Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kamalampaa ominaisuutta asunnossa kuin kulahtanut muovimatto

Vierailija
24.04.2022 |

Mikä on oma kammotuksesi?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuopa itsellänikin ( ja valitettavasti minulla se vuokra-asunnossani on). Inhoan myös asuntoni keittiön kaappeja, joissa on puunväriset kahvat ja kaapin alaosa. 

Kaupungin vuokra-asunnossa asun ja olen joka kerta asiakastyytyväisyyskyselyssä maininnut että olisi aika jo päivittää  asuntoja

Vierailija
2/14 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avokeittiö. Eli keittiökaapit olohuoneen seinällä. Kulahtaneen lattian voi vaihtaa mutta asunnon pohjaa on vaikea käydä muuttamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuopa itsellänikin ( ja valitettavasti minulla se vuokra-asunnossani on). Inhoan myös asuntoni keittiön kaappeja, joissa on puunväriset kahvat ja kaapin alaosa. 

Kaupungin vuokra-asunnossa asun ja olen joka kerta asiakastyytyväisyyskyselyssä maininnut että olisi aika jo päivittää  asuntoja

ja onneksi vain vessassa tuo muovimatto, kahdessa muussa huoneessa on ihan nätti lattia. 

Vierailija
4/14 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muovimatto on oikeinkin jees, vaikka kulahtanutkin, jos vertaa kulahtaneeseen laminaattiin

Vierailija
5/14 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avokeittiö. Eli keittiökaapit olohuoneen seinällä. Kulahtaneen lattian voi vaihtaa mutta asunnon pohjaa on vaikea käydä muuttamaan.

Lattian vaihtaminen= helppo

Kevyen väliseinän rakentaminen= vaikea

??

Olen toista mieltä. Seinän teko paljon pienempi työ.

T. Timpuri

Vierailija
6/14 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokra-asuntomaisuus, eli kaikista halvimmat materiaalit jotka jo uutena ovat kuluneita.

Värimaailma, joka on pelkkää maalarinvalkoista.

Vierailija
7/14 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala ominaisuus asunnossa on kamala akka,

Vierailija
8/14 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta esimerkiksi vaatekomerossa kesän yli muhinut ruumis on tietyllä tapaa kamalampi ominaisuus. Ja joitain muitakin kamalampia saattaisi tulla mieleen jos hetken miettisin.

Vierailija
9/14 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lattian vaihtaminen= helppo

Kevyen väliseinän rakentaminen= vaikea

??

Olen toista mieltä. Seinän teko paljon pienempi työ.

T. Timpuri

Katsos kun siinä on sellainen juju, että noiden seinäkeittiöasuntojen neliömäärät on samalla pienentyneet. Koitapa siihen laittaa vielä seinä niin joutuu miettimään luopuuko ruokapöydästä vai sohvasta. Sitä se on periaatteessa jo nyt kun noita yrittää pieniä avokeittiöyksiöitä kalustaa, mutta puuttuva seinä antaa ”vapauden” sijoittaa vaikkapa sen ruokapöydän oudosti siihen oleskelutilan keskelle tai sohvan keittiön alueelle.

Vierailija
10/14 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lattia on kaikkein helpoin saada kivan näköiseksi matoilla.

Sen sijaan seinät ovat vuokra-asunnoissa kaikkein ikävimmät, koska niissä niin selkeästi näkyy entisten asukkaiden jäljet ripustiksineen ja tummentuneineen kohtineen.

Vierailija
11/14 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla sama ja tiskialtaissa vielä sellaiset aataminaikaiset "tulpat" jotka asetetaan vaan siihen viemärireikien päälle. Niitä kun tiskatessa vahingossa tonii pois paikaltaan niin tyhjenee allas heti.

Vierailija
12/14 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole hyvää asunnossa, jonka asuja on rapajuoppo.

Vierailija
13/14 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

70-luvulta peräisin olevat hernekeiton väriset keittiönkaapit ovat aika kurjat

Vierailija
14/14 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muovimatto on oikeinkin jees, vaikka kulahtanutkin, jos vertaa kulahtaneeseen laminaattiin

Tykkään muovimatosta lattialla, ja voihan sen kulahtaneen vaihtaa uuteen, jos omasta asunnosta kysymys. Laminaattilattiaa en huolisi ikinä.