Kenenkään muun mies sairastunut psyykksesti ja elämä oikeasti mennyt pilalle sen takia
Aloitin kirjoitaamaan omaa kokemustani; pitkää tekstiä, mutta oli liian rankkaa. Deletoin. Mutta siitä huolimatta kuulisin mielelläni muiden kokemuksia vertaistukena. Meillä miehellä ollut masennusta, psykoosi ja sen jälkeen säännöllisiä pitkiä masennusjaksoja. Apua ollaan haettu joka paikasta, mutta kukaan/mikään taho ei ymmärrä/osaa auttaa kunnolla. Lapsemme koko lapsuus on mennyt tässä rumbassa ja viime aikoina olen kokenut syvää vihaa tilanteesta. Olen joutunut olemaan kaksi vanhempaa ilman kumppania. Ja niille jotka tulevat sanomaan että mitäs otit tuollaisen miehen niin en mitenkään olisi onnistunut ennustamaan tällaista elämää. Alussa kaikki oli ihanan hyvin.
Kommentit (3)
Meillä vähän sama juttu, mutta onneksi olen oppinut ottamaan etäisyyttä ja elämään omaa elämääni, en voi toisen sairautta parantaa enkä ikuisesti murehtia. Yritän tukea ja kulkea rinnalla, mutta muuta en voi tehdä, pakko oppia erkaannuttamaan asioita että itse pysyy järjissään.
Ei oo lääkitystä? Terapiaa?
Itse olen se psyykkisesti sairas mies. Tällä hetkellä sairaslomalla. Uusi suhde aluillaan, mutta saa nähdä mihin suuntaan menee.
Elämä on.
Koita keksiä jotain ennenkuin on vielä huonommin.
T. Paljon kokenut