Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pitää treenata, että saisi reidet kapeammaksi? Haluaisin sirot reidet.

Vierailija
24.04.2022 |

Olen salilla tehnyt reisien lähentäjä-loitontajakoneella vaikka kuinka kauan ja edelleen on leveähköt reidet.

Teenkö jotain väärin?

Miten saisin kavennettua reisiä sisäpuolelta? Haluaisin sinne raon, tai ainakin sitä lihaa vähän vähemmälle 🤔🏋️‍♂️

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat reisivaon? Itse olen omena. Hoikat reidet ja pieni peppu, mutta kaikki ylimääräinen kertyy mahaan. Vaikka olisin kuinka hoikka, niin pömppis löytyy. Paljon mieluummin olisin päärynä! Ihailen päärynöitä! Päärynät on naisellisia ja muodot oikeissa paikoissa

Vierailija
22/33 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on vartalomallisi? Jos olet päärynä niin saadaksesi hoikat reidet sinun pitää alkaa kitudieetille ja olla alipainoinen.

No hittolainen, olen juurikin se 🍐.

Hoikka yläruumis, mutta peppua ja reittä tuppaa olemaan. Siksi olenkin vempannut niitä reisiä, että kiinteytyisivät.

Kiitos vinkeistä, pitänee sitten vaan pyöräillä ja syödä vieläkin vähemmän. Yyh…😢

Ap

Lopeta se reisivaon metsästys.

Mä olen muuten hoikka ja liikunnallinen, mutta nuo reidet vaan ei lähde mihinkään ennenkuin on oikeasti alipainoinen ja sitten ei kyllä ole elämässä oikein mitään järkeä ja jaksamista.

Hyväksy muhkusi. Ne kannattelee ja liikuttaa sua, niitä pitää arvostaa eikä hävetä.

Ja jos mietit miesten mielipiteitä, niin mun miehet on ainakin sanoneet, että rakastaa just sitä kun oon hoikka ja reidet on silti muhkeat. Se on kuulemma naisellista ja kiihottavaa ja niiden välissä on ihana työskennellä.

Mua ainakin kaduttaa vaan se, että nuorena se reisivaon oli joku tavoiteltava ja itsensä kiduttamisen arvoinen asia. Menipä vuosia hukkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on vartalomallisi? Jos olet päärynä niin saadaksesi hoikat reidet sinun pitää alkaa kitudieetille ja olla alipainoinen.

No hittolainen, olen juurikin se 🍐.

Hoikka yläruumis, mutta peppua ja reittä tuppaa olemaan. Siksi olenkin vempannut niitä reisiä, että kiinteytyisivät.

Kiitos vinkeistä, pitänee sitten vaan pyöräillä ja syödä vieläkin vähemmän. Yyh…😢

Ap

Parempi on, että vain hyväksyt vartalosi sellaisena kuin se on..👍🏼

Vierailija
24/33 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla reidet oheni ihan kävelylenkeillä ja vähän rasvan syömisellä tai rasvan laadun vaihtamisella.

Vierailija
25/33 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvempi mies niistä tikkureisistä oikeasti innostuu.

Hyväksy muotosi. Tänne kyllä mahtuu kaikki mallit ja aina löytyy joku joka juuri sun muotoja rakastaa.

Vierailija
26/33 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai semmoinenkin vako vielä pitäisi olla

Vierailija
27/33 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokseminen on ainakin minulla hoikistanut reisiä. Ei ole tarvinnut edes mitään kitudiettejä, olen ihan normaalipainoinen. 

Vierailija
28/33 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävele, kävele, kävele... peppukin tykkää ja keskivartalo. Mulla suli läskit kun kävelin. Mutta oikeasti paljon! Siinä tuli kuunneltua kirja jos toinenkin, mutta kivaa oli. Edelleen kävelen, tänään meni aamusta 10km ja nykyään tollanen lenkki ei  enää tunnu missään, mutta pitää kyllä kuntoa yllä.

Vierailija
29/33 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ostin sellaisen sähkökäyttöisen infrapunahierojan. Olen käyttänyt vatsaläskeihin. Ihan joka ilta, niin kauan kun vatsassa tuntui kuumotusta n. kahden kuukauden ajan. Lähti viitisen senttiä, tietenkin katsoin myös mitä söin. Liikunta rajoitteisena liikunta vähäistä. Uskon, että voisi toimia myös reisiin.

Meinaatko että hieromalla se rasva jotenkin lähtisi kehosta liikkeelle ja menisi - niin minne? Johonkin muuhun kohtaan? Haihtuisi ilmaan? Jos olet laihtunut niin se johtuu tuosta syömisten tarkkailusta eikä mistään maailman määrästä hierontaa, infrapunalla tai ilman.

Meinaan. Ihan juuri sillä samalla lailla kuin muutenkin laihdutaan :)

Vierailija
30/33 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jooga tai tanssi tekee sutjakat reidet

Vierailija
31/33 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyväksy muotosi. Tänne kyllä mahtuu kaikki mallit ja aina löytyy joku joka juuri sun muotoja rakastaa.

Kyllä mä sanoisin miehenä että sporttisen kapeat reidet ovat seksikkäät, samoin kuin sporttisen kapea peppu.

Suomalaisilla on liian usein tunkkireidet jotka koostuvat lähinnä rasvasta.

Sanna Marin on hyvä esimerkki viehättävistä reisistä. Kapeat reidet ja thigh gap löytyy.

Vierailija
32/33 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä sanoisin miehenä että sporttisen kapeat reidet ovat seksikkäät, samoin kuin sporttisen kapea peppu.

Sanna Marin on hyvä esimerkki viehättävistä reisistä. Kapeat reidet ja thigh gap löytyy.

Sulla on oikeus mielipiteeseesi.

Itsellä on muhkeat lihaksien takia ja ne on just hyvät. "Sporttisen kapeita" niistä ei ole tullut millään juoksulla tai ruokavaliolla, vain alipainoisena.

Vierailija
33/33 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saahan sitä aina unelmoida 🤭 Miehen pitää kyllä itsekin olla todella hyvässä kunnossa (lihakset, ei rasvaa), jos hoikan naisen haluaa. Lisäksi tietty komea pitää olla, hyvä työpaikka ja palkka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi