Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok 23 vuoden ikäerolla...

Vierailija
23.04.2022 |

Harrastaa seksiä ja olla todella läheinen ystävä vastakkaisen sukupuolen kanssa? Itse olen 44 ja ystävä on vasta 21 vuotias. Olemme sopineet seksisuhteesta, mutta emme ole vielä vieneet asiaa eteenpäin. Vähän jännittää pysyykö tämä ainoastaan meidän välisenä vaiko leviää lopulta muiden tietoon😣

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysiikäisiä.

Vierailija
2/47 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan se on ok kun kaikki on aikuisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysiikäisiä.

Juu lain mukaanhan kaikki on ok kun kerran olemme aikuisia, mutta mietityttää pitääkö sopimis lopulta.

Ja pysyykö suhde vain meidän välisenä.🙈

Vierailija
4/47 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten jos se ei pysykään salaisuutena?

Vierailija
5/47 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mua pelittaa ehkä se eniten että tämä nainen ei sitten osaa olla rakastumatta vaan homma leviää siinä käteen. Sovitaan vain seksistä, mutta mitå jos se ei menekään niin 😔

Vierailija
6/47 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just 😡

Vierailija
7/47 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan sulle ihan ok, kun joudut kysymään. Itselläni on ollut yksi romanssi vastaavalla ikäerolla. Seksi oli kyllä ok, mutta melkoinen draama siitä sitten loppupeleissä kehittyi.

Vierailija
8/47 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan sulle ihan ok, kun joudut kysymään. Itselläni on ollut yksi romanssi vastaavalla ikäerolla. Seksi oli kyllä ok, mutta melkoinen draama siitä sitten loppupeleissä kehittyi.

Tätä pohtimista joudunkin nyt käymään pääni sisällä. Yritän olla tässä se aikuinen joka miettii asiaa hiukan ennenkuintekee mitään. Tiedän sen nyt jo että varmasti töskäämme, mutta haluanko pitempiaikaisen seksisuhteen.

Vierailija
9/47 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä olla varautunut ennakkoluuloihin. 

Vaikka itse koitan aina olla suvaitsevainen asioihin joissa ei mitään rikosta ole , niin tuo on asioita, joka on itselleni vähän outoa. Varmaan siksi, että omaan lapseen on 20 vuoden ikäero ja tuntuisi todella erikoiselta deittailla hänen ikätovereitaan,

Vierailija
10/47 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä olla varautunut ennakkoluuloihin. 

Vaikka itse koitan aina olla suvaitsevainen asioihin joissa ei mitään rikosta ole , niin tuo on asioita, joka on itselleni vähän outoa. Varmaan siksi, että omaan lapseen on 20 vuoden ikäero ja tuntuisi todella erikoiselta deittailla hänen ikätovereitaan,

Mun lapsi on 19v, mutta en sitä pidä tässä asiassa nyt mitenkään erikoisena. Enemmän pelkään kuitenkin niitä vaihtoehtoja jos asiat eivät pidäkään mitä ollaan sovittu. En pelkää omasta puolestani, mutta tämän toisen osapuon puolesta en osaa sanoa. Itse osaan ottaa seksin seksinä...

Vierailija
11/47 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ihan ok näillä spekseillä. Etenkin kun mietit asiaa, vaikuttaa että et ole ihan vastuuton vahtaaja ap.

Vierailija
12/47 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asia aiheuttaa noin paljon epävarmuutta jo etukäteen niin ehkä kannattaa jättää välistä.

Vierailija
13/47 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se ihan ok näillä spekseillä. Etenkin kun mietit asiaa, vaikuttaa että et ole ihan vastuuton vahtaaja ap.

Niin... Tällä ikää ei halua enään leikkiä kenenkään tunteilla tai tieten tahtoen satuttaa ketään.

Vierailija
14/47 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää sen jälkeen ku kerroit että oma lapsi 19v, että ookous poistuu jos tää 21v on lapsesi ystävä tms.

Vierailija
15/47 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sais olla nainen muutaman vuoden vanhempi.

Vierailija
16/47 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vanhempi osapuoli on nainen, niin hyvä.

Miehen ollessa vanhempi ei kukaan saa mitään.

Vierailija
17/47 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vanhempi osapuoli on nainen, niin hyvä.

Miehen ollessa vanhempi ei kukaan saa mitään.

Niin tämä 🤔

Vierailija
18/47 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää sen jälkeen ku kerroit että oma lapsi 19v, että ookous poistuu jos tää 21v on lapsesi ystävä tms.

Ei ole lapseni ystävä eikä silläkään loppujen lopuksi tässä asiassa pitäisi olla mitään merkitystä. Hän on minun ystävä ja sen pitäisi riittää.

Vierailija
19/47 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon.

mies54v

Vierailija
20/47 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukkaavan on oltava nuori ja kyvykäs. Miehen hyvä olla nuorempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi