Kuinka naiset voivatkaan olla ilkeitä toisilleen.
Pitkästä aikaa baarissa neljän ystäväni kanssa. Alkoivat kilvan haukkumaan erästä yhteistä ystäväämme. Ja syy se,että hän on lopultakin löytänyt miehen. Mutta nyt hänestä ei saa enää lapsenvahtia. Ihmettelyä miten niin ruma saa niin komean miehen.
Ja hän ei ole ruma. Maailman ihanin ystävä. Aina auttaa kaikkia. En taida enää haluta nähdä noita muita. Varmaan minusta puhuvat samalla lailla.
N.32
Kommentit (41)
Minut lähes kaikki ystävät,muka ystävät hylkäsivät kun aloin seurustella. Tosiaan juuri siksi etten ollut aina valmiina enää lapsen,koiran,kissan tai muun vahdiksi. Eli käytetty vain hyväksi,kun aina suostuin.
Mun kaverit huumasivat mua suunnitelmallisesti. Jokainen korkeakouluopiskelija. Ihania naisia.
Niin. Ilta meni pilalle. Tai toisaalta näin mitä todella ovat. Lähdin aika nopeasti kotiin.
Miettinyt kannattaako asiasta kertoa ystävälleni.
Ap
Oletko itse käyttänyt hänen hyväntahtoisuutta hyväksesi? Olette ilmeisesti yh-mammoja kaikki?
Ei tosiaankaan rajoitu vain naisiin.
Itselläni ei,ikävä kyllä,ole lapsia. Eikä lemmikkejä. Ellei miestä lasketa. Ja yksi on yh, kahdella muulla perhe. Mutta olen kyllä käyttänyt. On käynyt joskus kukkia kastelemassa.
Ap
Koska eniten naisia vahingoittaa toiset naiset, vaikka feministit ovat eri mieltä
Kertoo vain siitä millaisessa seurassa itse aikaasi vietåt, ei yleisesti meistä naisista.
Itselläni on huonoja kokemuksia "ystävästä"
Iski mieheni kun odotin lasta. Miehen syytä yhtälailla. Mutta ei ystävä tee noin. Eli on naiset pahoja toisilleen. Palattiin kyllä miehen kanssa yhteen. Entisestä ystävästäni en ole halunnut kuulla. Oli kaasona ja piti tulla lapsen kummiksi.
Vierailija kirjoitti:
Koska eniten naisia vahingoittaa toiset naiset, vaikka feministit ovat eri mieltä
Olet 100% väärässä. Miehet on kaiken pahan alku ja juuri.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Ilta meni pilalle. Tai toisaalta näin mitä todella ovat. Lähdin aika nopeasti kotiin.
Ap
Jos hän on sinulle se tosi ystävä niin miksei, alatte tekemään hänen kanssa juttuja ja unohdatte tuon itsekkään kanalauman.
Tämän takia minulla ei ole ystäviä tai kavereita koska en usko että on naisia jotka olisi luotettavia ja eivätkä puhuisi paskaa selän takana. Kokemusta vain vastaavista ilkimyksistä kuin ap:llä. N39
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia minulla ei ole ystäviä tai kavereita koska en usko että on naisia jotka olisi luotettavia ja eivätkä puhuisi paskaa selän takana. Kokemusta vain vastaavista ilkimyksistä kuin ap:llä. N39
Puhut siis itsekin paskaa selän takana? Vai uskot että olet ainoa nainen maailmassa joka ei tee niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApJos hän on sinulle se tosi ystävä niin miksei, alatte tekemään hänen kanssa juttuja ja unohdatte tuon itsekkään kanalauman.
Niin olen ajatellutkin. Ei jaksa tuollaista selän takana haukkuminen. Varsinkaan hän ei ole tehnyt kellekään mitään pahaa. Ja kaikki tietävät kuinka vaikeaa hänellä ollut. Auttanut silti aina. Ap
Kyllä korppi korpin selkää nokkii.
En minä kyllä olisi tuollaisten kanssa enää missään tekemisissä. Ja taatusti kertoisin heille syyn, sekä myös tälle toiselle kertoisin, mitä hänestä puhutaan selän takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet 100% väärässä. Miehet on kaiken pahan alku ja juuri.
dee dee blanchard oli nainen…
Yllättikö jotenkin?