Jännää, miten alkoholisoitumisen näkee naamasta. Näimme autosta erään naisen,
ja sanoin miehelle, että tuolla naisella on aina naama norsun eräällä. Mies oli huomannut saman. Meinasin juuri jatkaa, että hänelle taitaa alkoholi maistua, kun mieheni sanoi, että taitaa mennä jonkun verran alkoholia.
Itse olen jo nuorena nähnyt ihmisistä sen, jos alkoholi maistuu. Näettekö te?
Kommentit (34)
Mitä sitten jos olikin alkkis? Niitä Suomessa riittää eikä huomaaminen nyt mitään sherlockin kykyjä vaadi. Kannattaa tosin pitää mielessä nuo muutkin edellämainitut syyt miksi joku on pöhöttynyt tms.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin kuulemma ryyppään. Oikeasti en juo ja elän muutenkin melko terveesti, minulla vain sattuu olemaan rosacea.
Ryyppäät kuitenkin!
On se jumankauta jännää, ei voi muuta todeta :D
Vierailija kirjoitti:
Denialisteille tiedoksi, että alkkisturvotusta ja -punaisuutta ei saa aikaiseksi muilla aineilla kuin alkoholilla.
Minulla on aina naama punakka, enkä käytä. Minkäs sitä naamalleen mahtaa.
Teorioita on monia. Yhden teorian mukaan huonohampaiset ovat alkoholisteja. Viina vie hampaat.
Paheiden määrä on vakio.
Toiset tykkää tissutella, toiset harrastaa jotain muuta.
Mutta mitä se sulle kuuluu?
Hah. Jännää, et mun tuntemat alkkikset on niitä työssäkäyviä ja tiptop laitettuja naisia. Hoikkia eikä ees naama pöhötä, eikä päältä päin arvaisi. Yhden miehenkin tiedän, mutta hänkin hoikka, vain kasvot punoittaa.
Ei pidä ajella autolla, jos se aiheuttaa ahdistusta ja harhaisuutta. Jos lääkäri on määrännyt lääkkeet, ne pitää ap:n ottaa ajallansa, muuten sitä sitten joutuu lukemaan ap:n tasoisen hörhelön kirjoittamia kommentteja.
Vierailija kirjoitti:
Teorioita on monia. Yhden teorian mukaan huonohampaiset ovat alkoholisteja. Viina vie hampaat.
Yhden teorian mukaan tyhmyys vie hampaat.
Teillä on varmaan ihan h***tin mielenkiintoinen elämä! :DD Kannattaisiko ottaa yksi niin ei vanne kiristäisi päätä liikaa?
Kyllä valitettavasti saa