Rakennetaanko Ukrainan vanhat kaupungit takaisin?
Kommentit (16)
Neukkukuutioita tuskin kukaan jää kaipaamaan. Ukraina saa tässä Venäjän maksaman rakennuskannan uusimisen.
Kallista rakentaa koristeellisia vanhoja rakennuksia. Halvemmaksi tule rakentaa elementti laatikoita.
Ne ryzzcien takavarikoidut rahat pitää käyttää Ukrainan jälleenrakennukseen ja ryzzcät itse sinne rakentamaan orjina Nato-sotilaiden valvonnan alle.
Vierailija kirjoitti:
Neukkukuutioita tuskin kukaan jää kaipaamaan. Ukraina saa tässä Venäjän maksaman rakennuskannan uusimisen.
Venäjä ei vaan tule sitä maksamaan.
Odotan innolla näkeväni kun Sanna palauttaa lainarahalla Ukrainan entiseen loistoonsa. Samaan aikaan Suomi...
Meille oli käydä sama. Helsinki välttyi suurpommitukselta nerokkaalla suunnitelmalla, naamioitiin valojen avulla kaupunki merelle, ja sinne upposi pommit.
Nykypäivänä ei enää onnistuisi.
Vierailija kirjoitti:
Meille oli käydä sama. Helsinki välttyi suurpommitukselta nerokkaalla suunnitelmalla, naamioitiin valojen avulla kaupunki merelle, ja sinne upposi pommit.
Nykypäivänä ei enää onnistuisi.
Sitten 60-luvulla suomalaiset päättivät itse tuhota vanhan Helsingin ja rakentaa rumia Makkarataloja ympäri Helsinkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä siinä ole paljon vaihtoehtoja. Putin ammuttaa Ukrainassa suuren osan kalustostaan paskaksi juuri nyt. Lisäksi armeijan moraali ja motivaatio lähenee nollaa.
Hänellä ei ole kohta mitään kättä pidempää laittaa vastaan, kun jäädytetyt sadat miljardit ohjataan Ukrainan jälleenrakentamiseen.
Putin tulee viimeisten tutkija-arvioiden mukaan häviämään tämän sotatansa, yli 95% todennäköisyydellä.
Ydiasetta hänen lähipiirinsä ei anna käyttää. Siinä menee raja. Kunhan ukrainan tilanne kristallisoituu Kremlissä kunnolla, sieltä alkaa hyppimään yksi toisensa jälkeen selittämään lännelle, että "en se minä vaan nuo pakotti"
Tulette näkemään venäläisen selkärangattomuuden puhtaimmillaan.
Muutama taktinen nuke idästä niin ei tarvitse miettiä rakentamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä siinä ole paljon vaihtoehtoja. Putin ammuttaa Ukrainassa suuren osan kalustostaan paskaksi juuri nyt. Lisäksi armeijan moraali ja motivaatio lähenee nollaa.
Hänellä ei ole kohta mitään kättä pidempää laittaa vastaan, kun jäädytetyt sadat miljardit ohjataan Ukrainan jälleenrakentamiseen.
Putin tulee viimeisten tutkija-arvioiden mukaan häviämään tämän sotatansa, yli 95% todennäköisyydellä.Ydiasetta hänen lähipiirinsä ei anna käyttää. Siinä menee raja. Kunhan ukrainan tilanne kristallisoituu Kremlissä kunnolla, sieltä alkaa hyppimään yksi toisensa jälkeen selittämään lännelle, että "en se minä vaan nuo pakotti"
Tulette näkemään venäläisen selkärangattomuuden puhtaimmillaan.
Putin on ollut vallassa yli 20 vuotta. Luuletko ettei hänellä ole henkilökohtaista pääsyä ydinaseisiin? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Putin tulee viimeisten tutkija-arvioiden mukaan häviämään tämän sotatansa, yli 95% todennäköisyydellä.Ydiasetta hänen lähipiirinsä ei anna käyttää. Siinä menee raja. Kunhan ukrainan tilanne kristallisoituu Kremlissä kunnolla, sieltä alkaa hyppimään yksi toisensa jälkeen selittämään lännelle, että "en se minä vaan nuo pakotti"
Tulette näkemään venäläisen selkärangattomuuden puhtaimmillaan.Putin on ollut vallassa yli 20 vuotta. Luuletko ettei hänellä ole henkilökohtaista pääsyä ydinaseisiin? :D
Ei ole. Ei ne oikeasti sillä napin painalluksella lähde.
Jos Venäjä saa Ukrainan itselleen, niin Venäjä rakentaa sen just sellaiseksi kuin itse haluaa.
Miten voi rakentaa takaisin vanhaks?
Vierailija kirjoitti:
Jos Venäjä saa Ukrainan itselleen, niin Venäjä rakentaa sen just sellaiseksi kuin itse haluaa.
Mutta kun se ei saa, sillä Ukraina ei ole tässä yksin. Länsi tukee minkä ikinä pystyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulette näkemään venäläisen selkärangattomuuden puhtaimmillaan.Putin on ollut vallassa yli 20 vuotta. Luuletko ettei hänellä ole henkilökohtaista pääsyä ydinaseisiin? :D
Hänellä on pääsy, mutta hän ei voi tehdä sitä yksin. Hän tarvitsee siihen useamman alaisensa suostumuksen.
Varsova rakennettiin uudelleen suurin piirtein samanlaiseksi.