Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajattelin lähteä yksin matkalle. Nyt sinne onkin tulossa tuttuja samaan aikaan.

Vierailija
24.04.2022 |

Tuntuu, että matka on pilalla. Ylireagoinko tai olenko sekaisin? Halusin mennä yksin ”omalle seikkailulle” ja nyt se matka ei olekaan enää tuota. Olen kohteessa ensin yksin noin puolet lomasta ja sitten sinne tulee muita joita pitää tavata. Nyt se matka onkin yhteisloma, eikä minun oma matkani.

Sanokaa että ylireagoin? Miten saa ajatukset positiiviseksi että matkani ei olisi pilalla?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluan mennä yksin niin kyllä se minulle on pilalla kun tulee tuttuja  samalle matkalle.  Koittaisin silloin  perua tai  vaihtaa kohdetta.  Ymmärrän hyvin että matka n pilalla. Mutta usein ne samat ihmiset matkustaavat paljon PK--seudulla.  Melkein aina suurissa lomalentokoneissa on pari tuttua. Olen myös löytänyt  uusia  ystäviä  lomamatkoilla. Et ole mitenkään sekaisin.

Vierailija
22/27 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitat niille tutuille että tuli joku turistiripuli, just kun pitäisi tavata. Tai ehkä jo edellisenä iltana, että he ehtivät tehdä vielä muita suunnitelmia. Sitten joko loikoilet omassa hotellissa tai lähdet johonkin vähän etämmäs retkelle, ettet vahingossa törmää heihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tuo sattuma että he tulee samaan aikaan samaan paikkaan? Vai kerroitko mihin olet menossa ja he sitten päätti lähteä samaan paikkaan?

Vierailija
24/27 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin nekään haluaa lomaansa pilata sun seurassa olemalla, joten tapaatte, jos tapaatte, vaikka kahvilla tai lounaalla, ja jatkatte sen jälkeen eri teille.

Vierailija
25/27 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onko se joku niin pieni paikka että törmäät niihin?

On ihan keskikokoinen kaupunki mutta häiritsee että ovat samassa paikassa. Kaupunki ei olekaan yksin ”minun”. Olenko sekaisin?

Ap

Olet, jos sinua häiritsee se, että samassa kaupungissa on tuttujasi, kun kyseessä ei edes ole mikään pikkupaikka. Jos et halua heitä siellä tavata, niin et sitten vaan vastaile puhelimeen tai viesteihin, jos yrittävät ottaa yhteyttä. Vai tulevatko samaan hotelliinkin, oletko kertonut senkin, missä hotellissa yövyt?

Vierailija
26/27 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on monesti niin, kun lähden perheen kanssa. Puoli maailmaa mukana.

Vierailija
27/27 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onko se joku niin pieni paikka että törmäät niihin?

On ihan keskikokoinen kaupunki mutta häiritsee että ovat samassa paikassa. Kaupunki ei olekaan yksin ”minun”. Olenko sekaisin?

Ap

Olet, jos sinua häiritsee se, että samassa kaupungissa on tuttujasi, kun kyseessä ei edes ole mikään pikkupaikka. Jos et halua heitä siellä tavata, niin et sitten vaan vastaile puhelimeen tai viesteihin, jos yrittävät ottaa yhteyttä. Vai tulevatko samaan hotelliinkin, oletko kertonut senkin, missä hotellissa yövyt?

Jos on jonkin sortin julkkis tulevat kuule hotelleihin ja lentokoneisiin pyytämättäkin. Ajelevst kaduilla perässä jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä