Onko kamalampaa ominaisuutta asunnossa kuin kulahtanut muovimatto
Kommentit (14)
Avokeittiö. Eli keittiökaapit olohuoneen seinällä. Kulahtaneen lattian voi vaihtaa mutta asunnon pohjaa on vaikea käydä muuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
No tuopa itsellänikin ( ja valitettavasti minulla se vuokra-asunnossani on). Inhoan myös asuntoni keittiön kaappeja, joissa on puunväriset kahvat ja kaapin alaosa.
Kaupungin vuokra-asunnossa asun ja olen joka kerta asiakastyytyväisyyskyselyssä maininnut että olisi aika jo päivittää asuntoja
ja onneksi vain vessassa tuo muovimatto, kahdessa muussa huoneessa on ihan nätti lattia.
Muovimatto on oikeinkin jees, vaikka kulahtanutkin, jos vertaa kulahtaneeseen laminaattiin
Vierailija kirjoitti:
Avokeittiö. Eli keittiökaapit olohuoneen seinällä. Kulahtaneen lattian voi vaihtaa mutta asunnon pohjaa on vaikea käydä muuttamaan.
Lattian vaihtaminen= helppo
Kevyen väliseinän rakentaminen= vaikea
??
Olen toista mieltä. Seinän teko paljon pienempi työ.
T. Timpuri
Vuokra-asuntomaisuus, eli kaikista halvimmat materiaalit jotka jo uutena ovat kuluneita.
Värimaailma, joka on pelkkää maalarinvalkoista.
Kamala ominaisuus asunnossa on kamala akka,
Minusta esimerkiksi vaatekomerossa kesän yli muhinut ruumis on tietyllä tapaa kamalampi ominaisuus. Ja joitain muitakin kamalampia saattaisi tulla mieleen jos hetken miettisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lattian vaihtaminen= helppo
Kevyen väliseinän rakentaminen= vaikea??
Olen toista mieltä. Seinän teko paljon pienempi työ.T. Timpuri
Katsos kun siinä on sellainen juju, että noiden seinäkeittiöasuntojen neliömäärät on samalla pienentyneet. Koitapa siihen laittaa vielä seinä niin joutuu miettimään luopuuko ruokapöydästä vai sohvasta. Sitä se on periaatteessa jo nyt kun noita yrittää pieniä avokeittiöyksiöitä kalustaa, mutta puuttuva seinä antaa ”vapauden” sijoittaa vaikkapa sen ruokapöydän oudosti siihen oleskelutilan keskelle tai sohvan keittiön alueelle.
Lattia on kaikkein helpoin saada kivan näköiseksi matoilla.
Sen sijaan seinät ovat vuokra-asunnoissa kaikkein ikävimmät, koska niissä niin selkeästi näkyy entisten asukkaiden jäljet ripustiksineen ja tummentuneineen kohtineen.
Vierailija kirjoitti:
No tuopa itsellänikin ( ja valitettavasti minulla se vuokra-asunnossani on). Inhoan myös asuntoni keittiön kaappeja, joissa on puunväriset kahvat ja kaapin alaosa.
Kaupungin vuokra-asunnossa asun ja olen joka kerta asiakastyytyväisyyskyselyssä maininnut että olisi aika jo päivittää asuntoja
Minulla sama ja tiskialtaissa vielä sellaiset aataminaikaiset "tulpat" jotka asetetaan vaan siihen viemärireikien päälle. Niitä kun tiskatessa vahingossa tonii pois paikaltaan niin tyhjenee allas heti.
Mikään ei ole hyvää asunnossa, jonka asuja on rapajuoppo.
70-luvulta peräisin olevat hernekeiton väriset keittiönkaapit ovat aika kurjat
Vierailija kirjoitti:
Muovimatto on oikeinkin jees, vaikka kulahtanutkin, jos vertaa kulahtaneeseen laminaattiin
Tykkään muovimatosta lattialla, ja voihan sen kulahtaneen vaihtaa uuteen, jos omasta asunnosta kysymys. Laminaattilattiaa en huolisi ikinä.