Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä avuksi, kun syöminen on ainoa ilo elämässä? Bmi 37

Vierailija
25.04.2022 |

Ja laihdutus epäonnistuu aina

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdat vaan syömistapaa niin voit syödä lähes kaikkea mitä haluat.

Vierailija
2/55 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä syö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi syöminen on ainoa ilosi elämässä? Mitkä syyt ovat johtaneet tähän? Asiaa kannattaisi purkaa ammatti-ihmisen kanssa.

Vierailija
4/55 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Saxenda tai Mysimba. Lääkkeitä on, joiden ansiosta mm. nälkä pysyy poissa pidempään, vatsa täyttyy aiemmin ja mahan tyhjeneminen hidastuu, ruokamielihalut jäävät pois.

Vierailija
5/55 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse miettinyt miksi se on ainoa ilosi?

Vierailija
6/55 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa BMI?

Vierailija
7/55 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

syö pelkkää porkkanaa

Vierailija
8/55 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse miettinyt miksi se on ainoa ilosi?

Koska se on ainoa syy, jonka voimalla jaksan nousta aamuisin

Ap

Vierailija
9/55 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullahan oli vasta ketju, jonka mukaan olit laihtunut seitsemän kiloa. Silloin laihtuminen onnistuu, vaikka olisikin makuusi liian hidasta. Tsemppiä tulevaan!

Vierailija
10/55 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko masokisti syömisen suhteen?

Vierailija
11/55 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olet joskus aiemmin nauttinut ja saanut iloa? (Muusta kuin ruuasta)

Vierailija
12/55 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän Ap ihan tismalleen miltä toi tuntuu. Mullekin syöminen on se ainoa kunnon ilo, juuri se miksi herään aamuisin, muuta syytä en keksi, vaikka kuinka olen yrittänyt.

Syömistä rakastan. Syön niin terveellistä kuin epäterveellistäkin ruokaa tuntikausia, kaikkea paljon, mulla on pohjaton vatsa.

Mulla on myös itsekuria niin, etten yleensä anna itseni syödä, ennen kuin olen liikkunut tosi paljon. Ja silloin syöminen on myös paljon kivempaa, kun on tosi nälkä. Joskus harvoin myös oksennan, kun ahdan itseni liian täyteen.

Olen hoikka, koska liikun ja aineenvaihdunta on nopea (vaikka olen jo yli 50-v.), mutta en silti haluaisi elää näin.

Mutta tätä on jatkunut parikymppisestä asti, ruoka on aina ollut suurin intohimoni.

Vierailija
13/55 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuodesta toiseen BMI 37. Nostaisit edes tota lukemaa, niin olisit uskottavampi. Aina sama aloitus. Kohta olet taas päättämässä elämääsi jne. Hohhoijaa, ei millään jaksaisi.

Vierailija
14/55 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä olet joskus aiemmin nauttinut ja saanut iloa? (Muusta kuin ruuasta)

Alkoholia, tupakka, joka viikonloppuiset baari reissut. Ne loppui lapsen myötä ja aloin paisumaan. Ap

Tietysti lapsi tuo iloa,mutta ei auta tähän ruuanhimoon

Vierailija
15/55 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos syöminen on ainoa ilo, kannattaa sitten syödä.

Vierailija
16/55 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidatkin oikeasti olla laiheliini.

Vierailija
17/55 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tiedän Ap ihan tismalleen miltä toi tuntuu. Mullekin syöminen on se ainoa kunnon ilo, juuri se miksi herään aamuisin, muuta syytä en keksi, vaikka kuinka olen yrittänyt.

Syömistä rakastan. Syön niin terveellistä kuin epäterveellistäkin ruokaa tuntikausia, kaikkea paljon, mulla on pohjaton vatsa.

Mulla on myös itsekuria niin, etten yleensä anna itseni syödä, ennen kuin olen liikkunut tosi paljon. Ja silloin syöminen on myös paljon kivempaa, kun on tosi nälkä. Joskus harvoin myös oksennan, kun ahdan itseni liian täyteen.

Olen hoikka, koska liikun ja aineenvaihdunta on nopea (vaikka olen jo yli 50-v.), mutta en silti haluaisi elää näin.

Mutta tätä on jatkunut parikymppisestä asti, ruoka on aina ollut suurin intohimoni.

Samaa taustaa, oksentelemalla sai hieman hillittyä painonnousua. Mutta sekin oli pakko lopettaa

Ap

Vierailija
18/55 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä jatkan (oon se yli 50-v. saman ongelman kanssa), että ei tää tosiaan kivaa ole, vaikka kohtuu hoikkana pysyisikin, kun kaikki ajatukset kiertää ruoan ympärillä, näen kaikki uneni ruoasta jne. eikä elämään oikein mahdu mitään muuta.

Addiktiohan tämä on, tuo aivan valtavasti dopamiinia kehoon kun syö jotain makeaa, suklaa on tunnetusti yksi eniten mielihyvähormoneita ihmiskehossa vapauttava aine.

Tämän kun kokee, ei muuta enää osaa haluta niin paljon. Tai puhun siis itsestäni.

Mulla oli elämässä tätä ennen lähinnä vain lapsuuden leikit, nuoruus jossa toivottiin niin paljon elämältä (eli odotusta, että unelmat täyttyy) ja se, että odotin parisuhteilta hirmu paljon.

Sitten huomasin, että miehetkin ovat vain ihmisiä, ei niistä sen kummempaa onnea löydä, mutta ruoka on aina olemassa, aina saatavilla, aina yhtä turvalliinen ja ihana onnentuoja.

Vierailija
19/55 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko sinä. Ei auta kuin etsiä muita ilonlähteitä ja ottaa itseäsi niskasta kiinni. Älä jää makaamaan tuleen.

Vierailija
20/55 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelle on. En vain koe sitten sitä iloa niin paljon kuin haluaisin. Nitkutan ja kidun välillä ja kuitenkin herkuttelen koko ajan. En ole hoikka, mutta normaalipainon ylärajoilla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän