Kuinka paljon painosi on muuttunut siitä kun olit 19v ? Ja ikäsi tällä hetkellä?
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Painoin armeijaan mennessä 19-vuotiaana 56kg ja nyt painoa on noin 125 kg. Pituutta on 179 cm.
Ensin paino nousi masennuslääkityksellä 40 kiloa 95 kiloon. Psykoosinestolääkitys toi mukanaan 35 lisäkiloa.
En käytä nykyään mitään lääkitystä , tuli mitä tuli. Ainoastaan psykoosin ollessa päällä otan lääkkeet.
Ikää on 40 vuotta.
19v n.55 kg, 45v noin 80kg, että joo, ikävä kyllä on muuttunut :D
Noin - 10 kg muistelisin. Ikäänyt 43 v.
Silloin 58 kg nyt 65 kg..
maha pömpöttää.(
nainen 50vee
Vierailija kirjoitti:
En kyllä tiiä paljon painoin 19-vuotiaana, kun ei oo ollut kovin keskeinen elämänsisältö miettiä painoa tai muuta sellaista. Mutta olin silloin hoikka ja nyt 25 vuotta myöhemmin en enää. Veikkaan et joku 20 kiloa on tullut vuosien varrella.
Nyt kun vielä mietin, niin eihän mulla oo 19-vuotiaana ollut edes vaakaa. Miksi oikeastaan olisikaan, hoikalla terveellä nuorella naisella, jolla muut asiat mielessä ja tärkeämpiä kuin oma paino. Nyt vasta olen alkanut ajatella välillä painoani, ja että voisi olla hyvä vähän keventyä ettei tuu terveyshaittoja tulevaisuudessa sen takia.
Jännä miten niin moni painaa saman verran kuin 19 vee. Ei uskoisi kun katsoo katukuvaa.
Näin ei ole omalla kohdalla. 19 v painoin 52 kg, pituus 176. Olin luuta ja nahkaa, alipainoinen. Painoindeksi 16,8.
Nyt 30 v myohemmin painan 20 kg enemmän Luulen sen olevan terveempi paino. Kieltämättä haikailen aina, että kunpa olisin 5 kg kevyempi.
Ennen 54, nyt 55 vuotta myöhemmin 74. Pituus 165.
Olisinko korkeintaan viitisen kiloa painavampi. Painoin lukiossa 46 kiloa, mutta abivuonna painoni taisi käydä 43-44 kilossa. Nyt 38-vuotiaana painan 48-49 kg.
19-vuotiaana painoin noin 65-70 kg.
Nyt 38-vuotiaana painan 54 kg.
Enää +5kg. Yritän noita saada pudotettua pois. Tähän mennessä olen saanut pois jo 6kg.
Olen nyt 32v.
Noussut noin 8 kg. Iän tuomaa nousua ehkä joku 4 kg ja loput 4 kg johtuu pikku tapaturmasta, jonka takia ryhmäliikunta ja juoksu ollut pakko jättää tauolle.
Paino oli 80-84kg ja edelleen on n. 82 kg. Ikä 40
19-vuotiaana painoin 54 kg, pituutta 165 cm,
nyt 65-vuotiaana painan 57 kg
Käyn joka aamu puntarilla, enkä päästä painoa nousemaan.
+13 kg.
Olin silloin jotain 62 kg, nyt 75 kg.
Olen 53 v ja 176 cm pitkä.
19 v noin 65 kg
Nyt noin 120 kg
Mies 55 v
Paino ja ikä tuplaantuneet. Sairastin anoreksiaa tuolloin mutta läskihän mä nyt olen silti, ei siitä mihinkään pääse.
Olin 19-vuotiaana runsaasti urheileva nuori nainen, aika huippukunnossa kun pelasin joukkuepalloilulajissa SM-tasolla ja olin liiankin laiha. Mittaa 176 cm ja painoin vain 65 kg. Nyt oon 49 v ja painan 66 kg. Oon kyllä kutistunut yhden sentin eli kun viimeksi olen mittauksessa ollut niin mulle saatiin pituudeksi 175 cm. Ranka vissiin painunut kasaan. Ylipainoinen en ole koskaan ollut, vaikka olen kyllä syönyt ihan mitä sattuu ja ihan milloin sattuu ja välillä on ollut pitkiä jaksoja kun en ole harrastanut minkäänlaista liikuntaa. Raskauskiloja oli välillä, tietysti, mutta ne suli muutamassa kuukaudessa jokaisen lapsen syntymän jälkeen. Mun äiti on myös pitkä ja ikihoikka, samoin mun tädit ja yks eno eli varmaan perimällä on jotain tekemistä asian kanssa. Isääni en ole nähnytkään sen jälkeen kun täytin vuoden eikä mulla ole hänestä ja suvustaan muuta kuin kuvia eikä niistä oikein voi päätellä mitään. Äidin mukaan isä oli häntä "reilusti pitempi" ja äitikin on vanhan henkilötodistuksensa perusteella ollut 175-senttinen.
Vierailija kirjoitti:
Noussut noin 8 kg. Iän tuomaa nousua ehkä joku 4 kg ja loput 4 kg johtuu pikku tapaturmasta, jonka takia ryhmäliikunta ja juoksu ollut pakko jättää tauolle.
Ikä 49.
Vierailija kirjoitti:
19 v noin 65 kg
Nyt noin 120 kg
Mies 55 v
Tziisus. Miten itsestään saa tuollaisen mätisäkin?
19 vuotiaana painoin 60kg ja nyt 150kg