Kansanedustajaehdokas vastailee kysymyksiinne?
Kommentit (26)
esimerkiksi se että tiedän miten tiukilla on lapsiperheiden ja opiskelijoiden talous. Nykyiset päättäjämme tuntuu olevan sen unohtaneet. Halmetta en ole ikinä tavannut, joten en tiedä hänen kuulumisiaan.
eihän ne kansanedustajat aja muuta kuin omia etujaan kun pääsevät sinne!
minusta jokaisen edustajan tulisi kertoa miten on ajanut omille äänestäjilleen lupaamiaan asioita. Omien etujen saavuttamisen suhteen olen väärässä puolueessa...
korotuksen tarve? kodinhoidontuen korotus? mitkä ovat asiat mitä ensisijaisesti tulet ajamaan? mielipide eussa olemisessa? pakolaispolitiikkasi? ja miksi minun pitäisi antaa ääneni sinulle?
T: 6 lapsen yh-äiti
Mini äitiyspäiväräha tulisi olla sama kuin työttömyyspäiväraha ilman että se vähentäisi muita sosiaalietuuksia. Kotihoidon tuki tulisi seurata muita korvauksia. Kolmen pienen lapsen isänä lapsiperheiden asia on lähinnä sydäntä. ETA-sopimus ajaa saman asian. Hädässä olevisat pakolaisista tulee huolehtia. Mutta Suomalsisten ei tule muuttaa omaa kulttuuriaan sen vuksi että suomeen saapuu ulkomaalaisia. Jos et olet tyytyväinen nykyiseen menoon niin sitten annat äänesi minulle. Jos taas olet harkitse vielä.
Ehkei kirjallinen ulosantini ole parasta, mutta olen hyvä hoitamaan käytännön asioita. En ole tyhjän jauhaja joka sokeasti tottelee ja kumartelee kuvia.
tarjolla turvattu perusterveyden huolto.
hyvää jos se tapahtuu mielenosoituksin yms. Minkkien ja muiden elukoiden luontoon päästäminen on pahinta luonnon turmelua. Luontoa tulee ihmisten toimesta suojella.
Vierailija:
tarjolla turvattu perusterveyden huolto.
Entäs erikoissairaanhoito?
se mistä terveydenhuolto aloitetaan, tottakai erikossairaanhoidon tulee olla laadukasta ja kaikkien saatavilla.
suomessa, vaihtoehtoina Venäjä ja Kiina jossa ei tunnetusti ole mitään eläinsuojelu lainsäädäntöä. Perintöveron poistaisin omistus ja vapaa-ajanasunnoista, sekä ylisuurilta perinnöiltä. Summa tulisi olla n.20000¿
Alkoholiveroa tulisi korottaa maltillisesti ettei synny pimeitämarkkinoita.
tarjoaisin nykyisten kurssien sijaan lisää panostuksia oppisopimuskoulutukseen.
minusta alkoholiveroa pitäisi pikimmin korottaa reilusti koska onglemia on tullut paljon kuten pahoinpitelyt, nuorten alkoholiongelmaisten huostaanotot lisääntyneet, alkoholiongelmaisten lisääntynyt juominen yms niin pikainen korotus olisi paikallaan
en puuttuisi, jos veroja lasketaan vielä lisää se alkaa uhkaamaan jo kansalaisten perusturvaa. Yritykset tekevät päätökset missä he tuottavavt tavaroita yms. Poliittisten päättäjien on tehtävä yritysten toiminta houkuttelevaksi Suomessa.
kaikkien ruokien ALV:n laskemista 12%:iin
vai onko väliaikainen aina pysyvää??
odotin tulevan kysymyksiä lapsista. Yllätyin kysymysten monipuolisuudesta ja määrästä.
autoissa tulisi poistaa. Kaikki autoilusta kertyvät maksut tulisi ohjata teiden ylläpitoon.
nähty, että kansanedustajilla on suureet puheet, mutta pienet teot...