Kuinka paljon painosi on muuttunut siitä kun olit 19v ? Ja ikäsi tällä hetkellä?
Kommentit (108)
19-vuotiaana 45 kg. Nyt 33-vuotiaana 70 kg.
Noin +30 kg.
Ei varmaan olisi kannattanut silloin nuorena ja normaalipainoisena ruveta laihduttamaan.
Oon samanpainoinen, 68kg. Nyt 44-v.
+12 kg, onneksi olin tosi hoikka. Nyt 44.
Vierailija kirjoitti:
Noin +30 kg.
Ei varmaan olisi kannattanut silloin nuorena ja normaalipainoisena ruveta laihduttamaan.
Joo niin se ikä on nyt 50.
+20kg, ikää 40+. Parempi näin, olin alipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Kilon per vuosi.
Joo aika tarkkasn noin.
Lisäkilojen kertyminen kiihtyy, ei tule tasaisesti.
Nyt kun liikkuminen estynyt niin kiloja tulee reippaasti, kun hyvä ruoka ja viini ainoita iloja.
60v m
Painan aika tarkalleen saman verran, joitakin vanhoja vaatteita on tallessa ja mahdun niihin yhä.
N40+, 63 kg
+20kg 32v. Mulla oli anoreksia nuorena ja olin 19-vuotiaana tosi laiha.
19 vuotiaana 64 kg, tänään 50 vuotiaana 74 kg. Paras paino olisi minulle 70, eli vähän pitää laihduttaa.
Mitähän painoin 19-vuotiaana? Varmaan jotain 70kg korvilla. Nyt 47-vuotiaana pari kiloa lisää.
En tarkkaan tiedä, mutta muutaman kilon tarkkuudella painan saman verran nyt kuin 19-vuotiaana. Paino / pituus nyt 74 / 179 (M49). Paino on pysynyt hyvien elämäntapojen ansiosta aika vakiona koko aikuisiän. Aion jatkaa tällä mallilla kohti vanhuutta.
Vierailija kirjoitti:
Silloin 52kg, nyt 25v myöhemmin 62kg eli + 10kg. Pituus 169cm eli ihan normaalipainoinen edelleen.
Muuten ihan sama paitsi 30v myöhemmin 😊
Pudonnut 15-16 kg. Olen nyt 47 v.
En kyllä tiiä paljon painoin 19-vuotiaana, kun ei oo ollut kovin keskeinen elämänsisältö miettiä painoa tai muuta sellaista. Mutta olin silloin hoikka ja nyt 25 vuotta myöhemmin en enää. Veikkaan et joku 20 kiloa on tullut vuosien varrella.
49 kg 19-vuotiaana nuorena äitinä.
Nyt 59 kg , 45 vee ja pituuttakin enemmän, kuin norminaisella, joten nuoruuden alipainosta on vain tultu missinmittoihin vasta aikuisena naisena 😃
Painoin armeijaan mennessä 19-vuotiaana 56kg ja nyt painoa on noin 125 kg. Pituutta on 179 cm.
Ensin paino nousi masennuslääkityksellä 40 kiloa 95 kiloon. Psykoosinestolääkitys toi mukanaan 35 lisäkiloa.
En käytä nykyään mitään lääkitystä , tuli mitä tuli. Ainoastaan psykoosin ollessa päällä otan lääkkeet.
n +10, ikää 42v. Olen lievästi ylipainoinen.