Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko sisaruksesi?

Vierailija
23.04.2022 |

Onko teillä avoimet välit ja tiedät hänen tekemisensä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne koska emme keskustele. Narsistivanhempi jakoi lapset suosikki/inhokki rooleihin, ja minä olin narsistin inhoama syntipukki. Lopulta se suosikkilapsi alkoi kiusaamaan minua myös. Koko perhe toimii sillä lailla sairaasti että kaikki on aina mun syytä ja mua syytetään kaikesta. Siis ihan kaikesta, esim heidän omista raha/työ/prisuhdeongelmistakin

Olisin halunnut läheisen sisaruksen.

Vierailija
2/5 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koska emme juurikaan ole tekemisissä. Meitä on vain kaksi, en tiedä miksi sisareni ei halua olla tekemisissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan enemmän tekemisissä nyt kun veljillä on lapsia. Ovat hyvin läheisiä toisilleen ja minä etäisempi, kun olemme niin eri elämäntilanteessa (heillä urat ja perhe, minulla sairauksia ja muita ongelmia). 

Hyvät välit silleen ettei riidellä ja jutellaan nähdessä, mutta ei me jatkuvasti jutella ja tuntuu, että molemmille on ystävät tärkeämpiä kuin perhe.

Läheisemmissä väleissä olen moneen ystävään kuin heihin. Mutta näinhän se usein aikuisten sisarusten välillä on.

Vierailija
4/5 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen ja en tunne. Tunnen osittain sisarukseni, yhtä lukuunottamatta. Häntä en tunne yhtään, tavannut vain muutaman kerran.

Jokaisella ihmisellä on useanlaisia rooleja eri elämäntilanteisiin ja eri ihmisten seurassa. Mitä puolia ihminen eri ihmisille paljastaa on toinen asia.

Esitän väitteen, ketään ei voi täysin tuntea.

Vierailija
5/5 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koska emme juurikaan ole tekemisissä. Meitä on vain kaksi, en tiedä miksi sisareni ei halua olla tekemisissä.

Etkö ple kysynyt?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme