Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hiusten liiallinen värjääminen

Vierailija
24.04.2022 |

Olen kohta 27v. Olen 15 vuotiaasta asti värjäillyt hiuksia tiuhaan tahtiin tummasta vaaleaan. Ja joka vuosi ne on katkennut, usein ihan parin sentin mittaiseksi jolloin olen joutunut leikkaamaan kaiken pois ja aloittamaan kasvattamisen. Nyt olin onnistunut olemaan kaksi vuotta värjäämättä pahemmin ja ne oli kasvaneet jo olkapään mittaan, kunnes taas vaalensin nopeasti ja ne katkesi ja nyt taas melkein kaljuna itkettää kun kesäkin tulossa eikä ole hiuksia. Suurin haaveeni on pitkät hiukset mutta en vaan onnistu kasvattamaan kun aina haluan värjätä vaikka tiedän että ne katkeaa.
Luulin joskus että se loppuu kun "aikuistun" mutta ei, en vain osaa lopettaa.

Onko kellään kokemusta, keinoja, ideoita miten saisin päähäni että en enää värjää näitä? Haluaisin naimisiin lähivuosina mutta en halua olla kalju omissa häissäni.

Pidennykset ei auta, hiukset ennättää mennä pilalle ennekuin niihin voisi niitä laittaa. Pitäisi vaan jotenkin saada omaan pääkoppaan päätös että ei enää koskaan.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain sä teet väärin, kyllä oon minäkin värjännyt ja vaalentanut hiuksia vuosikausia mutta ei ne koskaan katkeilleet ole vaan on pitkät ja hyväkuntoiset. 

Vierailija
2/13 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain sä teet väärin, kyllä oon minäkin värjännyt ja vaalentanut hiuksia vuosikausia mutta ei ne koskaan katkeilleet ole vaan on pitkät ja hyväkuntoiset. 

Sen teen väärin että värjään välillä mustat, haluan kahden viikon päästä takaisin blondit ja värjään ne blondiksi kahdessa illassa, ei hiukset kestä sellaista mutta vaikka tiedän sen, teen sen silti aina. Jos ei vielä siitä ole katkennut niin parin kuukauden päästä värjään taas mustat ja sitten sama homma parin viikon päästä kun haluankin vaaleat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykologin / psykiatrin juttusille?

Vierailija
4/13 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki peruukki niin ei tarvitse värjätä t. peruukkien käyttäjä

Vierailija
5/13 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa toiminnassasi ole mitään järkeä. Haluat kasvattaa, mutta tietoisesti vahingoitat.

Vierailija
6/13 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos todella olisit aikuinen, normaali ihminen, tietäisit, miten tämä kauhea ongelma ratkaistaan. Ei liene ainoa ongelmasi tuolla mielenlaadulla.

Vierailija
7/13 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu juttu. Siihen ei tosiaan auttanut muu kuin lopettaa arseily. Nyt 34-v. ja nykyään maltilla vaalentaja, hiukset vihdoin yli olkapäiden.

Vierailija
8/13 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla tahdilla ei ihme että katkeilevat. Jos nyt et kertakaikkiaan pysty lopettamaan värjäämistä niin vaihda nuo kestovärit suoraväreihin tai värjääviin hiusnaamioihin. Pidä pohja vaaleana niin saat tummankin sävyn haalistettua kun alkaa kyllästyttää.

Vierailija
9/13 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvata oma väri takaisin.

Vierailija
10/13 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä värejä käytät ja kuinka usein värjäät jos hiukset noin katkeaa? Mä olen 24v ja värjännyt hiuksia 11-vuotiaasta asti eivätkä ne ole koskaan katkenneet sen kummemmin. Pari kertaa ollut tummaa, pari kertaa isompi blondaus ja nykyään pysyn blondina vaalentaen aina tyvikasvun. Ei hiukset siitä niin paljon kuitenkaan kärsi, jos laittaa väriä aina vain tyveen eikä joka kuukausi koko päähän.

Vaalennus kuitenkin aina kuluttaa jonkin verran ja jos hiukset on luonnostaan tosi hennot, niin omaa sävyä vähän tummempi voi olla parempi. Ei tarvitse olla kokonaan värjäämättä, mutta kannattaa käyttää hiusnaamiota ja muita kosteuttavia tuotteita aina latvoille.

Vierailija
11/13 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tiiät missä teet väärin ja miksi noin käy, niin kannattaa varmaan opetella kontrolloimaan itseään tai kärsiä.

Vierailija
12/13 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen teen väärin että värjään välillä mustat, haluan kahden viikon päästä takaisin blondit ja värjään ne blondiksi kahdessa illassa, ei hiukset kestä sellaista mutta vaikka tiedän sen, teen sen silti aina. Jos ei vielä siitä ole katkennut niin parin kuukauden päästä värjään taas mustat ja sitten sama homma parin viikon päästä kun haluankin vaaleat.

Varmaan sitten ymmärrät itsekin ettei tuo ole sitä normaalia värjäämistä, mitä ihmiset yleensä harrastavat ja saavat hiukset pidettyä päässä. Tuo kuulostaa jonkinlaiselta addiktiolta, vähän niin kuin kauneusoperaatioihin tai ruskettumiseen addiktoituminen mikä menee jo aivan överksi kun ei ymmärretä tehdä kohtuudella. Parasta on lopettaa hiusten värjäys kokonaan, jos ei pysty olemaan seilaamatta eri värien välillä.

Vierailija
13/13 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä värjäilin 11-vuotiaasta asti tummasta vaaleaan. 2019 tuli joku pakko saada olla luonnollinen. Sen jälkeen en ole värjännyt. Ihan kiva väri, en olekaan niin maantienharmaa kuin olin luullut (enkä myöskään se entinen hemaiseva blondi). Paljon paremmassa kunnossa hiukset ja päänahka nyt, ennen saattoi katkeilun melkein kuulla, kun latvoja puristi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan