Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun facessa muut voi kommentoida tai tykätä kansikuvia

Vierailija
25.04.2022 |

Miksi se ominaisuus niissä pitää olla!!! Kun vaihdan kansikuvaa, en hae sillä huomiota tai säälitykkäyksiä, AINOASTAAN KORISTELEN PROFIILISIVUANI.
Vituttaa ettei kansikuvaa voi vaihtaa huomaamattomasti.

Juu, en oo facessa huomion takia, vaan ryhmien takia, ja ei sieltä poiskaan pääse joten se profiili on siellä kunnes maailma internetteineen poksahtaa pimeeksi. Joten minulla pitäs olla mahdollisuus vaihtaa kansikuva ilman kommentteja. 😠

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan voit asetuksissasi päättää, että kukaan ei voi kommentoida. Oma valinta siis.

Vierailija
2/7 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan voit asetuksissasi päättää, että kukaan ei voi kommentoida. Oma valinta siis.

Älä viitsi. Sillonhan se ominaisuus tulee kaikkeen, minä haluan sen yksinomaan kansikuvaan.

Jos kerran vuodessa laitan profiiliin jotain materiaalia, kyllä sitä saa tykätä ja kommentoida, koska olen jakanut sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muissakin paikoissa voi vaihtaa kansikuvan huomaamatta.

Vierailija
4/7 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ärsytykset loppui, kun lähdin fbstä.

Vierailija
5/7 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä viitsi. Sillonhan se ominaisuus tulee kaikkeen, minä haluan sen yksinomaan kansikuvaan.

Jos kerran vuodessa laitan profiiliin jotain materiaalia, kyllä sitä saa tykätä ja kommentoida, koska olen jakanut sen.

Joo katselin paksun ystäväni profilia. Naama kuva tunistamaton ,suodatin ja tähtiä,ei tunnista livenä samaksi ja lisännyt itsensä siihen teininä kun laihana.Ikä kirsikö ja painokriisi? Kuka hänet löytää kun on jo kolmas sukunimi käytössä? Miksi ei laita kokokehon kuvaa reali aika.Insta/ F.B ?

Vierailija
6/7 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä on valintoja täynnä.

Vierailija
7/7 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo katselin paksun ystäväni profilia. Naama kuva tunistamaton ,suodatin ja tähtiä,ei tunnista livenä samaksi ja lisännyt itsensä siihen teininä kun laihana.Ikä kirsikö ja painokriisi? Kuka hänet löytää kun on jo kolmas sukunimi käytössä? Miksi ei laita kokokehon kuvaa reali aika.Insta/ F.B ?

Miksi hän edes haluaisi sellaisten ihmisten löytävän hänet, jotka pelkästään haukkuvat hänen ulkonäköään ja painoaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi