Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Odotatko huomista työpäivää innolla?

Vierailija
24.04.2022 |

😷

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamulähtö on maanantaisin vaikea ja yleensä yö menee huonoilla unilla. Töissä jo helpottaa ja pääsee vauhtiin.

Olen aina kadehtinut niitä, joilla vapaat ja viikonloppu ovat itse asiassa juuri viikonloppuna, perjantaista sunnuntaihin. Monella vuorotyötä tekevällä vapaat voivat osua mille päivälle vaan. Nyt on sellaista työtä luvassa seuraavaksi, jossa ei tarvi olla viikonloppua töissä, eikä eri vuoroissakaan. Ja on muutenkin kaikin tavoin helpompaa ja kevyempää työtä. Olen erittäin kiitollinen ❤ Niin saisi jatkuakin.

Vierailija
22/25 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan mielekästä työtä ja saa tehdä joka päivä luovia ratkaisuja, mutta töitä on ehkä liikaa. Kaikki haluavat hyödyntää osaamistani ja kokemustani, joskus ehkä ollut ihan imartelevaa olla todella hyvä omassa työssä, mutta valitettavasti aikaa työpäivässä on vain rajatusti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aamulähtö on maanantaisin vaikea ja yleensä yö menee huonoilla unilla. Töissä jo helpottaa ja pääsee vauhtiin.

Olen aina kadehtinut niitä, joilla vapaat ja viikonloppu ovat itse asiassa juuri viikonloppuna, perjantaista sunnuntaihin. Monella vuorotyötä tekevällä vapaat voivat osua mille päivälle vaan. Nyt on sellaista työtä luvassa seuraavaksi, jossa ei tarvi olla viikonloppua töissä, eikä eri vuoroissakaan. Ja on muutenkin kaikin tavoin helpompaa ja kevyempää työtä. Olen erittäin kiitollinen ❤ Niin saisi jatkuakin.

Minä taas voisin olla vaikka joka viikonloppu töissä ja arkena vapaalla. Viikonloppuna on paljon rauhallisempaa olla töissä ja on vähemmän ihmisiä. Arkisin aina hiveä härdelli päällä. 

Vierailija
24/25 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Lähinnä vi*tuottaa

No onneksi enää 3kk töitä jäljellä.

Vierailija
25/25 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä päiväkodissa.

Sunnuntai on viikon virkein päivä, kun alat vähän palautumaan työviikosta.

Ja takaraivossa alkaa jo jyskyttämään maanantai. 🙄

Työ on sinänsä ihan ok, mutta vaatimukset/resurssit/palkka järjettömät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi