Aiotteko osallistua Suomen puolustukseen, jos sota syttyisi?
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai tämä on taas näitä putinisti- ja pelkurinilkkien ”lähtisin pakoon”-ketjuja. 😂 Ei teistä tyhmistä luusereista ole todellisuudessa edes pakoon lähtemään, sen verran vajaaälyisiä kun olette. Ensimmäinen kompastuminen tapahtuisi jo kengännauhoja sitoessa.
Mistä sinä minuakaan tiedät ja tunnet? Älä aliarvioi äläkä nimittele. Et itsekään kuulosta erityisen fiksulta.
Kyllä pelkurinilkin tunnistaa, sillä hän itse avoimesti myöntää olevansa sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Aion tietenkin osallistua, kuten ylivoimainen enemmistö muistakin asevelvollisista. Pieni selkärangattomien pelkurinilkkien joukko on tietysti erikseen, mutta sillä hyödyttömällä kuonalla ei kukaan mitään maanpuolustuksessa tekisikään, pelkkää haittaa moisista olisi (kuten kaikkialla muuallakin).
Hyvä, että pärjäätte ilman minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai tämä on taas näitä putinisti- ja pelkurinilkkien ”lähtisin pakoon”-ketjuja. 😂 Ei teistä tyhmistä luusereista ole todellisuudessa edes pakoon lähtemään, sen verran vajaaälyisiä kun olette. Ensimmäinen kompastuminen tapahtuisi jo kengännauhoja sitoessa.
Mistä sinä minuakaan tiedät ja tunnet? Älä aliarvioi äläkä nimittele. Et itsekään kuulosta erityisen fiksulta.
Kyllä pelkurinilkin tunnistaa, sillä hän itse avoimesti myöntää olevansa sellainen.
Mieluummin elävä pelkuri kuin sankarihaudassa maatuva ruumis. Jos edes päätyisi hautaan, ainakaan yhtenä kappaleena. Mutta sodi sinä muidenkin edestä - eliitti kiittää tai on ainakin kiittävinään itsenäisyyspäivinä ennen kuin kokoontuu linnaan bilettämään.
Aikookohan Janus Putkonen osallistua maanpuolustukseen jos sieltä Donbassista joskus päästetään pois? Onkohan katkeroitunut siellä Puttea kohtaan?
Vierailija kirjoitti:
Ei taas tätä ketjua.
En olisi lähdössä kodistani yhtään mihinkään.
Mitään maanpuolustusjuttuja en lähtisi harjoittamaan. Olen taaperon äiti eikä minulla ole mitään koulutusta tai ammattia.
Miehellä on c-babers. Hän luultavasti työskentelisi it-puolella puolustusvoimissa.
Vihollisen hakkerointia ym.
Asumme keskellä korpea maadeudulla, joten oletan, että täällä olisi turvallista. Voisin emännöidä kaupungista evakuoitua väestöä.
Montako Vuosaaresta evakuoitua somalia tai irakilaista haluat majoittaa? Rehellinen vastaus, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Ei taas tätä ketjua.
Mitään maanpuolustusjuttuja en lähtisi harjoittamaan. Olen taaperon äiti eikä minulla ole mitään koulutusta tai ammattia.
Miehellä on c-babers. Hän luultavasti työskentelisi it-puolella puolustusvoimissa.
Asumme keskellä korpea maadeudulla, joten oletan, että täällä olisi turvallista. Voisin emännöidä kaupungista evakuoitua väestöä.
Aika paljon on tullut katseltua Ukrainasta kuvaa, jossa ”maaseudulla” on käynyt todella kalpaten. R***t kun tuntuvat ihan huvikseenkin tuhoavan mökkejä yms. pieniäkin asutuksia, ja tietysti käyttää niitä myös majapaikkoina ja muina tukikohtina. Varmahan ei voi olla, mistä suunnasta ja millä reiteillä vihollinen etenisi varsinkin alueilla jotka eivät ole puolustuksen kannalta ensisijaisen tärkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin elävä pelkuri kuin sankarihaudassa maatuva ruumis. Jos edes päätyisi hautaan, ainakaan yhtenä kappaleena. Mutta sodi sinä muidenkin edestä - eliitti kiittää tai on ainakin kiittävinään itsenäisyyspäivinä ennen kuin kokoontuu linnaan bilettämään.
No mietitääs hetki täysin päinvastaista skenaariota. Mitä, jos kukaan ei tekisi mitään? Oltaisiin kuin tahdottomat vässykät kotisohvilla ja kuka tahansa saisi tulla tänne ja tehdä mitä huvittaa. Mitä tapahtuisi? Itänaapuri tulisi ja ryöstäisi kaiken, minkä haluaisi, raahaisi osan työleireille, ampuisi osan ja tekisi meistä jonkun kehitysmaan. Vai miten siinä kävisi?
Puolustaa? Mä haluan hyökätä.
Suuntana Terijoki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole samaa mieltä. Ei maanpetturin ja pelkurinilkin elämällä ole juurikaan arvoa, vaikka hän itse niin kuvitteleekin. Kaikki täältä joskus lähtee, ei se ajankohta ole mikään itseisarvo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taas tätä ketjua.
Asumme keskellä korpea maadeudulla, joten oletan, että täällä olisi turvallista. Voisin emännöidä kaupungista evakuoitua väestöä.Montako Vuosaaresta evakuoitua somalia tai irakilaista haluat majoittaa? Rehellinen vastaus, kiitos.
En yhtäkään. Tupa täyttyisi luultavasti kaupungeissa asuvista sukulaisista ja ystävistäni.
Kylyjeni mukaan, joo. En kyllä tiedä mitä hyötyä olisi keski-ikäisestä tädistä, jolla on paljon terveysongelmia. Jotain kotirintamatyötä varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aion tietenkin osallistua, kuten ylivoimainen enemmistö muistakin asevelvollisista. Pieni selkärangattomien pelkurinilkkien joukko on tietysti erikseen, mutta sillä hyödyttömällä kuonalla ei kukaan mitään maanpuolustuksessa tekisikään, pelkkää haittaa moisista olisi (kuten kaikkialla muuallakin).
Hyvä, että pärjäätte ilman minua.
Kaikkialla ja kaikissa tilanteissa pärjätään aivan varmasti paremmin ilman sinua.
Eipä huvita. Mulkkuja liikaa suomalaiset nykyään. Minullahan on rynkky sodassa, ammun piähän sitä joka yrittäisi pakottaa sotimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taas tätä ketjua.
Asumme keskellä korpea maadeudulla, joten oletan, että täällä olisi turvallista. Voisin emännöidä kaupungista evakuoitua väestöä.Aika paljon on tullut katseltua Ukrainasta kuvaa, jossa ”maaseudulla” on käynyt todella kalpaten. R***t kun tuntuvat ihan huvikseenkin tuhoavan mökkejä yms. pieniäkin asutuksia, ja tietysti käyttää niitä myös majapaikkoina ja muina tukikohtina. Varmahan ei voi olla, mistä suunnasta ja millä reiteillä vihollinen etenisi varsinkin alueilla jotka eivät ole puolustuksen kannalta ensisijaisen tärkeitä.
Niinpä. Sama voisi toistua täällä. Voidaankin kysyä, mitä iloa on ollut pitää Suomi Naton ulkopuolella, koska on se johtanut tähän tilanteeseen. Jos lähdetään rintamakarkureiden perään, samalla pitäisi selvittää, moniko poliitikko ja talouselämän vaikuttaja on syyllistynyt maanpetokseen.
En asu Suomessa, ei ole siteitä Suomeen enkä ole tulossa jos sota syttyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taas tätä ketjua.
Asumme keskellä korpea maadeudulla, joten oletan, että täällä olisi turvallista. Voisin emännöidä kaupungista evakuoitua väestöä.Aika paljon on tullut katseltua Ukrainasta kuvaa, jossa ”maaseudulla” on käynyt todella kalpaten. R***t kun tuntuvat ihan huvikseenkin tuhoavan mökkejä yms. pieniäkin asutuksia, ja tietysti käyttää niitä myös majapaikkoina ja muina tukikohtina. Varmahan ei voi olla, mistä suunnasta ja millä reiteillä vihollinen etenisi varsinkin alueilla jotka eivät ole puolustuksen kannalta ensisijaisen tärkeitä.
Eli toivoisit minun vastaavan, että lähtisin pakoon tietysti, jotta voisit solvata maanpetturiksi. Ei onnistu :)
En elä pelossa, enkä mieti tosissaan että hyökkääkö Ryccä.
Vierailija kirjoitti:
Eipä huvita. Mulkkuja liikaa suomalaiset nykyään. Minullahan on rynkky sodassa, ammun piähän sitä joka yrittäisi pakottaa sotimaan.
Toinen lauseesi näyttäisi pitävän ainakin omalla kohdallasi paikkansa.
Ei taas tätä ketjua.