Kaikki menee ihan ok täl hetkel
Mut ei millää löydä kumppania.. miten jatkuvasti näin vaikeeta.. töissä käyn ja oon vaa yksin.. rahaaki on sopivasti ja palkka on et pärjään.. mutta ei naisia sitte millään kiinnosta
Kommentit (37)
Onneks tienaa sen verran hyvin että voi ottaa kauniin hoikan naisen taas kesällä ja laittaa 100 € että saa kunnolla.
Ristus mä en jaksa nirsoja naisia.. pysyä kaukana.. todellaki jatkossa.
Aina löytyy komeempi ja rikas.. jolla hieno auto.. menestynyt... ei oo velkaantunut huonoja juttuja.. koulutettu maisteri.. kyllä ylemmän tason mies aina kelpaa.
No joo tää on yksinkeskustelua.. heido.
Eihän se raha ja työt mitään auta, jos naiset eivät tiedä, että sitä on.
Onhan tuolla maaseudulla saapasmiehiä, joilla on miljoona piironginlaatikossa, muttei naista ole ollut ikinä.
Pitää mennä klubille ja näyttäytyä. Erottuva auto. Vähän näyttävämmät vaatteet.
Käyn baareissa on tinderit badoot.. tykkäyksiä 0.. yhteydenottoja 0. otan yhteyttä 0.. naiset ei ees vastaa
Tuntuu että miehiä on niin paljo,., .ettei koskaa tässä kiinnosta ketään.. toivo menny jo
jotenki ei vaa jaksa enää.. en tiedä miten tässä alkais elämää yksin tätä elämää
Vierailija kirjoitti:
No eipä naisissakaa mitää täydellisyyttä ole.. monet nirsoilee ei mikää kelpaa.. ei millää haluta tavata.. ja koskea ees.. mitä ihmettä.. itse antaisin mahdollisuuden mutta ei naiset tykkää kilteistä ja ujoista kunnon miehistä.. sekopää pitäs olla.
Olet kaukana kiltistä ja täys sekopää.
No ikisinkkuna sitte... ei voi mitää... elämä on vaa töitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä naisissakaa mitää täydellisyyttä ole.. monet nirsoilee ei mikää kelpaa.. ei millää haluta tavata.. ja koskea ees.. mitä ihmettä.. itse antaisin mahdollisuuden mutta ei naiset tykkää kilteistä ja ujoista kunnon miehistä.. sekopää pitäs olla.
Juurikin sekopäät kiinnostaa naisia.. kumma juttu?
Pitäkää tunkkinne nirsot maisterinaiset.. mä oon tavallinen.. tavallinen amis duunari.. ei teille mikää riitä ja koskaa kelpaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielummin sinkkuna, kuin huonon miehen kanssa.
Ai kaikki miehet on sun mielestä huonoja? Mulle kelpais moni mutta monet naiset ei anna mahdollisuutta
Ei kaikki miehet ole huonoja. Oma aviomieheni on täydellinen❤️ mutta torjuin monet huonot miehet, ennen kuin löysin tämän nykyisen kultakimpaleen😊
No nauti pevkele jänniksestäsi ja anna kultakimpaleen kolauttaa päähän t. Katkera Kalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurikin sekopäät kiinnostaa naisia.. kumma juttu?
Jos kiinnostais, niin Allulla riittäis naisia joka sormelle🤣
Ihan sama sanoa mitää.. vaikka olis millanen ja missä elämänpisteessä naisia ei kiinnosta... oon sen jo huomannu vuosia.. mikää ei naisille riitä.