Jännää, miten alkoholisoitumisen näkee naamasta. Näimme autosta erään naisen,
ja sanoin miehelle, että tuolla naisella on aina naama norsun eräällä. Mies oli huomannut saman. Meinasin juuri jatkaa, että hänelle taitaa alkoholi maistua, kun mieheni sanoi, että taitaa mennä jonkun verran alkoholia.
Itse olen jo nuorena nähnyt ihmisistä sen, jos alkoholi maistuu. Näettekö te?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Jännää miten ihmiset viitsivät pohtia tuntemattomien asioita.
Jännää miten pitäisi kulkea laput silmillä eikä tarkkailla ympäristöään niin kuin ihmiset tekevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännää miten pitäisi kulkea laput silmillä eikä tarkkailla ympäristöään niin kuin ihmiset tekevät.
Nyt on kyllä niin suomalaista kuin olla ja voi. Ei muualla tarkkailla neuroottisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kyllä niin suomalaista kuin olla ja voi. Ei muualla tarkkailla neuroottisesti.
Kyllä ulkomaillakin osataan.
Väsynyt provo. Vakka kantensa valinnut.
Ihmisillä on myös sairauksia ja lääkityksiä, jotka vaikuttavat ulkonäköön. Parempi pitää suunsa kiinni, kun ei voi tietää.
Jännä huomata yllättäen asioita, jotka on itsestäänselviä ja kaikki muut on tienneet ne tarkkailemattakin.
Todellisuudessahan ap ei tiedä mitään vaan olettaa vain olevansa oikeassa. Ap ei ole arvaustaan koskaan testannut, mutta silti ihmisen nähdessään olettaa tietävänsä kuinka paljon alkoholia tämä juo ja kokee vahvoja onnistumisen tunteita, jotka vahvistavat hänen luuloaan.
Eihän tuo vielä todista muuta kuin sen, että teillä kahdella on samanlainen tapa pilkata muiden ulkonäköä.
Minustakin on nähty vaikka mitä. Käytän kuulemma huumeita. Ikävä vaan, että en käytä huumeita, en juo viinaa, en polta tupakkaa, enkä nuuskaa. Aika moni näkee toiset ihmiset ilkeyksissään täysin väärin.
Sen naama on norsun veellä sen takia, ettei se käytä alkoholia. Buahaha!
Denialisteille tiedoksi, että alkkisturvotusta ja -punaisuutta ei saa aikaiseksi muilla aineilla kuin alkoholilla.
Minäkin kuulemma ryyppään. Oikeasti en juo ja elän muutenkin melko terveesti, minulla vain sattuu olemaan rosacea.
Mun naama alkoi hilseillä ja rypistyä parissa viikossa kun lopetin oluen juomisen. Nykyään juon olutta vähintään 2 litraa viikossa ja naama kiittää.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä koira koiran tuntee, vai?
Alkumaljat juhlissa ja joulupöydässä viiniä, en laskisi suurkulutukseksi. ap
Vierailija kirjoitti:
ap on nolo, ei mulla muuta.
Ei tarvi edes nähdä naamaansa nähdäkseen tämän :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä koira koiran tuntee, vai?
Alkumaljat juhlissa ja joulupöydässä viiniä, en laskisi suurkulutukseksi. ap
Onhan toi nyt paljon! Mä en juo koskaan, en edes ehtoollisviiniä!
Vierailija kirjoitti:
Ihmisillä on myös sairauksia ja lääkityksiä, jotka vaikuttavat ulkonäköön. Parempi pitää suunsa kiinni, kun ei voi tietää.
Kyllä ja osa niistä voi aiheuttaa samantyyppisiä juttuja kuin runsas juominenkin: naaman turvotusta ja punoitusta, silmien punerrusta tai kellerrystä jne.
Mm. moni ruusufinnistä kärsivä on saanut osakseen juoppousepäilyjä. Tai munuais- tai maksasairautta sairastava.