Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sanoin suorat sanat

Vierailija
26.04.2022 |

Opettajalle. Tai kirjoitin, mutta se on yhtä kuin sanominen, koska tulen kohtaamaan tämän kyseisen opettajan kasvotusten vielä monta kertaa ja aion kohdata hänet häpeilemättä. Sain yliannostuksen käytöksestään ja aloin miettimään, että miksi h e l v e t i s s ä minun pitäisi kuunnella tällaista? Tai edes lukea.

Kyseinen opettaja on ollut MUKAVIN kaikista, tätä mieltä olen ollut alusta saakka. Ehkä siksi olen yrittänyt jotenkin ajatella, että ei tämä nyt niin paha ole... Kuitenkin nyt on tullut raja vastaan ja tajusin, ettei minun tarvitse sietää tällaista koko ajan.

Hän on aina sellainen tyyni ja huumorintajuinen, mutta osaa myös hienovaraisesti lytätäkin ja sanoa kaikkea negatiivista.

En tiedä mikä ihme minussa on, että saan tällaista kohtelua opiskelu- ja työpaikoissa, olen siis aina ollut pidetty ihminen enkä millään tavalla mikään omituinen hiihtäjä. Kuitenkin koen, että olen toistuvasti silmätikkuna joka paikassa ja minuun suhtaudutaan kuin olisin joku k u s i p ä ä .

Pidän aina hyvän huolen hygieniasta, pukeudun siististi ja puhtaisiin vaatteisiin, olen aika ujo, joten en pidä meteliä (itsestänikään.) Olen kaikin tavoin harmiton ja minulla on normaalit käytöstavat. Siksi tuntuu jotenkin ihan älyttömältä, että töissä ja koulussa saan tällaista lähes kiusaamiseen verrattavissa olevaa kohtelua muilta aikuisilta.

Nyt menen suihkuun, kiire haastatteluun.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä se teki?

Vierailija
2/5 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä se teki?

Puuttuu toistuvasti asioihini, on jo useamman kerran painostanut lopettamaan opinnot. Siis lopettamaan kokonaan, ei ainoastaan pitämään taukoa.

Kun päätin itse pitää taukoa, siitä tuli päänaukomista. Kerroin syyn tauolle ja samaan syssyyn totesin, etten ole edes tilivelvollinen syystä eikä minun tarvitse avautua omista asioistani kaikille.

Minut on yritetty laittaa tekemään jo tekemäni tehtävät uudestaan, ja vedottu inhimilliseen mokaan.

Mitä tahansa tehtäviä teen, mikään ei tunnu ikinä etenevän mihinkään. Kesällä haluaisin suorittaa harjoittelujakson, jostain syystä sekin tuntuu olevan kauhea ongelma.

Minua ei haittaa opettajien lomat, koska en tarvitse mitään vahtaamista työssäoppimisjakson aikana. Olen ennenkin ollut sellaisessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä se teki?

Puuttuu toistuvasti asioihini, on jo useamman kerran painostanut lopettamaan opinnot. Siis lopettamaan kokonaan, ei ainoastaan pitämään taukoa.

Kun päätin itse pitää taukoa, siitä tuli päänaukomista. Kerroin syyn tauolle ja samaan syssyyn totesin, etten ole edes tilivelvollinen syystä eikä minun tarvitse avautua omista asioistani kaikille.

Minut on yritetty laittaa tekemään jo tekemäni tehtävät uudestaan, ja vedottu inhimilliseen mokaan.

Mitä tahansa tehtäviä teen, mikään ei tunnu ikinä etenevän mihinkään. Kesällä haluaisin suorittaa harjoittelujakson, jostain syystä sekin tuntuu olevan kauhea ongelma.

Minua ei haittaa opettajien lomat, koska en tarvitse mitään vahtaamista työssäoppimisjakson aikana. Olen ennenkin ollut sellaisessa.

Okei, kuulostaa hämärältä. Sinuna ottaisin yhteyttä vaikka johonkin opintosihteeriin tai kuraattoriin ja kysyisin mitä mieltä ovat asiasta.

Vierailija
4/5 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä minua haittaa sekään, jos ja kun joutuisin menemään sitten myöhemmin sinne työpaikalle tekemään näytön.

Minulle tärkeintä on saada asiat päätökseen, ihan sama jos joudun sitten myöhemmin tekemään jotain pientä vielä, kunhan isoimmat asiat ovat pois päiväjärjestyksestä.

Vierailija
5/5 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä se teki?

Okei, kuulostaa hämärältä. Sinuna ottaisin yhteyttä vaikka johonkin opintosihteeriin tai kuraattoriin ja kysyisin mitä mieltä ovat asiasta.

Otin yhteyttä jo johonkin toimipistevastaavaan. Olen tietoinen kyllä, että opinnot eivät ole myöskään edenneet juuri niin kuin niiden pitäisi. Osittain siksi päätin pitää tauon, jotta en pilaisi koko hommaa. Ei se silti oikeuta tällaiseen jatkuvaan... En edes tiedä mihin. Hienovaraiseen ilkeilyyn?