hyvää vierastarjottavaa (siis ruokaa ) lapsiperheelle ?
Hieman vieraampi perhe pienine lapsineen tulee virallisellle vierailulle, haluaisin tarjota jotain erityisen hyvää ja erittäin vaivatonta ja täysin etukäteen valmisteltavaa iltaruokaa jota kaikki kuitenkin (paits vauva) voisivat syödä
Omat arkiruoat näin syksyisin kaalia omenoita sieniä sipulia ja juureksia linjalta...tuntuu siltä että voi olla monelle vähän liiankin maanläheistä...kun en tunne niitä ihmisiä kovin hyvin....
no ajattelin jotain uuniperunaa hätätilassa jos en muuta keksi mutta mitä muuta voisi olla tarjolla kun sitä uuniperunaa ja täytettä...on pikkasen liiaan arkista myös ?
omenauokiakin kaikki on varmaan jo saaaneet tarpeeksi joten jälkkärivinkkejä voi heittää kehiin
Kommentit (3)
mutta Googlella näköjään löytyy monta versiota kun laitat hakuun sanan toskaomenat.
Mutta itse miettisin esim lasagnea (tehtynä oikein pitkän kaavan mukaan), paellaa (lapset voivat jättää esim katkaravut syrjään jos eivät pidä) tai pitkään haudutettua lihapataa esim burgundin pataa riisin kera tms.
Itse en kyllä ole saanut tarpeeksi omenajälkiruoista ;-), joten kyllä minulle maistuisi toscauuniomenat vaniljajäätelön kanssa tai omenapiirakka tai ranskalaisversio tarte tartin.