Avaa tänne deittipalstojen salakieltä
Urheilullinen = hoikka
Luvalla liikkeellä = pettäjä hakee panoseuraa
Ei draamaa = Draamaa luvassa
Kommentit (41)
En tiedä mitä etsin mutta tiedän mitä en ainakaan etsi = En halua mitään vakavaa, korkeintaa panna (pari kertaa). Minulla on pari mukulaa, jos Sinä hoidat niitä lapsiviikoilla. Sinulla ei saa olla lapsia. Eikä ainakaan halua lapsia.
Omillaan toimeen tuleva = töissä on mutta rahat menevät (monen naisen kanssa tehtyihin) lapsiin, toivottavasti et vaadi minulta mitään, mutta kuluihin saat osallistua ja olla kotiorja.
Ei lapsia, eikä exiä = Ei mitään kokemusta naisista, ei seurustelusuhteita, hyvässä lykyssä ei ole ikinä ees treffannu ketään. Saattaa asua vanhempien yläkerrassa.
En juo enkä polta = Entinen alkoholisti joka ei voi pisaraakaan juoda koska putki kutsuisi, mutta kahvia kittaa pannutolkulla.
Urheilullinen = Odottaa ettäs sinä olet hoikka. Minä istun sohvalla, olen läpipaska. Juon toki kaljaa. Saatan ehkä käydä Peran ja Maran kanssa luontopolulla grillaamassa.
Nuorekas = farmariasuinen kenkäläinen, joka oli nuorekas viimeksi kasarilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin pukeudut nyt tai mitä sulla on päällä = etsii pelkkää sek*iä
VM 75 = vuosimallia, esimerkiksi mies joka on syntynyt vuonna 1975
Montako miestä sulla on ollut aiemmin = etsii neitsyttä lähes, utelee vaan
Etsii urheilullista naista = on itse laiha (ja lyhyt?)
Mitä teet työksesi = paljonko sulla on rahaa ja omaisuutta
Mitä seuraa haet = mies hakee itse s-seuraa ensisijassa, nainen hakee tositark.
No ompa kyynisiä tulkintoja sinulla. Itse kysyn että onko paljonkin petikumppaneita, koska en välitä mistään irtosuhteita harrastaneista, ja yleensä se että jos siitä ottaa nokkiinsa, on niitä harrastanut. En ole mitään neitsyttä hakemassa, mutten mitään irtosuhteilijaakaan.
Töistä kysyn, koska minua kiinnostaa onko töissä vai ei, raha-automaatista en ole kiinnostunut.
Ja kysyn mitä seuraa hakee aika alussa, niin ei jää epäselväksi mitä seuraa ollaan vaille, aika oleellinen asia mielestäni, kun seuraa haetaan niin monella tasolla, jotkut kevyttä, jotkut vakavempaa, ja kaikkea siltä väliltä.
Eipäs oteta noin tosissaan. Se ei ollut kyynisyyttä, vaan huumoria ja kokemuksia mitä miehet etsivät joissakin paikoissa netissä. Jos haluat tulkita asiat erilailla ok. Tottakai osa kysyy muistakin syistä asioita. Jos toinen ei ole töissä, tuomitset kuitenkin hänet. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin pukeudut nyt tai mitä sulla on päällä = etsii pelkkää sek*iä
VM 75 = vuosimallia, esimerkiksi mies joka on syntynyt vuonna 1975
Montako miestä sulla on ollut aiemmin = etsii neitsyttä lähes, utelee vaan
Etsii urheilullista naista = on itse laiha (ja lyhyt?)
Mitä teet työksesi = paljonko sulla on rahaa ja omaisuutta
Mitä seuraa haet = mies hakee itse s-seuraa ensisijassa, nainen hakee tositark.
No ompa kyynisiä tulkintoja sinulla. Itse kysyn että onko paljonkin petikumppaneita, koska en välitä mistään irtosuhteita harrastaneista, ja yleensä se että jos siitä ottaa nokkiinsa, on niitä harrastanut. En ole mitään neitsyttä hakemassa, mutten mitään irtosuhteilijaakaan.
Töistä kysyn, koska minua kiinnostaa onko töissä vai ei, raha-automaatista en ole kiinnostunut.
Ja kysyn mitä seuraa hakee aika alussa, niin ei jää epäselväksi mitä seuraa ollaan vaille, aika oleellinen asia mielestäni, kun seuraa haetaan niin monella tasolla, jotkut kevyttä, jotkut vakavempaa, ja kaikkea siltä väliltä.
Eipäs oteta noin tosissaan. Se ei ollut kyynisyyttä, vaan huumoria ja kokemuksia mitä miehet etsivät joissakin paikoissa netissä. Jos haluat tulkita asiat erilailla ok. Tottakai osa kysyy muistakin syistä asioita. Jos toinen ei ole töissä, tuomitset kuitenkin hänet. ;)
Tuomitsen hänet parisuhteeseen kanssani, kun olen itsekin työtön, eikä työlliset ole työttömistä kiinnostuneita, eli sinänsä olet kyllä oikeassa, etsin siis työtöntä naista :)
Hyvä viini, ruoka ja matkustelu lähellä sydäntä = lapamatoa tylsempi persoona.
Yksillä käyminen = juoppo
Brunssit = ylipainoinen
Matkustelu = tykkää turkkilaisista tai muuten vaan väärällä tavalla tummista miehistä
Instalinkki profiilissa = somettaa aamusta iltaan eikä parisuhde ole parisuhde, mikäli sitä ei ole ”julistettu” facessa
Vierailija kirjoitti:
Nämä, jotka mainostavat etsinvänsä jotain merkityksellistä, ovat poikkeuksetta hakeneet seksiä. Olen rehellinen = rehellistä nähnytkään. Olen empaattinen = epäempaattisin tyyppi ikinä. Ihmiset taitavat etsiä siellä itsensä vastakohtaa :D
Jos pitää erikseen mainita olevansa rehellinen, tulee kyllä mieleen että oikeasti on ihan toista. Torissa ja muualla näkee myös näitä jotka mainostaa olevansa rehellisiä myyjiä.
Ei se ihme ole, että ette pariudu kun asenteenne on juuri se mikä tässä ketjussakin hyvin tulee esille.
Ei vakavaa= muna ui monen naisen pildessä viikon sisällä ja useita muijia deittaillaan samanaikaisesti
Vierailija kirjoitti:
Ei vakavaa= muna ui monen naisen pildessä viikon sisällä ja useita muijia deittaillaan samanaikaisesti
Sama myös jos kertoo etsivänsä vakavaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ihme ole, että ette pariudu kun asenteenne on juuri se mikä tässä ketjussakin hyvin tulee esille.
Mitäpä luulet onko senne ollut tuollainen ennen deittailua? Ei, vaan siihen on oppinut kokemuksen kautta.
Vierailija kirjoitti:
1lltvrEt8fiEO4uz2+/MqHAWUy/wAL6lE7tOTiUyrNKWH/zSOjkrew
avaa
Onko tuo jotain omaa salakieltäsi?
Valmis vakiintumaan, jos vain sopiva osuu kohdalle = Kaikissa on aina jotain vikaa
"En tiedä mitä haluan" naisen profiilissa tarkoittaa että nainen haluaa parisuhteen itseään 2-3 tasoa korkeamman miehen kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1lltvrEt8fiEO4uz2+/MqHAWUy/wAL6lE7tOTiUyrNKWH/zSOjkrew
avaa
Onko tuo jotain omaa salakieltäsi?
Ei ole.
Salaus ohjelma löytyy google play
kaupasta.
Salauksen saa auki avaa sanalla.
Olen tällainen mies, paitsi todellisuudessa olen korkeintaan se 5 mies, joka haen sitä normaalipainosta 160/62 tavistiinaa, sillä välin panen niitä 162/100 kaloriinoja. Eli kyse lähinnä siitä, että tällä hetkellä tyydyn siihen mitä saan, kunnes löydän normaalipainon rajoissa olevan naisen, kun itsekin ihan normaalipainoinen olen, ei vaan tahdo semmosia löytyä, kun ne tavistiina panee varmaan kuvauksenlaisia miehiä.