kenellä on valkojäkälä?
Mulla on ollut jo monta vuotta riesana. Ei todellakaan huvita sänkyhommat kun sitten on paikat ihan auki. Mutta onneksi seksi ei ole meillä koskaan muutenkaan sujunut. Taas on kaks vuotta viimesestä rakastelusta eikä se mies edes tiedä minkä takia ei rakastella. Ei ole siis kysynyt eikä vongannut.
Kommentit (3)
Tää on autoimmuunivaiva, ei tähän ole lääkettä.
Niinhän se on mutta paljon voi saada apua eri keinoin.Itselläni todettiin n.vuosi sitten ja en uskaltanut aloittaa Dermovat voiteen käyttöä voimakkuuden vuoksi.Hyvä hygienia,mutta ei saippuoita,käytän Lactasyd silloin kun on tarpeellista,muutoin vesi.Joka huuhtelun jälkeen (lomu)oliivi öljy,katso että saat kaikki antidioksitantit/vitamiinit,rasvahapot,ylisesti terv.elämäntapa.Niinsanotut "ilmakylvyt"Minulla vaiva on häviämässä,toivon mukaan kokonaan.Taustalla on useimmiten,ei aina muita sairauksia.Minulla on ollut jos jonkinlaista,rintasyöpä,josta olen parantunut,omin keinoin.Myrkkystruuma jne..toivon että tästä on joillekkin apua.Nim.merkki"minttu"
Minulle tuli esinahkaan valkojäkäläihottuma jonkun kondomiallergian takia. Se kuitenkin hävisi kokonaan Dermovat-voiteella. Tosin iho jäi näiltä kohtia muuta ihoa valkoisemmaksi, mutta venyvyys palasi entiselleen.
Tää on autoimmuunivaiva, ei tähän ole lääkettä.