Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Takaperinvoltti

24.04.2022 |

Osaako joku auttaa miten uskallan tehdä bäkkärin eli takaperinvoltin trampoliinilla? Olen 14-vuotias tyttö. Tiedän miten voltti tehdään mutta en uskalla tehdä sitä. Olen tehnyt takaperinvoltin selkäplätsistä ympäri ja hypännyt kyykystä taaksepäin pään yli ympäri, mutta en uskalla tehdä sitä suoraan seisoalteen hypystä. Kertokaa kaikki vinkit mitä tiedätte kiitos!

12345

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile tehä se selkäbäkkäri ensin ja takaperinkuperkeikkoja. Sit lähet tekee sellaisia takaperin kärrynpyöriä ja arabialaisia, ja jyrkennät koko ajan enemmän ja enemmän selän yli. Sit yritä tehä kokoflikki eli meet ihan jyrkästi käsien kanssa taaksepäin ihan selän yli. Mut täytyy sanoo että noi kaikki on vaikeempia kuin takaperinvoltti, siis saada tehtyy ainakin hyvin. Se on tosi paljon päästä kiinni että uskaltaa hypätä ilmaan ja mennä sen pään yli. Ja kun lähtee tekee sen niin tärkeintä on se että sitä ei lähe perumaan ilmassa. 

Vierailija
2/6 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää hyppää ylöspäin iha kunnolla ja sit pyöräyttää nopeesti taaksepäin niin että putoot takas jaloilles.  Ja voit mennä kerälle ilmassa eli polvet rintaan niin siitä tulee helpompaa. En osaa selittää selkeitä ohjeita mutta tärkeintä on rohkeus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit ku sä osaat sen pompuista niin opettele se ilman yhtään pomppuja ennen sitä jos haluut heittää sen kovemmilla alustoilla. Mut jos haluut heittää sen kovemmilla alustoilla sit ku osaat sen trampalla ilman vauhtia niin harjoittele maltilla. Tee ensin takaperin kärrynpyöriä ja arabialaisia ja sit se kokoflikki monta kertaa ennenkuin olet valmis itse volttiin. Sit vaan hyppäät ihan kunnolla ylöspäin ja nopeesti pyöräytät taaksepäin niin että putoot takas jaloilleen. Ei oo kovin vaikeeta. Mutta kun hyppäät kovemmalla alustalla kuin trampalla tarviit enemmän ponnistusvoimaa. Kehitä voimia tarpeeksi ennen voltin yrittämistä. 

Vierailija
4/6 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä varotan vain että älä jätä liikettä kesken tai oikeesti sattuu!!!!

Vierailija
5/6 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista katse sinne mihin haluat mennä, siitä se homma lähtee meneen.

Vierailija
6/6 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bäkkäri on helppoo kun sen osaa.