Mies joka tykkää lyhyestä ja lihavasta naisesta
Olen itse mallia päärynä ja hoikat/lihaksikkaat miehet ovat minuun ihan lääpällään.
Pukeudun tosin leveähelmaisiin mekkoihin, ehkä he eivät huomaa liian isoa ahteriani?
Kommentit (27)
Voi tätä ulkonäkökeskeisyyttä. Jos kahdella ihmisellä synkkaa, pari vuotta aviossa ja et edes huomaa niitä kiloja tms kovinkaan hyvin.
Mies! Sinun "arvosi" ei riipu vaimosi vyötärön mitasta tai kuppikoosta!
Vierailija kirjoitti:
Niin varmaan, omissa munkin huuruisissa kuvitelmissasi tuollaiset miehet pitävät sinusta. Tuota ei usko kukaan. Hyväkroppainen mies valitsee hyväkroppaisen naisen, ei sinua.
Oiskohan mahdollista, että miehissäkin on eri persoonia, jotka viehättyvät erilaisista ja eri kokoisista naisista? 🤔
Voisko olla?
Oon itse hoikka, enkä ihan tajua miksi tuhdimpi en mimmien tarvitsee aina todistaa että "miehet tykkää kun on muotoja" jne, mutta eiköhän niistäkin joku oikeasti tykkää.
Joo ehdottomasti.
Ne ei vaan huomaa isoa ahteriasi mekon alta.
Ai.
Ihan kaikki hoikat ja lihaksikkaat tykästyvät ainoastaan juuri sinuun?
En ole törmännyt käytännön elämässä mutta okei.
No tapailemani mies on atleettivartaloinen urheilija ja sanoo tykkäävänsä kovasti musta 162cm/93kg naisesta.
Vain naisen ajattelumallilla ja logiikalla ihmetellään jotain näin typerää.
Vierailija kirjoitti:
No tapailemani mies on atleettivartaloinen urheilija ja sanoo tykkäävänsä kovasti musta 162cm/93kg naisesta.
No eihän se voi ääneen sanoa, että nyt ei oikein nappaa.
Vierailija kirjoitti:
Niin varmaan, omissa munkin huuruisissa kuvitelmissasi tuollaiset miehet pitävät sinusta. Tuota ei usko kukaan. Hyväkroppainen mies valitsee hyväkroppaisen naisen, ei sinua.
Tuohan on hyväkroppa ja nainen osaa vielä pukeutuakin😘
mies54v
Vierailija kirjoitti:
Vaimomatskua noilla mitoilla ja seksikäs.
Ohoh.
Mä oon hoikka ja kyllä mustakin miehet kovasti tykkää. Ihan kaikenkokoiset.
Älä huoli kyllä miehet kelpuuttavat sinunlaisetkin sitten kun huomaavat ettei muuta saa.
Onko sulla jotenkin huono itsetunto vai mitä ajat nyt tällä avautumisella takaa?
Se on juuri se iso ahteri joka vetää puoleensa jos vetää.
En tajua mitä vikaa päärynässä on. Vaikka olenkin heteronainen, mielestäni päärynävartalo on naisellisen kiihottava.
Oletko koskaan kuullut sanontaa: "pillu se on hiirelläkin".
Mä taas oon hoikka ja pikkuinen mutta silti on muodokas peppu ja lihaksikkaat reidet. Tissitkin vaan b-kuppia ja silti on aina useampi kiinnostunut.
Ei kaikkien tarvitse olla lihavia miehen saadakseen!
Vierailija kirjoitti:
En tajua mitä vikaa päärynässä on. Vaikka olenkin heteronainen, mielestäni päärynävartalo on naisellisen kiihottava.
Ei ole mitään vikaa.
Kyllä tänne mahtuu kaiken muotoiset 😊
Mäkin olen laiha nainen mutta musta semmonen pikkuisen hyllyvä ja tuhdimpi naisen vartalo on todella kaunis ja vetävä. Miksei moni mies ajattelisi samoin.
Miehiä on täälläkin riittänyt 164/102 mitoilla. On mistä ottaa kiinni, ettei tarvitse luita kaluta.