Mies joka ei ehdottomasti halunnut mitään vakavaa, sanoi että olen niin hyvä ettei hän voinut olla päästämättä minua käsistä :o
Kysyin että olinko hyvä sängyssä, tai jotain muuta "ei mitään vakavaa" asiayhteyteen sopivaa. Ja hän sanoin vaan että olen niin hyvä ja että hän nauttii seurastani.
Minkälaista naista mies sanoo hyväksi?
Keskustelemme paljon kaikenlaisista asioista.
Mies on fiksu ja muutenkin järkevä.
Kommentit (31)
Hyvä tarkoittaa tietenkin uskomattoman kaunista, säkenöivän persoonallista, huippuälykästä, mahtavaa keskustelijaa ja upeaa ihmistä. Onneksi olkoon, olet mielettömällä ihanuudellasi napannut miehen, jota kukaan muu ei aikaisemmin ole! Kyllä nyt on muut naiset kateellisia.
Miehelle kävi vanhanaikaisesti. Niin mahtava on pimperon voima.
Mies kehuu että saa seksiä. Valoja nyt.
Se tarkoittaa, että teillä on hyvä seksielämä.
Mies ilmoittaa kyllä, jos haluaa vakavampaa. Tämä ei selvästikään halua. Hänhän on onnesta soikeana, koska suostut tuommoiseen pelimiesjärjestelyyn.
Mies halusi jotain vakavaa (joskaan ei ehdottomasti), mutta päästi sinut "käsistä". Vai niin.
Vierailija kirjoitti:
”Keskustelemme paljon kaikenlaisista asioista.”
Miksette tästä aiheesta keskustelleet?
Miehellä oli varmaan kiire lähteä panon jälkeen.
Se ei halunnut mitään vakavaa.
Teillä on seksiä.
Miehen ei tartte sitoutua.
Se tykkää tästä järjestelystä ja haluaa viettää aikaa (seksiä) sun kanssa.
Sinä olet helppo ja halpa pano!
Suomensin sinulle, ole hyvä.
Kuulostaa vähän teinien jutuilta minusta. En ihan hirveästi laskisi miehen varaan. On nimittäin tullut nuorena kuultua x määrä ihan samaa lausetta ja tuloksena oli itkuparku.
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet helppo ja halpa pano!
Suomensin sinulle, ole hyvä.
No mun mielestä ei oo paha juttu olla helppo ja halpa jos tykkää seksistä. Tyhmä ei kannata olla.
”Keskustelemme paljon kaikenlaisista asioista.”
Miksette tästä aiheesta keskustelleet?