Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerroin miehen vaimolle totuuden ja nyt minua uhkaillaan

Vierailija
24.04.2022 |

Eli taustaa sen verran että mokasin itsekin yhden kerran, oli viestittelyä ja tapailin salaa kyseistä miestä. Olemme molemmat naimisissa tahoillamme, ja jäimme tästä kiinni. Itse tajusin lopettaa tämän jälkeen ja saimme mieheni kanssa asiat sovittua ja jatkettua eteenpäin. Toiset osapuolet myös jatkoivat yhdessä, mutta tämä mies ei siltikään jättänyt minua rauhaan. Tämä mies siis edelleen jatkoi viestien lähettämistä ja niissä oli vaikka minkälaista rakkaudentunnustusta. Pyysin häntä monta kertaa lopettamaan ja sanoin että lopeta ennen kun taas jäät kiinni, ei uskonut. Hän yritti saada minua myös tapaamaan häntä mutta en tähän tietenkään suostunut ja aina sillon suuttui ja haukkui minua.

Vaimonsa selkeästi vihasi vain minua ja näytti sen kyllä aina kun törmäsimme jossain. Siellä on varmaan puhuttu kaikki asiat minun syyksi.

Ja kuten arvata voi, käry kävi uudelleen noin kuukausi sitten. Tällä kertaa en suostunut ottamaan asioita omille niskoilleni ja näytin omalle miehelleni sekä miehen vaimolle hänen miehensä laittamat viestit. Itse en ollut suurimpaan osaan edes vastannut, tai jos olin niin olin pyytänyt lopettamaan ja oma mieheni uskoi minua koska olihan minulla asiasta selvät todisteet. Nyt tämä mies uhkailee minua vaikka millä, koska pilasin kuulemma hänen avioliiton ja hajotin perheen.

Ja ennen kun kysytte miksi en kertonut asiasta aiemmin vaimolle ja omalle miehelleni niin syy oli juuri tämä koska arvasin että minua aletaan syyttämään ja uhkailemaan.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIKSI NAINEN joka on tullut petetyksi hyökkää sen toisen naisen kimppuun.Oma mies on syyllinen ja toinen usein tietetämättä saa selkäsaunan ,kun petturimies on valehdellut  että on vapaa. 

Koska sen peitetyn naisen on pakko myös kohdata itsensä naisena, joka on nainut pettäjän. On helpompi hyökätä toisen kuin itsensä kimppuun.

Vierailija
22/29 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan itse keksit tämän tarinan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satutäti vauhdissa.

Mikä teitä vaivaa, kun on pakko kommentoida viestiin, joka ei kiinnosta? Hyppää yli ja mee seuraavaan ketjuun.

Vierailija
24/29 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pertille nimipäivä onnittelut ❤️

Vierailija
25/29 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten uhkailee? Tee rikosilmoitus, jos uhkaukset laittomia.

Vierailija
26/29 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIKSI NAINEN joka on tullut petetyksi hyökkää sen toisen naisen kimppuun.Oma mies on syyllinen ja toinen usein tietetämättä saa selkäsaunan ,kun petturimies on valehdellut  että on vapaa. 

Koska sen peitetyn naisen on pakko myös kohdata itsensä naisena, joka on nainut pettäjän. On helpompi hyökätä toisen kuin itsensä kimppuun.

Juuri näin.

Ja lisäksi tuo uhriutuva ukko on selitellyt miten puhdas ja viaton hän on, ja syytellyt tätä toista naista kaikesta.

Vierailija
27/29 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mistä jäi kiinni, sinulle viestittelystä? Kai siinä jo vaimo huomannut että viestittely ollut pelkästään miehen puolelta että miksi itse enää sotkeentua asiaan.

Itse olisin heti näyttänyt miehelleni tämän toisen miehen yksipuoliset pommitukset. Jos ei ole itse tehnyt mitään väärää niin eipä pelottaisi uhkailut, kiristykset sun muut. Mutta en nyt alunperinkään olisi sotkeentunut tuollaiseen pettämishommaan.

Vierailija
28/29 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimit ihan oikein kun et ottanut syitä niskoillesi.

Toi mies vaikuttais olevan sellainen uhriutuja, joka ei tee omasta mielestään ikinä mitään väärin, vaan kaikki muut tekevät ja hän on uhri.

Näin olen itsekin ajatellut, vaikka välillä mietin että teinkö oikein kun kerroin vaimolle ja vähän käy jopa vaimo sääliksi. Mutta siellä olisi taas minun syyksi laitettu kaikki ja uhriuduttu itse jos en olisi puoliani pitänyt. Ap

Mun mielestä teit ihan oikein kun kerroit, kun toi ukko ei meinannut sua muuten jättää rauhaan.

Jos olisi jättänyt, ja olisitte jatkaneet elämiänne tahoillanne ja olisit sitten jostain syystä mennyt kertomaan ja kaivelemaan vanhoja, niin se olisi ollut aiheetonta ja väärin.

Nyt kun pidot puoliasi etkä suostunut ottamaan syitä niskoillesi toisen hölmöilyistä, niin siinä ei oo mitään väärin

Vierailija
29/29 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et blokannut miestä, koska...?

No lopulta whatsapissa blokkasin ja Facebookissa myös. Mutta normaalien viestien kautta alkoi sitten se viestittely, enkä ehtinyt siellä blokata ennen kun kärähti.

En tiedä teinkö väärin kun kerroin vaimolle kun nyt saan uhkailua osakseni, mutta en kyllä halunnut ottaa syitä asiasta omille niskoilleni varsinkin kun nyt olin itse täysin syytön. Ap

Et ehtinyt? Mutta mies ehti lähetellä vaikka mitä viestejä ja sä ehdit pyydellä, että lopettaa mutta et ehtinyt blokata??? Joopajoo.

huåra