Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Urheiluliivit uikkarin alla?

Utelias
24.04.2022 |

Kuinka moni on kokeillut? Mitä hyötyä ja mitä haittaa? Olen nähnyt kylpylöissä pariinkin kertaan.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kyse toppausten puuttumisesta normaali uimapuvussa? Tiedä sitten miten toimivat veden kanssa noi liivit.

Vierailija
2/32 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea! Mulla uidessa rinnat liikkuu edestakaisin, ei se uikkari juuri tue, kun on isot rinnat. Otan kokeiluun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheiiluliivien materiaali kannattaa sitten katsoa tarkkaan. Kloori voi tuhota aika nopeasti kaikki erityisesti urheiluun suunnitellut erikoiskankaat ellei liiveissä selvästi lue että soveltuu myös uintiin.

Vierailija
4/32 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä tukevia tikkareita.

Vierailija
5/32 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin.. Mutta jos on vielä lähemmäs 180cm pitkä niin on muutenkin vaikea löytää sopivia uikkareita (olen myös hoikka, 65kg) Ei tahdo millään löytyä. Kaiken lisäks mun mielestä uikkareista näkyy tissit läpi tai ainakin nännit jos vähänki palelee. Pervo olo uimahalleissa. Taidan kokeilla urheiluliivejä alle! Jos ostaa vaikka aluksi parit halvat, niin ei haittaa vaikka kloorivesi nopeasti tuhois ne

Vierailija
6/32 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linkkaatko missä? Olen etsinyt vuosikausia, sekä itselleni että tyttärelle. Kun on isokokoinen, isot riippurinnat, en ole löytänyt sopivia. Jotkut mallit kyllä peittää suht hyvin, mutta litistää riippurinnat, niin että ne roikkuu navassa. Karmean näköistä.

Vierailija
7/32 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli puhetta siitä kestävyydestä. Entäs bikinien yläosa? Kestäisi ainakin klooria, pitäisi vaan olla suht maltilliset, ettei paistaisi uimapuvun alta liikaa.

Vierailija
8/32 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse menossa ulkomaille kesällä, itsellä bikiniraja ärtyy järkyttävästi karvojen ajelusta välillä joten keksin että laitan surffausshortsit uikkarin päälle, ei tarvi ajella tai siisitiä bikinirajaa.
Ja lahkeellisia uikkareita ei ole paljon myynnissä.
Ootteko ikinä miettineet miksi miesten uimashortsit on lähes polviin -asti ja naisille on sitten läehs pelkästään niitä narubikineitä ja jopa persvako-uikkareita? Nyt lopetin minä perseeni näyttelyn miehille tänä kesänä, lälälälälöäälääää!

Vierailija
9/32 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkä hygienia?

Vierailija
10/32 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itse menossa ulkomaille kesällä, itsellä bikiniraja ärtyy järkyttävästi karvojen ajelusta välillä joten keksin että laitan surffausshortsit uikkarin päälle, ei tarvi ajella tai siisitiä bikinirajaa.
Ootteko ikinä miettineet miksi miesten uimashortsit on lähes polviin -asti ja naisille on sitten läehs pelkästään niitä narubikineitä ja jopa persvako-uikkareita? Nyt lopetin minä perseeni näyttelyn miehille tänä kesänä, lälälälälöäälääää!

Onhan myös helmallisia uikkareita tai sitten uimahameitakin. Mutta sortsit tai hame, samapa tuo.

Vierailija
11/32 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso ongelma uikkareissa o useasti rintaville että ne ylänarut on tosi ohuita eikä niitä niskan taakse meneviä naruja uikkareilla jaksa pitää kun painaa niskaa.
itselle tulee ongelma kun on pitkä selkä niin kokoa on vaikea löytää. Bikineitä taasen en haluaisi kun masu on vähän pömppö eikä oikeasti bikineitä olen minun kokoiselle 70/ DD-E
Lähes kaikki bikinikoot on jotain s/m/l kokoluokitusta joissa kuppikoko ei riitä rinnoille pienissä koossa ja sitten ympärysmitta on liian löysä isoissa joihin mahtuu rinnat kokonaan sisään.

Vierailija
12/32 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisen täytyy näytellä peskankkkujaan?
Esim tässä bikiesittelyjä "paras bikini takamuksellesi"
https://www.shape.com/lifestyle/beauty-style/most-flattering-bikini-bot…

Missä on samanlaiset esittelyn miesten persiiksistä ??? Kysyn vaan, missä tasa-arvo??
Miksi naisille ei ole silmäniloa miesten kankuista?

Vierailija
13/32 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kastuin ajatukselle

Vierailija
14/32 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan myös helmallisia uikkareita tai sitten uimahameitakin. Mutta sortsit tai hame, samapa tuo.

Niin mutta nuo helmalliset maksaa paljon kun taasen miesten uimashorteja on myynnissä jopa 25
Eli naisilta revitään rahaa ja vaaditaan vielä näyttelemään "sulojaan" miehille. Yöks.
Tästä lähin käytän vain surffaus/ uimashortseja haistakkaa pitkä p, kuolaavat miehet.

Vierailija
15/32 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mutta nuo helmalliset maksaa paljon kun taasen miesten uimashorteja on myynnissä jopa 25
Eli naisilta revitään rahaa ja vaaditaan vielä näyttelemään "sulojaan" miehille. Yöks.
Tästä lähin käytän vain surffaus/ uimashortseja haistakkaa pitkä p, kuolaavat miehet.

Ja tämä liittyi aiheeseen mitenkään?

Vierailija
16/32 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt ei vartavasten halua kokouikkaria, niin mitä jos käyttäisi pelkkiä urheiluliivejä yläosana?

Vierailija
17/32 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisen täytyy näytellä peskankkkujaan?
Esim tässä bikiesittelyjä "paras bikini takamuksellesi"
https://www.shape.com/lifestyle/beauty-style/most-flattering-bikini-bot…
Missä on samanlaiset esittelyn miesten persiiksistä ??? Kysyn vaan, missä tasa-arvo??
Miksi naisille ei ole silmäniloa miesten kankuista?

Voisin käyttää miehenä ties minkälaisia naruja, mutta jos näin tekisin haukuttaisiin pedofiiliksi ja ties miksi pervoksi. Itse ihailen naisten pukuja, ja olen toisaalta miehenä kateellinen kun meille on vaan niin tylsä tarjonta.. Omistan itse kokouikkarin ja käytän sitä aina hiljaisilla rannoilla. Pelkään reaktioita julkisimmissa paikoissa. Se päällä tuntuu vaan paremmalta uinti.

Vierailija
18/32 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linkkaatko missä? Olen etsinyt vuosikausia, sekä itselleni että tyttärelle. Kun on isokokoinen, isot riippurinnat, en ole löytänyt sopivia. Jotkut mallit kyllä peittää suht hyvin, mutta litistää riippurinnat, niin että ne roikkuu navassa. Karmean näköistä.

Arenan Bodylift mallisto, Speedon Sculpture, monissa Zoggsin puvuissa on rintatuki, joissakin myös toppaus ettei nännit näy.

Vierailija
19/32 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt ei vartavasten halua kokouikkaria, niin mitä jos käyttäisi pelkkiä urheiluliivejä yläosana?

Miksipä ei, tai sitten bikineiden yläosia. Niissä uintiin tarkoitetuissa yläosissa vaan puuttuu juuri tuo urheilurintsikoiden antama tuki.

Vierailija
20/32 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avonainen selkä uikkareissa ja sieltä näkyy että alla on rintsikat.

Tykkään. Tykkään paljon.

M38

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän