Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ette osta niitä kirjoja joita haluatte lukea?

Vierailija
24.04.2022 |

Sen sijaan suostutte jonottamaan kirjaston kirjaa kuukausitolkulla.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kirjoista ja ostan niitä varmaan kymmeniä vuosittain. Just ostin neljä kirjahyllyä lisää. Niitä on KIRJASTOHUONEESSA seinä täynnä, 24 hyllymetriä.

Ostan, koska tykkään lukea niitä uudestaan. Antikka.net on mainio portaali vanhempien kirjojen jahtaajille. Uudempia ostan kirppiksiltä, harvemmin uutena kirjakaupoista.

Vierailija
22/28 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan vain kirjoja jotka tiedän/uskon lukevani useamman kerran kuin yhden. Ei mitään järkee täyttää hyllyjä kerran luettavilla kirjoilla, kun ne on kohtuu kalliitakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia kirjoja on todella vähän, joita kuukausitolkulla pitää jonottaa. Sellaisen joskus ostan, jos on muutenkin sellainen, että haluan omaan hyllyyn.

Vierailija
24/28 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ostan, koska olen laiska enkä jaksa mennä kirjastossa jatkuvasti käymään enkä miettiä palautuspäiviä. Toisaalta myös inhottaa miten likaisia nuo kirjat on enkä halua sellaisia kotiini. Asun maassa, jossa Amazon tuo kirjat 24h sisällä kotiovellesi ja ei ne hinnatkaan päätä huimaa. 

Tää likaisuus just inhottaa. Tykkään lukea esim. sängyssä ja ällöttää ajatus tuoda sinne kirjoja, joita moni on pidellyt nenäänsä kaivellessa tai vessassa käynnin jälkeen pesemättä käsiään.

Vierailija
25/28 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn säännöllisesti kirjastossa ja lainaan kirjoja, joista arvelen tykkääväni. Mitä mun sun mielestä pitäis lainata niiden sijaan?

Vierailija
26/28 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ostan, koska olen laiska enkä jaksa mennä kirjastossa jatkuvasti käymään enkä miettiä palautuspäiviä. Toisaalta myös inhottaa miten likaisia nuo kirjat on enkä halua sellaisia kotiini. Asun maassa, jossa Amazon tuo kirjat 24h sisällä kotiovellesi ja ei ne hinnatkaan päätä huimaa. 

Tää likaisuus just inhottaa. Tykkään lukea esim. sängyssä ja ällöttää ajatus tuoda sinne kirjoja, joita moni on pidellyt nenäänsä kaivellessa tai vessassa käynnin jälkeen pesemättä käsiään.

Mä puhdistan kirjaston kirjan kannet ja seluksen desinfiointisuihkeella  (eivät kärsi siitä yhtään, näin olen tehnyt joi vuosikymmeniä) ja sängyssä mulla on puuvillakäsineet, koska monista kirjoista lähtee mustetta käsiin, enkä yöllä viitsi pestä lorottaa käsiä, etteivät muut herää. Luen aina öisin. Olen himolukija, kirja kestää kaksi yötä korkeintaan. Lainaan kaikki, en osta mitään.

Vierailija
27/28 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
28/28 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisi kohtuuttoman kalliiksi ostaa keskimäärin viisi kirjaa viikossa. Luen lähes pelkästään e-kirjoja, joten tila ei ole ongelma, mutta rahalle on muutakin käyttöä. Miksi tuhlata sellaiseen, minkä saa myös ilmaiseksi?