Millainen on tuntemasi KAKSOSET horoskoopin omaava hlö?
Kommentit (5)
Mutta en osaa ajatella että mussa olis kaks eri puolta. Enimmäkseen olen kai aika tylsä ja tasapaksu. t 3
ja toisaalta on usein hyvin ilkeäkin
Olen saanut monelta taholta kuulla kuinka mukava olen ja kuinka kiva kanssani on puhua ja olla tekemisissä ylipäätään.
No joo ja sit todellisuuteen... olen tuota edellämainittua mut olen myös paljon muuta ja se ei välttämättä ole yhtä kivaa luettavaa.
Olen aika äkkipikainen ja märehdin asioita itsekseni. olen myös aika suorasanainen ja ilkeäkin välillä.
Tosin osaan myös olla hirmu kiltti ja ystävällinen kuuntelija ja tää kaikki riippuu aika paljon päivästä ja mielialasta ja ylipäätään siitä haluanko olla mukava vai en!
Eli aika kaksijakoinen persoonallisuus olen ja omat fiilikset vaikuttavat aika paljon siihen miten muut mut näkevät ja kokevat. Toiset tykkäävät ja toiset taas ............
samassa persoonassa, huumorintajuinen, ystävällinen, empaattinen, äkkipikainen, lyhytvihainen, muuntautumiskykyinen siis erilaisten ihmisten suhteen eli osaa käyttäytyä tilanteen vaatimalla tavalla ja miellyttää ihmisiä ja samalla voi ajatella mielessään hampaat irvessä olevansa aivan toista mieltä kuin mitä päästää suustaan...
yleensä pidetty ihminen, hyvä tyyppi ;)