Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keski-ikäiset Johnny Depp -faninaiset

Vierailija
24.04.2022 |

Olen huomannut että Johnny Deppia fanittavat ovat yleensä 40-60 v. naisia, jotka puolustavat häntä jopa hysteeriseen tapaan. Johnny on heidän silmissään täysin viaton ja Amberin uhri.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osun ikähaarukkaan myös, mutten ole ollut koskaan Johnnyn fani. Muutamista hänen tekemistään leffoista olen pitänyt.

Eihän Johnny ole mikään pulmunen ollut, mutta niistä selviäisi parisuhteessa. Amberin puuhastelu on taas täysin järjenvastaista ja pahansuopaa. Johnny on Amberin uhri.

Vierailija
22/27 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Depp nyt sattui olemaan se teinityttöjen ensimmäinen haave silloin kun nuo nykyisin keski-ikäiset naiset elivät nuoruuttaan. Siinä on myös näistä naisita kyse, joko he uskovat puhtaasti Deppin päätyneen väärien henkilöiden seuraan ja siksi päätyneen ongelmiin tai eivät halua myöntää ensi-ihastuksensa olleen jotain ihan muuta kuin haaveissa, jolloin oma ihmistuntemus joutuu kyseenalaiseksi. Ensi-ihastuksilla, varsinkin julkkissellaisilla, on se erityinen paikka sydämessä, miehilläkin siinä missä naisilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitänyt Johnny Deppistä 90-luvun alulta asti. Siis käytännössä siitä saakka, kun aloin elokuvia katsella.

Olen ollut tietoinen päihteidenkäytöstä, mutta musta on aika erikoista, että kukaan Johnnyn existä ei ole tuonut esiin mitään sellaiseen viittaavaa, mistä Amber häntä syyttää. Yleensä ihmisen persoonallisuus tulee kyllä esiin pitkän suhteen aikana, mutta jostain syystä Johnny ei ole koskaan ollut edes etäisesti sellainen, mitä Amber väittää.

Rouvan omat suhteet taas... No, eiköhän tässä nyt ole nähty, millainen persoona hän on.

Harmittaa Johnnyn puolesta, että päästi tuon käärmeen elämäänsä pilaamaan upean uran.

Ei voi kun uskoa, että kyllä karma hoitaa tuon tädin aikaan.

Vierailija
24/27 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksikäsi edward <3

Lakkasin katsomasta myös Brad Pittin elokuvia ja erästä sarjaa kun miesnäyttelijä paljastui väkivaltaiseksi. Siitä oli ihan valokuvat, joten ei jäänyt arvailujen varaan mikä oli totta ja mikä ei.

Maku noista menee kun ei voi enää haaveilla.

Vierailija
25/27 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saksikäsi edward <3

Lakkasin katsomasta myös Brad Pittin elokuvia ja erästä sarjaa kun miesnäyttelijä paljastui väkivaltaiseksi. Siitä oli ihan valokuvat, joten ei jäänyt arvailujen varaan mikä oli totta ja mikä ei.

Maku noista menee kun ei voi enää haaveilla.

Brad Pitt on ihan erilainen kuin Johnny Depp. Alkoholisti hänkin, mutta miehekkäästi. :) Depp on vähän tuollainen tossukka, ja silläpä varmaan Amber pystyi häntä pomottamaan.

Vierailija
26/27 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johnny oli kyllä hemmetin kaunis/komea kasarilla ja eritoten ysärillä. Lisäksi hän oli siinä mielessä erikoinen, että otti mielellään omituisia produktioita ja kulki omaa tietään. Ihmettelin aikaan, kun hän lähti Pirates of Caribbean-leffoihin niin voimakkaasti mukaan. Mielestäni Johnnyn alamäki alkoi siitä.

Minusta taas hän on nyt komeampi kuin nuorena eli pieni räntsähtäminen teki hyvää karkkimaiselle ulkonäölle.

Olen eri mieltä. Pitt on ikääntynyt hyvin, Depp ei.

Vierailija
27/27 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaikki" naiset taaaas kerran...

Itse en ole erityisesti kummankaan puolella.

Täyttä totuutta on kenenkään ulkopuolisen mahdoton tietää.

Kaikesta huolimatta Depp on ja tulee aina olemaan yksi lahjakkaimmista näyttelijöistä, se on fakta.

Yksityiselämänsä koukerot erikseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi