Olen kateellinen miehille joilla on hoikka sievä nainen kainalossa!
Ulkona ja kaupoilla niitä näkee ja ei ole kivaa yksin seurata heidän nauruaan toisilleen. Tunnen ulkopuoliseksi tyystin itseni
Kommentit (25)
Siis onko oma naisesi ruma läski vai ei naista ollenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Siis onko oma naisesi ruma läski vai ei naista ollenkaan?
Sano sinä.
Oon hoikka ja nätti, mutta myös pahasti mt-ongelmainen ja tunnun ajavan mieheni hulluiksi.
Ei kannata kadehtia, kun et tiedä koko totuutta.
Olen myös kateellinen heille. Olen päättänyt tehdä asialle jotain ja rikastua. Tällöin saan varmasti itselleni myös hoikan ja sievän naisen. Eikä haittaa yhtään, että nainen on kanssani lähinnä rahojeni takia.
Ja nekin ketkä esiintyvät niiden naistensa kanssa, siitä huolimatta pilaavat muiden elämän.
Pitääkö sitä huomiota jakaa liikaa ettei itse saa kaikkea? Kuinka paljon sua pitää tuijottaa?
Nokun va jaita ihmisiä pitää kaikkien vah data.
Sitten he on onnellisia kun kaikki tuijottaa.
Voi sinnuu! Mieti hei, sinun naisesi on kaunis, pullea ja kehopositiivinen.
Pidä varasi, ettei harhaudu chubby chasers -ryhmiin.
Saattaa olla, että joku niistä kiihkeistä miehistä vie vaimosi etkä nää hänestä enää vilaustakaan sen jälkeen :)
Elämä on .
Kateus syö lehdetkin puista eikä varmasti auta elämässä eteenpäin. Mitä muuta olet tehnyt tilanteesi parantamiseksi kadehtimisen ohella, koska suhteeseen tarvitaan kaksi?
Miksette vahtaa toisianne?
Ihailkaa toisianne että vttu ku ollaan hie noja ihmisiä.
Tätä mietitte koko ajan
Sen näkee naamasta
Vierailija kirjoitti:
Olen myös kateellinen heille. Olen päättänyt tehdä asialle jotain ja rikastua. Tällöin saan varmasti itselleni myös hoikan ja sievän naisen. Eikä haittaa yhtään, että nainen on kanssani lähinnä rahojeni takia.
Hyisssaatana oot säälittävä ja oksettava :)
Kirjoittakaa paitaan että ihaile mua
Vierailija kirjoitti:
Oon hoikka ja nätti, mutta myös pahasti mt-ongelmainen ja tunnun ajavan mieheni hulluiksi.
Ei kannata kadehtia, kun et tiedä koko totuutta.
Jep, exä oli hoikka ja nätti, mutta ne mt ongelmat. Ihan tyytyväinen kun pääsin eroon, nyt ykköskriteerinä täyspäinen.
Niin miksette ihaile toisianne?
.
Kehukaa ja kumartakaa toisianne miten hienoja ihmisiä olette.
Kun sitä ihailua ei saa millään tarpeeksi
Kaikki pitää tuhota
Oletkin ulkopuolinen