Kuinka paljon painosi on muuttunut siitä kun olit 19v ? Ja ikäsi tällä hetkellä?
Kommentit (108)
Suurin osa suomalaisista naisista on kauheita läskejä ja valaita vaikka tämän palstan perusteella kaikki ovat laihoja ja maratonkunnossa ja painavat saman verran kuin parikymppisinä. :=DDDDD
Tuon todistamiseksi ei tarvii kuin katsoa katukuvaa kun lylleröt painaa siellä menemään liian pienissä leggingseissä. Nuoret, keski-ikäiset ja vanhat.
19-vuotiaana painoin 59 kg ja sain kuulla olevani sairaalloisen laihan näköinen. Olen 168 cm pitkä.
Nyt 44-vuotiaana painan 86 kg. Lääkkeet ja krooniset sairaudet ovat osasyynä lihomiseen.
Taisin painaa 58-60kg? Nyt 66 ja 29v. Edelleen mahtuu sen ajan vaatetta päälle, lihasta tullut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
19 v noin 65 kg
Nyt noin 120 kg
Mies 55 v
Tziisus. Miten itsestään saa tuollaisen mätisäkin?
ehkä se kehittyy hiljalleen niin että sille vähän itse sokaistuukin. Vähän niin kuin v*ttumainen luonnekin, vai miten itse arvioisit? Harva kai tahallaan pyrkii ylipainoiseksi -tai inhottavaksi persoonaksi, sehän olisi hullua!
19-vuotiaana noin 60 kg, nyt 53-vuotiaana noin 80 kg. Ja nainen olen.
Olisko noussut 6-8 kg. Silloin 47 kg, nyt noin 54 kg. Olen 45-vuotias.
+ 5kg. Painoin 48kg ja nyt painan 53kg.
En muista, mitä painoin 19 vuotiaana, mutta sen jälkeen pienimmän ja suurimman painon välinen ero on vähän alle 20 kg.
Ikää 52v, ja olen joskus painanut enemmän kuin nyt.
Pudonnut 6-7 kiloa. Olen 168 cm ja nyt painan 52,3-52, 7 päivästä riippuen. Vaihtelee tuolla välillä.
Ja ikä on 48.
Painoin silloin 48 kg, nyt 68 kg. Bmi nyt 23,5.
Aiemmin ei ollut mitään muotoja, nyt tiimalasi 98-74-98.
N41
+4kg, ylioppilasmekko sopii ylle edelleen
N32
Muutama kilo tullut lisää. Nyt 167cm, 60kg, N35
41 ja muutama kilo tullut lisää. Olin 19-vuotiaana aika laiha, nyt olen normaalipainoinen.
-47kg. 19 vuotiaana painoin 125kg.
Nyt paino pysyttelee 75-79 välillä.
Olen 31v.
Amanda_44 kirjoitti:
19-vuotiaana painoin 59 kg ja sain kuulla olevani sairaalloisen laihan näköinen. Olen 168 cm pitkä.
Nyt 44-vuotiaana painan 86 kg. Lääkkeet ja krooniset sairaudet ovat osasyynä lihomiseen.
Hei, mulla kaikki samat lukemat ja sama kommentti kun olin nuori, mutta onneksi ei lääkkeitä tai sairauksia.
Itse olen lihonut siksi, että harrastan herkuttelua, enkä harrasta liikuntaa. Eihän tuo nyt ole kuin 1kg/vuosi, jos tasaisesti on lihonut...
+5kg.
Kunto tosin huonompi nykyään.
-M34
Minulla täsmälleen samat lukemat paitsi että välissä on 40 vuotta.