Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain eilen kaupassa paniikkikohtauksen. Koko yön nolotti niin etten saanut unta.

Vierailija
24.04.2022 |

Toivon niin paljon että kukaan tuttu ei nähnyt. Hävettää.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse hävetä. Et ole ainoa.

Vierailija
2/10 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan häpeät, et voi sille mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
4/10 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kukaan edes huomasi.

Itse sain nuorena Mäkkärin jonossa jonkun verenpaineen romahdus-kohtauksen. Lähes pyörryin ja raahauduin tuoliin retkottamaan. Kun vuoroni tuli, huhiilivat minua ja koko jono nauroi, kun en päätäni nostanut. Kukaan ei kysynyt vointiani, ehkä luulivat että olin aineissa tms....

Vierailija
5/10 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko rahat loppu?

Vierailija
6/10 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö kun ketään ei kiinnosta muiden asiat. Yksikään kaupassaolija ei miettinyt sinua kaupasta lähtemisen jälkeen.

Vierailija
7/10 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakkaana vai myyjänä? Jos asiakkaana niin saat ymmärrystä. Jos myyjänä niin pilasit jonkun kauppapäivän itsekkäällä käytökselläsi.

Vierailija
8/10 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyikö kohtaus jotenkin ulospäin? Hyperventiloitko tms.?

Älä huoli, ei kukaan ainakaan pahalla ajattele. :)

Vierailija
9/10 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö kun ketään ei kiinnosta muiden asiat. Yksikään kaupassaolija ei miettinyt sinua kaupasta lähtemisen jälkeen.

Puhu vaan omasta puolestasi. Itse ainakin tulen aina tänne tekemään avauksia, jos näen kauppareissuilla hassuja ihmisiä tai tilanteita.

Vierailija
10/10 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä itsen saatan muistaa jonkun ihmisen että "tuo on se, joka silloin kerran..." mutta, yleensä sitä ei ajattele mitenkään tunnelatautuneesti että "taas tuo tyhmä/pöljä/idiootti/ tms." joten kun aikaa on vähän kulunut, niin käyt samassa kaupassa ihan pokkana edelleen. Suurin osa ihmisistä ei ajattele lopultakaan paljoa mitään, jos sinut sattuivat näkemään ja muistamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän