muita. jatkossa voi käyttää saman sarjan miedompaa shampoota ja hoitoo. punakorkkinen on tosi tehokas ja harmaa korkkinen on miedompi. Älä nyt missään tapauksessa rupee laittaa raitaa tai mitään. Anna sinisyyden poistua ja sitten laitat nätin pastellisen vaalean kevytvärin siihen hiukan ennen häitä että saat vähän kiiltoa.
niin yksinkertaista kun onkin, niin vaihda shampoot ja muotoilutuotteet.
Dibididong:
joo ei mulla kummemin käynyt, kun oli tumma tukka ja vaikka kampaaja itse olen niin oli saatava vaalea tukka ja se hiukan kärtsäs. Se kerasilk on tehohoito -eriitäin vaurioituneille hiuksille. aivan loistavan tehokas kun muistaa vaa koko tuubin käyttä putkeen. ei mitää muita. jatkossa voi käyttää saman sarjan miedompaa shampoota ja hoitoo. punakorkkinen on tosi tehokas ja harmaa korkkinen on miedompi. Älä nyt missään tapauksessa rupee laittaa raitaa tai mitään. Anna sinisyyden poistua ja sitten laitat nätin pastellisen vaalean kevytvärin siihen hiukan ennen häitä että saat vähän kiiltoa.
http: //www. salontools. com/Merchant2/graphics/images/keraprod. jpg
Eli onko toi tuubi siis hoitoaine? Ok eli yritän vain pestä ja hoitaa ja pastellinen kevytväri ennen häitä... Voitko suositella kampaamojen jotain sarjoja esim millainen schwarzkof igora jotain sävyjä? huomenna heti kampaajia kiertämään..
aivan helvetin kiva olla tämmöinen pappa tässä harmaassa letissä:((
ap
Saako sitä esim netistä tilattua jos täältä paikkakunnalta ei saa?
kiitos!
ap
Uudistunut Kerasilk
Silkinpehmeyttä kuiville ja rasittuneille hiuksille. Kerasilkin koostumus on nyt entistäkin hoitavampi. Tehokkaat hoitavat lipidit ja silkkiproteiinit antavat hiuskille taipuisuutta ja silkkimäistä kiiltoa. Tuotteissa on uusi, hienostunut tuoksu sekä täydellisesti uudistunut pakkaus. Viidestä eri tuotteesta muodostuva tuotesarja on selkeä kokonaisuus hiusten tekokkaaseen hoitoon.
Rich Care Kosteuttava shampoo 250 ml ja hoitoaine 150 ml
- kuiville ja rasittuneille hiuksille
Ultra Rich Care Tehokosteuttava shampoo 250 ml ja kosteuttava tehohoito 150 ml
- erittäin kuiville ja vaurioituneille hiuksille
Instant Silk Fluid 125 ml
- voidemainen, hiuksiin jätettävä pikahoitoaine. Sopii kaikille hiustyypeille.
en päässy linkistä läpi. mutta keltainen pullo muuten.
Mistä paikkakullnalta olet?
Mietin vaan valikoimaa. Kampaamokaupasta saat varmasti ostettua jonkun sävyn. Semmoinen ihan neutraali sävy. Joka ei ole kusenkeltainen vaan semmoinen helmiäisen vaalee on hyvä sana ehkä. Se on hoitoainetta se tuubi mistä puhuin. mutta osta koko sarja mieluiten eli sh , hoito ja se latvahoito. se harmaus lähtee 2 pesussa. olen 100% varma. tiedän itse. mä värjään sitä tahallaan harmahtavaksi , koska se haalenee nopeasti mutta pysyy puhtaana eikä kellerrä
eli se tuhkasuus lähtee siitä kohta ja tarviit sitä kevyt väriä vaan aavistuksen tasottamaan ja antamaan kiiltoa. ettei se vaalennus näyttäis kuivalta. se on aina aika kauhea kun on liian vaalea. mutta kevyt väri pehmentää sävyä ja antaa kiiltoa. mutta älä valitse liian tummaa. vaan sen verran että antaa hohdetta. sen enempää sen ei tarvikkaa napata.
Vierailija:
eli sano kampaajalle että haluat sumentaa tätä liian vaaleaa hiusta. se liian vaalea kun on liian kirkas
tyhmä kyssäri mutta mikä toi up juttu on? hoetaanko sitä muuten vaan..
pelottaa kun jotkut sanovat että laita kullansävyistä raitaa ja sit jotkue että kevytväri. pelottaa vaan niin helvetisti saako tästä kärähtäneestä tukasta enää kauniin vaaleaa? ja hyväkuntoista joka se oli?
ap
usko minua. mä olen kokenut saman ja mun tukka on aina muutenkin kuiva kun on luonnon kihara. jos joku niin mä tiedän niksit tukan kosteuttamiseen. ei kultasta raitaa. mihin se kultanen raita siitä näkysi. se pilaisi sitä enemmän kun on kaikenlaista . kosteutat ensin niinkuin kerroin . se vie 2 vko että se paranee kunnolla,.. alkaa muutaman pesun jälkeen tukka taas taipumaan ja kosteutumaan. ne tuotteet oikeesti auttaa. laitat kevyt sävytteen siihen päälle. aavistuksen syvempi neuraaliväri. se on ihan sama minkä sävyisen laitat. mutta väri on aina väri. blondaus taas vie kiilllon. mutta värillä värjätessä lopputulos on aina erilläinen kun blondauksen.
mä tiedän että olet ihan hermona kotona kun pitää peilejä vältellä ja tukkaankaa ei viitti koskea. mutta mä tiedän mistä mä puhun. mä en ole ollut kampaaja kuin 4vuotta mutta mä olen pirun hyvä. Olen töissä joutu ratkomaan myös muiden työkavereiden ongelma töitä vaikka monet ovat olleet alalla mua 15 v. enemmän. Mä tiedän värjäämisestä paljon...
Vierailija:
Onko tuo siis shampoo? ja hiuksiin jätettävä latvahoito erikseen?
Kiitos vastauksestasi olen itkenyt ja surrut täällä tätä asiaa ja on siis todella paha olla! Vastauksesi antoi toivoa minulle.
Jos haluat, kuulisin mielelläni miten sinulle kävi ja oletko nyt saanut normaalimmat hiukset ja millä keinoilla?
ap