Kampaajaa paikalla?
Kommentit (78)
ikassa muita kampaajia, jos joku toinen laittaisi?
Perhana. Menen toiseen paikkaan tehohoitoon ja sit leikkaus latvat.. Sitten tota väriä. Mut mitä, koko väähän vai raitoina? Sanokaa miten te toimisitte..? Olen kiitollinen jos ketju pysyy ylhäällä ja saisin kampaajien mielipiteitä.
Ahdistaa...! ap
kevytväri, se ei vahingoita hiusta niin paljon kuin kestoväri, ja kun kerran tummemmaksi haluat niin se riittää vallan hyvin, luultavasti jopa pysyy hiuksessa paremmin kuin kestoväri, koska ei enään aukaise suomuja lisää. Sillä jos hius on huonokuntoinen ja suomut auki niin myös väri karkaa hiuksesta nopeammin.
Sinertävä vain otsalta, muuten VITIVALKOINEN... Kaikki tiedot, vinkit, epäilykset tarpeen!! On tosi, tosi paha olla kun oma ihana tukka on aivan jonkun avaruusolion näkönen
:(
ap
Olen tehnyt naamion ja nyt silkkitippoja... Leikata joutuu silti.
ap
millä sarjalla nuo on, voitko sanoa niitä koodeja?
ap kiittää
mutta ehkä värishampoo auttaisi asiaa? Eli ei tarvisi hiusta rasittaa enään minkäänlaisella hapetteella. Joistain kampaamoistahan saa ns. omaväri shampoita, eli sekoitetaan asiakkaan tarpeen mukaan, kannattaisi ehkä kysyä/kokeilla. Koska kevytvärissäkin on hapete joka kuitenkin rasittaa hiusta, etenkin jos on jo kovin huonossa kunnossa.
Tavoitteena mulla OLI tasaisen vaalea tukka, onko mahdollista enää saada sellaista jos alkaa raidoittamaan?
Tämmöisen tahtoisin:
http: //www. jesper. nu/bilder/tjejer/jessica_simpson/jessica_simpson_18. jpg
VÄLIT POIS PISTEIDEN LUOTA
ja tämmöinen on nyt: :( plus sininen ja kuiva latva!!
http: //www. iamfan. com/image/gwen- stefani. jpg
ei voi oikeasti olla noin kamalaa. miltä susta tuntuisi jos sun päänahka olisi kärähtänyt eikä siinä kasvaisi hiuksen hiusta? tai jos ne sädehoidon seurauksena tippuisivat tukoittain maahan?
jos sun pehkos on nyt kullan vaalean asemasta vitivalkoinen niin voi jeesus!!!!!!!!
jeesus itsellesi!
on tosi kivaa kun hiukset on pilalla!! tosi ihanaa kun vaalea tukka on käristynyt vitivalkeaksi koppuraksi, joudutaan leikkaamaan ja olin sitä häitämme varten kasvattanut!!! perkele!
niin ja btw, on minullakin ollut syöpä mutta olen parantunut siitä. kannattaa vähän miettiä mitä laukoo.
ap
en väitä että se olis " tosi ihanaa " tai edes " tosi kivaa" vaan että se on sun TUKKA joka sulla on ja joka ihan varmasti saadaan vielä ok näköiseksi jos nyt ei ihanaksi vaaleaksi niin varmaan ihan kivaksi vaaleaksi. toi sun vouhotus tosta asiasta vaan ottaa pannuun. siitä ei ensinnäkään ole mitään hyötyä. ja toisekseen asiat voi olla niin paljon pahemmin.
sori syövästäs.
tsemppiä valitsemallas tiellä!
43 vai mikä se nyt oli no se jeesustelija
kunnon " diagnoosin" saadaksesi mene kampaamoon ja pyydä neuvot sieltä. kristallipallo on vähän samea just sun hiusten kohdalta, eikä kirkastu vaikka kunka selität. Ikävää, että hiuksesi ovat pilalla, mutta hae apua ihan oikeasti älä virtuaalisesti.
ja miten jatkossa olisi järkevää toimia. tai jos jollain on käynyt vastaavaa tai joku on korjannut asiakkaan hiukset, jolle on käynyt vastaavasti. on hieman paha olla tän asian kans ja sunnuntaina ei voi tehdä mitään.
ap
vaarana on tietty on tummentamisessa että väri imeytyy tosi tehokkaasti mutta voi haaletakkin nopeasti. Ja kaiken kruunaa jokin hailakas väri :(
Entä jos tummentaisit kerralla jonkin 3 astetta? Väri tulee todennäköisesti haalenemaan muutenkin?
Tässä tällaisia ehdotuksia :)
Harmittaa niin PALJON!!! Oon 6 vuotta kasvattanu tukkaa ja häät pian tulossa.. Tää on painajainen...
Mitä tarkoittaa tuo kolme astetta tummemmaksi? Toinen kampaamo sanoi että leikkaisi tukkaa, tekisi tehohoitoja ja laittaisi raidoilla jotain kultaisuutta?
Vitsi kun en ymmärrä.. ap
Olen kokenut saman ja maailman loistavin tukka hoito on Goldwellin kerasilk. Ostahan punakorkkinen kerasilk ja käytä sitä jokapersun yhteydessä niin kauan että tuubi loppuu. Käytä myös saman sarjan latvahoitoa. Aivan mieletön teho. Lopuksi alkaa tuntuu todella raskaalta mutta jatka vaan niin saat terveemmät hiukset.
se harmaus lähtee muutamassa pesussa ja siitä tulee nätti. Älä pistä keltasuutta siihen vielä ennen kuin olet pessyt sen muutaman kerran. Kukaan ei tykkää keltaisuudesta... saa näyttämään likaiselta. Sitten kun harmaus tai sinisyys lähtee niin tuloksena on puhtaan vaalea tukka ja hoida se vielä kuntoon antamillani ohjeilla niin häät pelastuvat :)
Pelottaa vain kun luin tulta Hairsoren sivulta että siihen vitivalkoiseen ei välttämättä tartu mikään? Itkun itku! Ja jotain höpinää oli esipigmentoinnista...
Voi helvetti!! Seuraavaksi menen sitten AMMATTITAITOISELLE kampaajalle.. Toivottavasti saan säästettyä tän tukan jota oon kasvattanut 6(!!!) vuotta ja saan siihen kauniin vaalean värin :/
ap