Miksi naiset ei ole tosissaan?
Miksi naiset vain huijaa? Sovittiin treffit tai että nähtäis. Mutta nainen ei edes vastaa. Sanoi käy. Mutta en ymmärrä. Onko naiset tollasia?
Kommentit (37)
Odottelen naisten yhteydenottoja.
Poikuus 49
Siis sovitte treffit vai sovitte että nähdään joskus? Nämä ovat kaksi eri asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Siis sovitte treffit vai sovitte että nähdään joskus? Nämä ovat kaksi eri asiaa.
Hän sanoi käy ja kysyi koska ja sanoin tänään. Hän käynyt onlinessa mutta ei vastaa. Onko ees kiinnostunut?
Miksei naiset ole tosissaan ja halua treffeille??
Mä oon kaikille treffeille mennyt, joille oon luvannut mennä.
N32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän sanoi käy ja kysyi koska ja sanoin tänään. Hän käynyt onlinessa mutta ei vastaa. Onko ees kiinnostunut?
Kirjoitit tänään, että käy tänään? Et antanut muita vaihtoehtoja tyyliin että tänäänkin käy, tai sitten ke-ilta, ens viikonloppu?
On varmasti paljon muitakin asioita mitä Allu ei tajua, vajaa kun on....
Edelleen miksei naiset halua treffeille.
Ainahan naiset vaan puhuu mutta teot on sitten yhtä harvinaisia kuin lottovoitto.
Ai niin aina mussa on vika ja en tajua mitää.. naiset on vääränlaisia koska en kelpaa.. mulla on asiat hyvin.. millanen mun pitäs olla? Ei naiset halua treffeille!!
Hän ei mun arvonen jos ei kelpaa ei kelpaa.
Etitää toinen nainen.. tuntuu ettei musta ketään kiinnostu.
Mun mielestä ei kannata ikinä ehdottaa että "tänään" koska naisella voi olla jo sovittuja menoja.
Olisit mielummin ehdottanut ensi viikolle joitakin päiviä ja kellonaikoja, esim ti tai ke ilta 17 jälkeen?
Mä en ees ymmärrä enää. Ens viikonloppuna sinkkubileet. Sinne siis.
Millaista viestittelyä teillä oli sen treffinaisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ei kannata ikinä ehdottaa että "tänään" koska naisella voi olla jo sovittuja menoja.
Olisit mielummin ehdottanut ensi viikolle joitakin päiviä ja kellonaikoja, esim ti tai ke ilta 17 jälkeen?
Hän ei ees mun tyyppinen. Hänellä 2 lasta. Enkä halua että naisella lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Millaista viestittelyä teillä oli sen treffinaisen kanssa?
Iha perusjuttuja.
Itse odotan naisen viestiä olen kiinnostunut, mutta nainen ei edes vastaa.