Mies ei halua sitoutua perheeseen
Olen tapaillut/ ollut parisuhteessa nyt noin puolen vuoden ajan mukavaan mieheen. Miehen tietty etäisyys kuitenkin huolettaa. Pääsiäisenä hän ei viettänyt minun ja kahden lapseni kanssa neljästä vapaapäivästä kuin yhden päivän ja nyt kun tuli puheeksi tuleva vappu, niin senkin hän kuulosti viettävän jossain mökillä. Sanoi, että voidaan perjantaina alkuillasta nähdä, mutta siinä vissiin kaikki. Onko tämä mies kuitenkaan loppujaan kanssani tosissaan?
Kommentit (36)
YH-Mammat on vaan kertakäyttö kamaa.
T: 20v Ykä 😎
vuonna 2004 syntynyt ykä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt pistät ap koivet suppuun ja kerrot miehelle, että pimppalooraa ei tule. Sitten katsot mitä mies tekee. Jos hän jää luoksesi, niin hän ei ole kanssasi vain reiän takia Jos taas mies katoaa, niin tiedät mikä piti miehen luonasi.
Koska ap on synnyttänyt ja varmaan alatiesynnytyksenä, niin tässä tapauksessa kyseessä lienee taidokas poskihoito tai kakkosen tarjoaminen, joka saattaisi olla syynä miehen mielenkiintoon.
Kakkosia löytyy miehen kavereilla, ei ap:n tarvitse sitä tarjota. Poskihoito ja nuoleminen on normaaliin yhtymiseen kuuluvaa juttu ja ei mikään sen kummoisempi juttu normaalissa elämässä. Synnyttäneen alapää palautuu nopeasti tiukaksi ja varsinkin jos sitä hiukkasen treenaa, niin tiukkuutta löytyy taatusti vaativaankin menoon. Kysykää vaikka lestamiekkosilta, he jyystävät samaa koloa vielä 20 lapsukaisen jälkeenkin.
20vYkä kirjoitti:
20v Ykä taitaa olla Ykä-Yksinäinen, 56v.
Niin, pistä nyt ainakin ne lapset etusijalle ja jos homma alkaa ahdistamaan ja epäilet miehen kiinnostusta, niin jatkakaa elämäänne erillään.
20vYkä kirjoitti:
Äitihän sen tietää... Kuinkas monta sisarpuolta sinulla olikaan?
Lankaan menitte.
Ei ollut totta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Lankaan menitte.
Ei ollut totta.
Ap
No emmepä oikeastaan menneet.
"laita lapset isälleen hoitoon"
"MiKs mUn pItÄä LUOPUA mUn LaPsIsTa???!??!!??!!?!!?!!??2162"
Vierailija kirjoitti:
Lankaan menitte.
Ei ollut totta.
Ap
Ei ollut oikea ap, ja aloitus on totta. Teit jo sen virheen huijari, että kirjoitit ap-tekstissä tuon a:n isolla. Minä aito ap vastasin jo edellisellä sivulla kommenttiin ja molemmat kirjaimet on pienellä. Vaan se siitä. Aloitus on totta, mutta lähinnä ihmisten suhtautuminen asiaan ihmetyttää. Mies saa ymmärrystä osakseen ja moni tuntuu ajattelevan, ettei miehen tarvitse sitoutuakaan. Tuolla ajattelutavalla ei ainakaan minun mielestäni kestäviä parisuhteita rakenneta.
ap
Seurustelee ja pääsee näkemään vain silloin, kun nainen on menossa? Toinen vaihtoehto on, että se ei ole tarpeeksi kiinnostunut.
Jättäisin moisen miehen ja etsisin paremman.
Miksi kenenkään pitäisi sitoutua jonkun muun perheeseen? Se, että sinulla on lapsia, ei merkitse sitä että tapailumiesten pitäisi jotenkin sitoutua niihin.
No, mies ei halua sitoutua lapsiisi. Etsi joku, joka haluaa tai seurustele vain lasten ollessa muualla hoidossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lankaan menitte.
Ei ollut totta.
ApEi ollut oikea ap, ja aloitus on totta. Teit jo sen virheen huijari, että kirjoitit ap-tekstissä tuon a:n isolla. Minä aito ap vastasin jo edellisellä sivulla kommenttiin ja molemmat kirjaimet on pienellä. Vaan se siitä. Aloitus on totta, mutta lähinnä ihmisten suhtautuminen asiaan ihmetyttää. Mies saa ymmärrystä osakseen ja moni tuntuu ajattelevan, ettei miehen tarvitse sitoutuakaan. Tuolla ajattelutavalla ei ainakaan minun mielestäni kestäviä parisuhteita rakenneta.
ap
Siis tottakai mies saa ymmärrystä osakseen kun vaadit käytännössä lähes tuntematonta ihmistä muutaman hassun kuukauden tapailun jälkeen sitoutumaan perhe-elämään ja alkamaan kasvattamaan toisen miehen lapsia. Olette suhteessane selvästi vasta tutustumis. ja tapailuasteella ja nyt jo pitäisi alkaa toisen miehen lapsia kasvattamaan.
Ja eihän miehen tähtäimessä välttämättä edes ole kestävä parisuhde vaan niin kuin moni on täällä jo sinulle kertonut, miehen haaveissa voi olla vain pelkkä kevyt tapailusuhde silloin kun sinä olet lapsivapailla. Ei kaikki ihmiset halua parisuhdetta ja perhettä ja se on ihan ok. Jokainen saa elää omanlaistaan elämää. Jos näkemyksenne tulevaisuudesta eivät käy yksiin tämän miehen kanssa niin sitten jatkatte eri teille.
Voihan se olla, että mies haluaakin jossain vaiheessa uusperheen mutta jotenkin tulee tunne, että yrität väkisin saada teistä perheen aivan liian nopealla aikataululla ja mies ottaa siksikin jalat alleen. Ei siitä vaan pääse mihinkään, että totuus nyt vaan on ettei monikaan mies halua uusperhettä. Voit olla mukavaa tapailuseuraa niin kauan että löytyy se lapseton nainen jonka kanssa voi perustaa ihan oman perheen.
Eihän miehellä ole perhettä, ainakaan vielä. Sinulla on, lapsesi.