Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teenkö ilmoituksen te-toimistolle feikkityönantajasta

Vierailija
25.04.2022 |

Luvattiin töitä suullisesti mut viime hetkellä peruuntui. Sitä varten ostin työvaatteita ja oon todella pettyny.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä oletat tuosta seuraavan?

Vierailija
2/6 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee ilmoitus et menetä siinä mitään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä. Ei työntekijä osta työ vaatteitaan itse. Työnantaja hankkii työssä käytettävät vaatteet.

Vähän nyt selkärankaa ihmiset. 

Vierailija
4/6 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä. Ei työntekijä osta työ vaatteitaan itse. Työnantaja hankkii työssä käytettävät vaatteet.

Täytyy sanoa että itsekkin olen joskus ostanut. Työasuna oli musta alaosa ja työnantaja antoi yläosan. Ei ollut ehjää mustaa alaosaa niin ostin. Ja täytyy sanoa että jos ei tuo työ olisi toteutunut niin olisi ottanut päähän ihan reippaasti. Jokainen varmaan hahmottaa että kyseinen työ ei todellakaan ollut mikään kultakaivos ja siinä tilanteessa tuo alaosan ostaminen vaati minulta todellakin venymistä.

Vierailija
5/6 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne työkkärissä tekee asialle? Ei niillä ole mitään työnantajarekisteriä, josta voi laittaa väkeä mustalle listalle.

Vierailija
6/6 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaankin käytännöt muuttunut tässä vuosien saatossa (toivottavasti), mutta ainakin eräässä Suomen suurimmassa vuokrafirmassa (kuulostaa särkylääkkeeltä) oli tapana antaa työvaatteet, mutta ne perittiin seuraavasta palkasta pois. Eli työntekijä joutui itse kustantamaan turvakengät, jotka kuitenkin oli pakolliset työtehtävässä.