Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksin ulkomaille opiskelemaan

Vierailija
07.10.2006 |

Kiinnostaisi ihan hirvittävästi. Olen naimisissa, vakihommissa, mutta aloittanut opiskelut jälleen.

Vaihto ulkomailla kiinnostaisi. Lapsia ei ole, joten sikäli tämä olisi helpompaa. Pankkilainat kyllä talosta ja autosta.

Onko joku lähtenyt vaikka lyhymmäksi aikaa?

Missäpäin olitte? Ja kauanko?

Voisin saada töistä virkavapaata, mutta molemmat meistä ei missään tapauksessa lähtisi, vaan minä vain. Mies ei voi olla töistä pois, joten jäisi hoitamaan koiraa. En ole kyllä hänelle vielä mitään haluistani sanonut...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hän ei haluaisi lähteä. Tiedän kysymättäkin. Aikoinaan ollut paljon ulkomailla töissä eikä halua lähteä enää.

Toisaalta toisen olisi pakko olla töissä, koska opiskelijana en tienaisi mitään. Kaikki minkä opintotukina saisin, menisi asumiseen ym. ulkomailla. Ja mies ei edes voisi olla esim.3kk poissa töistä. Saisi muuten lopputilin.

Ap

Vierailija
2/2 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka olisi joku, joka olisin " jättänyt" kaiken muutamaksi kuukaudeksi...

Olisi kiva kuulla, saitko vaihdolta mitä halusit? Mitä jäi käteen?

Tuliko kamala ikävä?

Miten suhtautuivat töissä?

Raskautta myös yritetään, mutta ajattelin silti lähteä, olen raskaana tai en. Yritystä kuitenkin jo yli vuosi ja yksi km takana, joten en viitsisi jättää menemättä tämän asian takia. Voihan olla, että raskautumiseen (joka kestää 9kk) menee vielä vuosia.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän