Onko ok 23 vuoden ikäerolla...
Harrastaa seksiä ja olla todella läheinen ystävä vastakkaisen sukupuolen kanssa? Itse olen 44 ja ystävä on vasta 21 vuotias. Olemme sopineet seksisuhteesta, mutta emme ole vielä vieneet asiaa eteenpäin. Vähän jännittää pysyykö tämä ainoastaan meidän välisenä vaiko leviää lopulta muiden tietoon😣
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Minulla on suhde itseäni 20 vuotta nuorwmman naisen kanssa ollut nyt jo pitkään ja kaikki on sujunut kuten olemme sopineet.
Pitää mennä tunteen mukaan ja ikä on vain numero.
Mitä siis olette sopineet ?
Vierailija kirjoitti:
Pukkaavan on oltava nuori ja kyvykäs. Miehen hyvä olla nuorempi.
Pukkaavan... Tämä kertoo paljon sinun ajattelutavasta seksin suhteen 🙈🙈🙈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on suhde itseäni 20 vuotta nuorwmman naisen kanssa ollut nyt jo pitkään ja kaikki on sujunut kuten olemme sopineet.
Sovittu siutä että pidetään asia vain meidän tietonamme.
Sovittu siitä että tunteille ei anneta sijaa ja jos sellaisia nousisi niin silloin homma lopetetaan.
Sovittu siitä että kumpi vain voi kieltäytyä tapaamasta milloin vain ilman perusteluita.
Sovittu siitä että kumpi vain voi lopettaa jutun ilman perusteluita koska vain.
Sovittu siitä että arvostetaan ja kunnioitetaan toisiamme ja toistemme päätöksiä.
Sovittu siitä että mikäli toinen aloittaa suhteen jonkun koömannen osapuolen kanssa ei anneta mustasukkaisuudelle sijaa ja seksi jätetään tässä kohtaa tauolle.
Vierailija kirjoitti:
Pukkaavan on oltava nuori ja kyvykäs. Miehen hyvä olla nuorempi.
Sinulla ei taida olla kyllä kokemusta rakastelusta?
Irto ja salasuhteet on hyviä asioita jos asioista sovitaan tarpeeksi selvästi.
Sanokoon laki mitä vain, niin mua ainakin yököttää ajatus, että olisi oman pojan ikäinen seksi"kumppani".
Moraalisesti tuntuisi hyväksikäytöltä.
Vierailija kirjoitti:
No mua pelittaa ehkä se eniten että tämä nainen ei sitten osaa olla rakastumatta vaan homma leviää siinä käteen. Sovitaan vain seksistä, mutta mitå jos se ei menekään niin 😔
Jospa itse rakastutkin? Tai saat tältä naiselta taudin/lapsen? Mitä pelkäät? "Sovittu" seksisuhde on aina petollisen arvaamaton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sovittu siitä että tunteille ei anneta sijaa ja jos sellaisia nousisi niin silloin homma lopetetaan.
Sovittu siitä että kumpi vain voi kieltäytyä tapaamasta milloin vain ilman perusteluita.
Sovittu siitä että arvostetaan ja kunnioitetaan toisiamme ja toistemme päätöksiä.
Sovittu siitä että mikäli toinen aloittaa suhteen jonkun koömannen osapuolen kanssa ei anneta mustasukkaisuudelle sijaa ja seksi jätetään tässä kohtaa tauolle.
No johan on siinä sopimusta kerrakseen. Ihan kuin vakuutusyhtiön lakitekstiä. Ei olis mulla seksihaluja tuon litanian jälkeen.
Jos on tarve sopia ihmissuhteesta, että "pidetään asia vain meidän tietonamme", epäilysten pitäisi nousta heti! Kaikilla! Tuolloin ei missään nimessä ole kaikki kohdallaan!
Miksi AP häpeät suhdettasi kyseiseen ihmiseen niin paljon, että haluat salata teidän suhteenne kaikilta? Ei kuulosta ollenkaan siltä, että ymmärtäisit mitä tarkoittaa aito välittäminen.
Ihan kiva!
Onhan pressakin yli 30 v Haukiota nuorempi, että näinhän se menee paremmissakin piireissä.
No voi hyvänen aika näitä kommentteja täällä! Se ei todellakaan riitä, että molemmat ovat täysi-ikäisiä aikuisia. Toisella on nyt tässä huomattavasti enemmän ikää ja elämänkokemusta, joten hänen kuuluu olla se vastuullisempi osapuoli. Noin nuori nainen voi toki itse luulla tietävänsä mitä on tekemässä ja tietenkin hän myös sanoo tämän hetkiset halunsa ääneen, ja tällöin tietenkin voi toisella olla suuri houkutus luottaa hänen sanaan. Nainen voi kuitenkin myöhemmin katua syvästi sitä, että antoi vanhemman miehen vietellä itsensä seksisuhteeseen, joka ei ollut millään tavalla tasavertainen suhde, vaan jossa oli väistämättä mukana suuren ikäeron tuoma valta-asetelma. Hänellä on myös oikeus katua suhdetta myöhemmin, eikä todellakaan ole olemassa mitään keskinäisiä sopimuksia, jotka estäisivät tämän.
Eihän tuossa ole mitään pahaa... Jos tunteet on molemminpuolisia. Ikä on vaan numero.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kiva!
Onhan pressakin yli 30 v Haukiota nuorempi, että näinhän se menee paremmissakin piireissä.
Ei ollenkaan sama asia. Presidenttipari on avoimesti ja julkisesti yhdessä, he ovat sitoutuneet toisiinsa ja toistensa hyvinvointiin, eli se ei ole mikään salainen seksisuhde, jota tarvitsisi hävetä niin paljon, että haluaisi pitää sen pois kaikkien muiden tietoisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Äijä on sonni!
T: 20v Ykä 😎
vuonna 2004 syntynyt ykä.
Vierailija kirjoitti:
No voi hyvänen aika näitä kommentteja täällä! Se ei todellakaan riitä, että molemmat ovat täysi-ikäisiä aikuisia. Toisella on nyt tässä huomattavasti enemmän ikää ja elämänkokemusta, joten hänen kuuluu olla se vastuullisempi osapuoli. Noin nuori nainen voi toki itse luulla tietävänsä mitä on tekemässä ja tietenkin hän myös sanoo tämän hetkiset halunsa ääneen, ja tällöin tietenkin voi toisella olla suuri houkutus luottaa hänen sanaan. Nainen voi kuitenkin myöhemmin katua syvästi sitä, että antoi vanhemman miehen vietellä itsensä seksisuhteeseen, joka ei ollut millään tavalla tasavertainen suhde, vaan jossa oli väistämättä mukana suuren ikäeron tuoma valta-asetelma. Hänellä on myös oikeus katua suhdetta myöhemmin, eikä todellakaan ole olemassa mitään keskinäisiä sopimuksia, jotka estäisivät tämän.
Juuri näin! Ihmisen aivot kehittyvät vielä 25 ikävuoteen saakka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä säännöt kuulostavat siltä, että ap on yksin sanellut ne toiselle osapuolelle. Nämä ovat luultavasti säännöt mitkä hän itse on halunnut ja toinen on vain myötäillyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysiikäisiä.
Juu lain mukaanhan kaikki on ok kun kerran olemme aikuisia, mutta mietityttää pitääkö sopimis lopulta.
Ja pysyykö suhde vain meidän välisenä.🙈
Ovatko nämä siis todella ainoita asioita, jotka sinua suhteessa mietityttävät? Että pitääkö sopimus ja pysyykö suhde vain teidän välisenä?
Et kuulosta tämän perusteella kovinkaan myötätuntoiselta ihmiseltä, etkä selvästikään ole kykeneväinen asettumaan kyseisen nuoren naisen asemaan, joten onkin nyt parasta että jätät hänet rauhaan ja etsit itsellesi ikäistäsi seuraa.
Minä olen 106-vuotias nuori mies, ja tyttöystäväni täytti juuri 19-vuotta. Minun mielestä 23 vuotta on liian pieni ikäero, mutta sinun kohdalla se ok, koska et voisi ollakaan kovin paljon nuoremman kanssa nyt. Mutta kannattaa muutaman vuoden päästä vaihtaa nuorempaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä olla varautunut ennakkoluuloihin.
Vaikka itse koitan aina olla suvaitsevainen asioihin joissa ei mitään rikosta ole , niin tuo on asioita, joka on itselleni vähän outoa. Varmaan siksi, että omaan lapseen on 20 vuoden ikäero ja tuntuisi todella erikoiselta deittailla hänen ikätovereitaan,
Mun lapsi on 19v, mutta en sitä pidä tässä asiassa nyt mitenkään erikoisena. Enemmän pelkään kuitenkin niitä vaihtoehtoja jos asiat eivät pidäkään mitä ollaan sovittu. En pelkää omasta puolestani, mutta tämän toisen osapuon puolesta en osaa sanoa. Itse osaan ottaa seksin seksinä...
Ihmissuhteissa toiseen joko luottaa, tai sitten ei. Sinä et selvästikään luota häneen. Se tietää aina ongelmia. AINA. Joten jätä väliin.