Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exä yrittää leikkiä mun tunteilla taas

Vierailija
01.04.2023 |

Väittää rakastavansa edelleen ja yrittäneen päästä musta yli käyttämällä muita hyväkseen ja kuinka kukaan ei ole ottanut mun paikkaa.
Hän eristi mut meidän yhteisistä kavereista, jotka onneksi ottivat mut takaisin porukkaan ja loppujen lopuksi sai mut niin huonoon kuntoon, että lopetin syömisen kokonaan kahdeksi viikoksi ja aloin viiltelemään ja polttamaan itseäni sytkällä. Aloin myös saamaan paniikkikohtauksen ja edelleen olen jatkuvasti ahdistunut.
Apua en saa, joten poltan pilveä pahimpiin ahdistus kohtauksiin tai herättääkseni ruokahalun. Työni pystyn onneksi hoitamaan kunnolla.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerää ittes muija!

Vierailija
2/41 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käyttää sinua ja muita, on pelkkä surkea narsistip*ska hakemassa lähdettä epätoivoisesti, kun on sisältä tyhjä. Estä kaikissa viestikanavissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, se on sitten valinnan paikka. Haluatko olla tuon narsistin pomputettavana ja viillellä ja poltella itseäsi ja pilveä vai haluaisitko paremman elämän? Ansaitsisitko paremman elämän ja jos koet, ettet ansaitse niin miksi niin? 

Tuollainen ihminen pitää potkaista elämästä maata kiertävälle radalle. Kai tajuat, että hän pitää sinua ihan pilkkanaan. Sanojen takana ei ole mitään todellisuutta vaan ne ovat marionettinaruja, joita hän vetelee saadakseen sinulta jotain (seksiä, ihailua, itkua, rakkautta, epätoivoa, palveluksia, rahaa) ja nähdäkseen että hän on niin voimakas ja mahtava, että nainen tappaa itsensä henkisesti hänen eteensä. Kun hän on imenyt sinut kuiviin tai kuolet oikeasti, hän siirtyy huoleti seuraavaan. Ja niitä seuraavia  on toki siinä rinnalla nytkin. Kukaan teistä ei merkitse hänelle mitään muuta kuin narsistin lähdettä, käyttöesinettä. 

Olen itsekin ollut suhteissa narsistien kanssa, joten tiedän hyvin, sekä sen miten sekaisin ja kipeäksi uhri menee että miten sairaita päästään nämä tyypit ovat. 

Vierailija
4/41 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työsi pystyt hoitamaan kunnolla. Toistaiseksi. Tuskin tolla menolla kovin pitkään. 

Vierailija
5/41 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae lääkäriltä rauhoittavia, hävitä sytkärit, huumeet ja veitset. Pyydä päästä terapiaan. Blokkaa mies elämästäsi lopullisesti. Jos jompi kumpi vanhemmistasi on sinua pahoinpitelevä tai ohittava, harkitse tarkkaan, voisitko jättää hänetkin, vähintään minimoi yhteys. 

Vierailija
6/41 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
7/41 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, nyt ei yhtään mitään viiltelyjä eikä huumeita. Sinä et tarvitse niitä, etkä tarvitse eksääsi. Tarvitset supersankarin, joka pelastaa sinut tuosta suosta ja palauttaa tukevalle maaperälle. Ja koska sellaista ei ole missään muualla kuin oman itsesi sisuksissa uinumassa, herättele hänet henkiin ja hommiin. Eksälle henkinen potku munille ja itsellesi kasvatat selkärangan ja alat nauttia ihan oikeasti elämästä. 

Vierailija
8/41 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ihan mahtavaa. Tiedät siis itsekin, että eksä leikkii tunteillasi ja lisäsit vielä verbin yrittää eli aiot pistää kampoihin etkä anna hänen onnistua. Oikein hyvä niin. Valitettavasti hän etsii itselleen uuden lelun, jota käy sääliksi, mutta sinun onneksesi se et ole sinä. 

Vierailija
9/41 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis perusbipolaari. Rakastat draamaa ja elät tunnekuohusta toiseen. Saat energiaa raivoamisesta ja kyllästyt kun elämä on tasaista. Myönnä pois, olet ihan innoissasi, kun exä otti yhteyttä koska pääset taas tappelemaan.

Itsehän sen päätät että kiinnostaako exän sönkötykset, itse en edes lukisi jonkun exän viestiä. Mutta itse tiedät mitä haluat.

Vierailija
10/41 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet siis perusbipolaari. Rakastat draamaa ja elät tunnekuohusta toiseen. Saat energiaa raivoamisesta ja kyllästyt kun elämä on tasaista. Myönnä pois, olet ihan innoissasi, kun exä otti yhteyttä koska pääset taas tappelemaan.

Itsehän sen päätät että kiinnostaako exän sönkötykset, itse en edes lukisi jonkun exän viestiä. Mutta itse tiedät mitä haluat.

Minusta ap vaikuttaa pikemmin epävakaalta. Bipolaari menee pidemmissä periodeissa, mutta epävakaa ripustautuu ja on reaktiivinen ja narsisti ja epävakaa muodostavat keskenään erittäin magneettisen dream teamin sijaan nightmare teamin. Narsisti rakastaa epävakaan reaktiivisuutta, joka menee jopa itsemurhaan asti ja sitä epätoivoista rakkautta, jossa epävakaa laittaa narsistin itsensä edelle. Ei tarvitse paljoa nappeja painella niin epävakaa pomppaa eikä epävakaa tajua suojella itseään jättämällä narsistin, koska epävakaa näkee oman arvonsa narsistin silmistä. Epävakaa on ulkoistanut omia sisäisiä toimintojaan narsistin käsiin, narsistin, joka on huonoin mahdollinen valinta, koska hän ei suojele eikä arvosta kohdettaan lainkaan vaan repii irti kaiken mitä vaan saa. 

Vierailija
11/41 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exällä on jatkuva aprillipäivä menossa.

Vierailija
12/41 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävakaalle persoonallisuushäiriölle on tyypillistä laaja-alainen tunnetilojen ja minäkuvan epävakaus sekä käytöksen huomattava impulsiivisuus. Ihmissuhteet ovat usein intensiivisiä ja epävakaita, ja niissä on vaihtelua voimakkaasta ihannoinnista täydelliseen vähättelyyn. 

Käytökselle on ominaista hylätyksi tulemisen pelko, alttius ärtyä helposti, vaikeus kontrolloida suuttumusta, itsetuhoinen impulsiivisuus ja toistuvat itsemurhayritykset. Epävakaata persoonallisuutta on kutsuttu myös rajatilapersoonallisuudeksi tai borderline-persoonallisuudeksi. 

Epävakaalle persoonallisuushäiriölle tyypillisiä piirteitä ovat: 

Käsitys omasta itsestä on ailahtelevainen – välillä henkilö kokee olevansa epäonnistunut, mitätön ja hävettävä ja välillä erinomainen ja pärjäävä. 

Vaikeus toimia pitkäjänteisesti – elämän suunnitelmat saattavat muuttua nopeasti ja suunnitelmiin ja sovittuihin asioihin on vaikea sitoutua. 

Tunteiden sääteleminen on vaikeaa. Varsinkin negatiivisia tunteita on vaikea hallita, ja se saattaa johtaa hallitsemattomiin raivonpuuskiin tai pohjattomaan alakuloon. 

Mielialat vaihtelevat nopeasti joko itsestään tai tilanteiden mukaan. 

Toistuva tai jatkuva sisäisen tyhjyyden tunne 

Impulsiivisuus – hetken mielijohteesta tulee tehtyä asioita, jotka jälkikäteen harmittavat. 

Itsetuhoinen käyttäytyminen – itsensä tahallinen vahingoittaminen tai sillä uhkaaminen 

Musta-valkoajattelu on vaikea nähdä samassa ihmisessä tai asiassa samanaikaisesti sekä hyviä että huonoja puolia. 

Ajoittainen todellisuuden tajun hämärtyminen – harhaluuloja tai epätodellisia kokemuksia saattaa esiintyä etenkin kriisitilanteissa. 

Käytännössä nämä taipumukset johtavat usein siihen, että elämä tuntuu olevan jatkuvassa kaaoksessa ja sisältää erilaisia ihmissuhdeongelmia. Hoitokontaktissa esiintyy vaikeutta sitoutua pitkäjänteisiin suunnitelmiin sekä sietää rajoituksia ja sääntöjä. 

Epävakaa persoonallisuushäiriö johtaa usein jonkinlaisiin sopeutumisen tai pärjäämisen vaikeuksiin, mutta ympäristössä, joka on persoonallisuushäiriöiselle sopiva, esiintyy oireita vähemmän tai ei ollenkaan. 

Persoonallisuushäiriön hoito on pitkäjänteistä työskentelyä, joka tähtää siihen, että henkilö pärjää elämässään taipumustensa kanssa. Työskentelyn myötä ja iän karttuessa taipumukset usein lievittyvät. 

Varsinainen hoito tapahtuu avohoidossa. Kriisitilanteet, kuten vaikea-asteinen ahdistuneisuus tai akuutti itsemurhavaara, saatetaan hoitaa päiväosastolla tai psykiatrisessa sairaalassa. Tällöin noudatetaan avohoidon kanssa yhteisesti sovittuja hoitolinjoja. Hoitoon saattaa kuulua oireenmukainen lääkehoito. 

Ideaalitilanteessa hoito perustuu potilaan ja hoitavan henkilön yhteistyössä tekemään hoitosopimukseen. Hoitosopimuksessa määritellään tarkasti hoidon tavoite, hoidon sisältö sekä suunniteltu hoitoaika. 

Vierailija
13/41 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, se on sitten valinnan paikka. Haluatko olla tuon narsistin pomputettavana ja viillellä ja poltella itseäsi ja pilveä vai haluaisitko paremman elämän? Ansaitsisitko paremman elämän ja jos koet, ettet ansaitse niin miksi niin? 

Tuollainen ihminen pitää potkaista elämästä maata kiertävälle radalle. Kai tajuat, että hän pitää sinua ihan pilkkanaan. Sanojen takana ei ole mitään todellisuutta vaan ne ovat marionettinaruja, joita hän vetelee saadakseen sinulta jotain (seksiä, ihailua, itkua, rakkautta, epätoivoa, palveluksia, rahaa) ja nähdäkseen että hän on niin voimakas ja mahtava, että nainen tappaa itsensä henkisesti hänen eteensä. Kun hän on imenyt sinut kuiviin tai kuolet oikeasti, hän siirtyy huoleti seuraavaan. Ja niitä seuraavia  on toki siinä rinnalla nytkin. Kukaan teistä ei merkitse hänelle mitään muuta kuin narsistin lähdettä, käyttöesinettä. 

Olen itsekin ollut suhteissa narsistien kanssa, joten tiedän hyvin, sekä sen miten sekaisin ja kipeäksi uhri menee että miten sairaita päästään nämä tyypit ovat. 

En anna hänen enää leikkiä mun tunteilla, mutta seuraan mielenkiinnolla mitä hän mulle sepittää.

En ole satuttanut itseäni enää marraskuun jälkeen, ainoastaan satunnainen pilvenpolttelu pahimpiin ahdistuskohtauksiin.

Ap

Vierailija
14/41 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hae lääkäriltä rauhoittavia, hävitä sytkärit, huumeet ja veitset. Pyydä päästä terapiaan. Blokkaa mies elämästäsi lopullisesti. Jos jompi kumpi vanhemmistasi on sinua pahoinpitelevä tai ohittava, harkitse tarkkaan, voisitko jättää hänetkin, vähintään minimoi yhteys. 

En ole satuttanut itseäni enää, mutta esimerkiksi rauhoittavat eivät toimi mun kohdalla, vaan mulla menee seuraavakin päivä vielä sumussa kun olen ottanut rauhoittavia. Tätä ei ole kannabiksen kanssa, enkä esimerkiksi edes juo alkoholia.

Olen monet lääkitykset käynyt läpi ja mikään ei toimi toivotulla lailla tai lääkitys on muuttanut mut agressiiviseksi.

Ap

Vierailija
15/41 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkään olet tuntenut hänet ja kuinka kauan seurustelitte? Tapahtuiko marraskuuussa jotain erityistä? Ymmärrän, että tuossa vaiheessa haluat vielä nähdä jotain. Annoin itsekin narsistin tarinoida jotain, kun hän yritti käyttää minua uudelleen hyväkseen. Ihan vain vahvistaakseni itselleni, että hän todella on juuri sitä mitä olin kuvitellutkin, todellinen kieroileva kusipää. Mutta älä vaan lankea häneen uudelleen! Ja lopulta hänet kannattaa heivata elämästä kokonaan. 

Vierailija
16/41 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole satuttanut itseäni enää, mutta esimerkiksi rauhoittavat eivät toimi mun kohdalla, vaan mulla menee seuraavakin päivä vielä sumussa kun olen ottanut rauhoittavia. Tätä ei ole kannabiksen kanssa, enkä esimerkiksi edes juo alkoholia.

Olen monet lääkitykset käynyt läpi ja mikään ei toimi toivotulla lailla tai lääkitys on muuttanut mut agressiiviseksi.

Ap

Vai johtuuko aggressio siitä, että alat nähdä asiat kuten pitäisi? Aggressio syntyy ihan terveestikin, kun on tarvetta laittaa vahvasti rajoja, eikä sitä ole vielä tehnyt. Vai aloitko vaan hyökkäillä viattomia kohtaan?

Vierailija
17/41 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole oikeasti eksä ennen kun olet blokannut sen kaikkialla. No communication=EX. 

Vierailija
18/41 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ruokit käytöstä. Miksi?

Vierailija
19/41 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen askel on blokata kaikista kanavista ja etsiä uusia ystäviä. Toinen hakea apua. BetterHelp, Amazon audible trial hakusanoilla: pain addiction, i use to be miserable, buy yourself lilies. Aseta puhelimeen täydellinen esto tuntemattomille numeroille. Sulje puhelin eksän (syystä tai toisesta) päästessä läpi.

Vierailija
20/41 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeasti pääset ko. tyypistä eroon kun estät hänet joka paikassa, puhelinnumeroa myöten. Näin jouduin itsekin tekemään kun liero yritti kerta toisensa jälkeen luikerrella takaisin ruusuisten lupauksien kera.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi