Urheiluliivit uikkarin alla?
Kuinka moni on kokeillut? Mitä hyötyä ja mitä haittaa? Olen nähnyt kylpylöissä pariinkin kertaan.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Avonainen selkä uikkareissa ja sieltä näkyy että alla on rintsikat.
Tykkään. Tykkään paljon.
M38
Kuka puhui avonaisista selistä? Onhan niitä nyt peittävämpiäkin keksitty. Mutta kuten sanottu jokainen tehköön miten parhaaksi näkee, eipä ole muilla puuttumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään. Tykkään paljon.
M38Kuka puhui avonaisista selistä? Onhan niitä nyt peittävämpiäkin keksitty. Mutta kuten sanottu jokainen tehköön miten parhaaksi näkee, eipä ole muilla puuttumista.
Tuppaa olemaan avoimia koska pukeminen ja oikea koko.
Vetoketju on toki toinen, mutta ei nuo märkäpukuja yleensä käytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään. Tykkään paljon.
M38Kuka puhui avonaisista selistä? Onhan niitä nyt peittävämpiäkin keksitty. Mutta kuten sanottu jokainen tehköön miten parhaaksi näkee, eipä ole muilla puuttumista.
Tuppaa olemaan avoimia koska pukeminen ja oikea koko.
Vetoketju on toki toinen, mutta ei nuo märkäpukuja yleensä käytä.
Tunnut tietävän yllättävän vähän, paitsi mielestäsi kaiken asian liittyvän.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään. Tykkään paljon.
M38
Se on ihan okei, jos mieskin välillä tykkää pitää rintsikoita :)
Ketjussa kysyttiin tukevaa uikkaria, viimeisimmän olen löytänyt ihan Prismasta, mutta rintaliivikaupoissa myydään myös uikkareita joissa on (kaari)tukea kunnolla.
Ja bikineitä eri kokoisina on Espritin verkokaupassa hyvä valikoima, jos alennuksesta ostaa usein saanut syksyllä jopa -50%
Vierailija kirjoitti:
itse menossa ulkomaille kesällä, itsellä bikiniraja ärtyy järkyttävästi karvojen ajelusta välillä joten keksin että laitan surffausshortsit uikkarin päälle, ei tarvi ajella tai siisitiä bikinirajaa.
Ja lahkeellisia uikkareita ei ole paljon myynnissä.
Ootteko ikinä miettineet miksi miesten uimashortsit on lähes polviin -asti ja naisille on sitten läehs pelkästään niitä narubikineitä ja jopa persvako-uikkareita? Nyt lopetin minä perseeni näyttelyn miehille tänä kesänä, lälälälälöäälääää!
Viime vuonna ja tänä vuonna nimenomaan on alkanut näkyä lahkeellisia uimapukuja ja bikinialaosia. Jälkimmäisiä olen nähnyt mainostettavan niin, että sopivat sekä pyöräilyyn että uintiin, ehkä lienevät jotain triathlontyyppiseen urheiluun tarkoitettuja? Ostin sitten lahkeellisen uimapuvun, ja totesin että näytän siinä kyllä vähän itäsaksalaiselta kuulantyöntäjältä, mutta kaikki pysyy kivasti koossa vesiliikunnan aikana. Mukava päällä.
Olen törmännyt kanssa ilmiöön joskus, uimapuvun alla oli biksu yläosa tai urheilurintsikat. Ei kiinnittänyt erityisesti huomiota, koska sopivat hyvin yhteen, takaapäin huomasi vähän enemmän olkaimia, ei muuta. Jos joku tykkää niin mikäs siinä?
Arenan rintaliivilliset uimapuvut on hyviä. Tissit pysyy hyvin paikoillaan uidessa.
Käytän napakkaa urheilutoppia vesijumpassa. Se on vaan siihen käyttöön eikä ole mitään salihikiä.
Bikinialaosassa ei silmä lepää kun on senverran vatsaröllykkää, mutta mitä väliä siellä jumpassa.