Kaikki menee ihan ok täl hetkel
Mut ei millää löydä kumppania.. miten jatkuvasti näin vaikeeta.. töissä käyn ja oon vaa yksin.. rahaaki on sopivasti ja palkka on et pärjään.. mutta ei naisia sitte millään kiinnosta
Kommentit (37)
Eikö naiset halua seurustella tai miestä?
Jotenki en voi käsittää.. miten paremmin ne asiat pitäs sitte olla että kelpaa?
En voi käsittää ku on jo pitkään mennyt hyvin... ja ei niinku yhtään mitään
Joo, ihan tosi hyvin menee. Muuten vaan tykittää tänne tuhansittain viestejä siitä miten huonosti sulla menee...!
Mä en hitto hitto hitto ymmärrä suomalaisia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Et taas Allu aloita!!
Antaa Allu paran höpäjää,
Vierailija kirjoitti:
Joo, ihan tosi hyvin menee. Muuten vaan tykittää tänne tuhansittain viestejä siitä miten huonosti sulla menee...!
Nyt menee hyvin.. tulee töistä rahaa hyvin ja lyhennän velkoja ja oon hoitanu asiat.. lisäks vointi parempi.. mut en saa naista
Mielummin sinkkuna, kuin huonon miehen kanssa.
Miksi naiset nirsoilee.. hitto mä en ymmärrä
Vierailija kirjoitti:
Ai kaikki miehet on sun mielestä huonoja? Mulle kelpais moni mutta monet naiset ei anna mahdollisuutta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai kaikki miehet on sun mielestä huonoja? Mulle kelpais moni mutta monet naiset ei anna mahdollisuutta
Ei kaikki miehet ole huonoja. Oma aviomieheni on täydellinen❤️ mutta torjuin monet huonot miehet, ennen kuin löysin tämän nykyisen kultakimpaleen😊
Kun ainaski kun olin paljo nuorempi niin naiset itekki otti yhteyttä ja halus tavata.. miksei niinku kukaa halua enää tutustua.. ilmeisesti asun aivan vääräs paikkaa.
No eipä naisissakaa mitää täydellisyyttä ole.. monet nirsoilee ei mikää kelpaa.. ei millää haluta tavata.. ja koskea ees.. mitä ihmettä.. itse antaisin mahdollisuuden mutta ei naiset tykkää kilteistä ja ujoista kunnon miehistä.. sekopää pitäs olla.
Tai sitte tatuointeja puol kättä sekopää-- läträä alkoholia tuola ja on niin naisten nauratta player pelimies.. tarjoo röökiä.. ite en oo semmonen vaan oon kunnollinen ei vaa naiset millää halua tavata ja kiinnostu.. ärsyttää
Mutta kun sähän olet sekopää. Sen takia sua ei naisetkaan huoli. Eikä oma perheesikäån enää jaksa sua.
En vaan aina ymmärrä.